رفتن به محتوای اصلی

راهپيمايى صلح در برلين !
19.04.2014 - 16:39

شایان ذکر است که در ۲۸ فروردین ماه بیش از ۱۰۰ تن از مامورین سرکوبگر حکومت به بند سیاسی  ۳۵۰ زندان اوین یورش برده و با وحشیانه ترین شکل که در طی ۲ دهه گذشته سابقه نداشته است زندانیان مظلوم و بی دفاع را به خاک و خون کشیدند . در این یورش وحشیانه  چندین نفر به دلیل جراحات وارده راهی بیمارستان شدند و ۳۲ تن که اغلب آنها زخمی شده بودند  به سلولهای انفرادی انتقال دادند  .رئیس کل سازمان زندانها به رسم همیشگی و با وقاحت تمام اعلام کرد بین زندانبانان با زندانیان سیاسی بند ۳۵۰ هیچ زد و خوردی صورت نگرفته است ؟!

 چنین حمله وحشیانه ای نشانگر آن است که حکومت انتقام فشارهای صورت گرفته از سوی جامعه مدنی و نهادهای بین المللی حقوق بشری بدلیل نقض سیستماتیک حقوق بشر، ناتوانی در حل بحرانهای گوناگون و بویژه مشکلات اقتصادی و تشدید جنگ قدرت و اختلافات درونی اش را از زندانیان بی دفاع و خانواده های ستمدیده آنها می کشد.
 این حمله وحشیانه به بند ۳۵۰ زندان اوین در حالی صورت گرفت که مدتهاست فشار بر زندانیان سیاسی عقیدتی سالن ۱۲  زندان رجایی شهر و زندانیان سیاسی تبربز افزایش یافته و به همین دلیل نزدیک به ۴۰ روز است که شاهرخ زمانی در اعتصاب غذا بسر می برد .
انتظاراز حکومت و دستگاههای عریض و طویل آن برای برخورد با آمران و عاملان حمله وحشیانه   به بند ۳۵۰ انتظاری واهی است.
 اما ما امضاکنندگان زیر با محکوم کردن این حمله وحشیانه از همه شخصیتها، نهادهای بین المللی و مدافع حقوق بشر ، سازمانها، احزاب ، سندیکاها و جنبش های اجتماعی و آحاد ملت بزرگ ایران می خواهیم زندانیان سیاسی ، عقیدتی و خانواده های آنها را  در برابر فشارها، ستمها، و حملات وحشیانه حکومت تنها نگذارند .جا دارد با اعتراضات مدنی و همه جانبه خواهان آزادی بی قید و شرط کلیه زندانیان سیاسی عقیدتی شده و صدای اعتراض خود علیه ستم  ، خشونت و حق کشی های موجود را بلندتر نماییم.

 

 

Missing media item.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کیانوش توکلی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.