رفتن به محتوای اصلی

شریعتمداری:موسوی و اطرافیانش در انتخابات دولت نهم به محمود احمدی‌نژاد رأی داده بودند!
16.03.2011 - 18:10

ادامه تلاش برای خارج نشدن از حول محور ولایت! توسط برخی مزدوران همیشه و همه حال حکومتی ؛ موجب نوعی شتاب زدگی در اظهار نظرات جالب برای جا نماندن از دیگران و نوعی تلاش برای سبقت از دیگری شده است . به طوریکه هر روز شاهد شعار , شعر , طنز و ... جدیدی در تیترهای اول رسانه های حکومتی هستیم. پس از هیاهوی مجلسیان و اعلام رای در نماز جمعه و کودتای داخلی در خبرگان حال نوبت بیعت نوبت به نوبت افراد شده که عده ای در این مهم! سنگ تمام هم گذاشته اند. پس از شعار جنگ جنگ تا رفع فتنه توسط الهام ؛ اینبار شریعتمداری وزیر دوره اصلاحات برای جا نماندن از معرکه مدعی شد که موسوی و اطرافیان به احمدی نژاد رای داده بودند!!

محمد شریعتمداری وزیر دولت اصلاحات در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به دور دهم انتخابات ریاست جمهوری و حوادث پس از آن، گفت:

کسانی که تخلف کرده و مردم را به تجمع و راهپیمایی غیر قانونی دعوت کرده‌اند، باید پاسخگوی اقدامات خود باشند، تأکید کرد:

" دعوت مردم به تظاهرات غیرقانونی خیانت به همه آرمان‌ها بود."

وزیر دولت خاتمی خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی، نظامی بسیار مستحکم است و برای اداره آن احتیاجی نیست که مسئولان به برخی لوازم تشبث کنند؛ نظام قوی‌تر از این حرف‌ها است که برای تصمیم گیری‌ها نیازمند به تأیید دیگران ( بخوانید مردم ) باشد!!

شریعتمداری با تاکید بر این نکته که بنده به هیچ وجه اعتقاد ندارم که هم اکنون در کشور یک بحران عمیق وجود دارد، اظهار داشت:

در ماه‌های اخیر حوادثی در تهران و برخی شهرهای دیگر در مقیاس اندک! اتفاق افتاد که البته موجب تأسف و تأثر عمیق هم شد اما امروز کشور در شرایطی قرار ندارد که حکومت رأی حداقلی داشته و مخالفان دارای رأی حداکثری باشند.

"شرایط امروز کشور در مقایسه با حوادث سه دهه گذشته به هیچ وجه این‌گونه نیست که نگران آن باشیم، هر چند که از هیچ تلاشی برای ایجاد از وحدت ملی نباید دریغ کرد. "

وی ادامه داد: امروز، توده‌های مردم با نظام هستند، توده‌هایی که نه فقط شامل اقشار بسیار متدین و مذهبی جامعه، بلکه واقعاً اکثریت !!عامه مردم اعم از مسلمان و غیر مسلمان با نظام اسلامی همراه و همگام حرکت می‌کنند.

وزیر بازرگانی دولت اصلاحات اظهار فضل کرد که:

به‌طور طبیعی در انتصابات ریاست جمهوری عده‌ای از مردم احساس کردند که فلان فرد برایشان بهتر است، لذا به وی رأی دادند، بنده رأی به موسوی را به هیچ وجه رأی در مقابل نظام ندانسته و نمی‌دانم؛

موسوی و اطرافیانش در انتخابات دولت نهم به محمود احمدی‌نژاد رأی داده بودند لذا وی حتی در شرایط شروع انتخابات دوره دهم نیز با سایر کاندیداهای احتمالی جناح اصلاح طلب تفاوت جدی داشت.

شریعتمداری افزود: نامزدهای انتخاباتی با قبول قوانین جمهوری اسلامی از جمله نظارت استصوابی شورای نگهبان، وارد صحنه انتخابات شده و در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند؛ آنها از چند و چون برگزاری انتخابات، نحوه نظارت و رسیدگی به اعتراضات بیش از همه آگاهی داشتند از این رو سخنان برخی پس از انتخابات دوره دهم ریاست جمهوری بی‌معناست. !!

ادامه صحبتهای تکراری چهره طنز هفته را در آدرس زیر می توانید بخوانید:

http://www.javanonline.ir/Nsite/FullStory/?Id=348…

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.