رفتن به محتوای اصلی

بیانیه پایانی: شکر گذاری و تقدیر خبرگان انتصابی از حوادث پس از انتخاب!
10.03.2011 - 13:10

خبرگان انتصابی خامنه ای در پایان اجلاس دو روزه ای که برای تعیین ریاست این نهاد و سایر وقت گذرانی ها بر پا شده بود , مدیحه ای قابل پیش بینی سرودند که در زیر می خوانید:

ایشان پس از همفکری دو روزه به این نتیجه رسیدند که انقلاب اسلامى ايران، موهبتى الهى بود كه در زمان غربت دين در دنياى معاصر شكل گرفت، دين را حياتى مجدد بخشيد و پايه‏هاى فرهنگِ دين‏ستيزانه را به لرزه در آورد. اين نظام مقدس ـ كه يكى از ارزشمندترين هداياى الهى به ملت بزرگ ايران است ـ با يارى و مددهاى خاصه‏ى خداى متعال، در طول 30 سال، توفيق و توان خويش را در مقابله با همه‏ى توطئه‏ها و ترفندهاى دشمنان داخلى و خارجى به اثبات رساند و راه پيشرفت و تعالى را بر روى ملت‏هاى عدالت‏جو، آزادى‏خواه و مظلوم جهان، گشود و عملاً اين نكته را به اثبات رساند كه اسلام در همه‏ى شرايط، توان اداره‏ى بشريت را به خوبى دارد و اگر لازم شود توان رو سفید کردن قذاقی ها و صدام ها را هم دارد و البته بدون هیاهوهای مطبوعاتی و در نهایت آرامش و سکوت!

خبرگان کهنسال خداوند متعال را بخاطر داشتن ملتى مؤمن، بصير، موقعيت شناس و هميشه در صحنه شكر گزاري کرده و بر خود لازم دانستند از حضور با صلابت، به يادماندنى و دشمن شكن اين ملت ( بخوانید لباس شخصی ها و نیروهای امنیتی ) شريف ! در دو حماسه‏ى تاريخى 9 دى و 22 بهمن هشتاد و هشت، صميمانه تشكر نمودند.

و مشخص نشد که شرم و حیا بود یا معذورات دیگر که از عاشورا و قدس و 17 اسفند و... نام نبردند.

مدیحه سرایان رهبری فرمودند :

حوادث بعد از انتخابات اخير، گرچه خسارت‏هاى مادى و معنوى جبران‏ناپذيرى را در سطح ملى و بين‏المللى، به دنبال داشت، اما در مقابل، بركاتى را نيز در پى‏داشت كه موجب شناسايى ناخالصى‏ها و تفكيك نيروهاى حق و باطل گرديد و صحنه‏اى عملى براى امتحان مردم و نخبگان بود. نتيجه‏ى اين امتحان بزرگ و تاريخى، قبولى مردم و نمايش بصيرت آنان، و متأسفانه واماندگى بخش محدودى از خواص از دستيابى به بصيرت، متناسب با شرايط پر تغيير و سخت زمان بود که نهایتا همه اینها منجر به تنگ تر شدن حلقه خودی ها و کوتاهتر شدن صف انتظار برای پست های خالی شد که این آخری بقیه موارد را خنثی کرد.

ایشان در ادامه انجام وظیفه اصلی خود ستایش ولایت پول بده فقیه را فراموش نکرده و افزودند :

اين دوره‏ى پر محنت، با رهبرى شايسته و هدايت هوشمندانه و داهيانه‏ى رهبر معظم انقلاب «مدظله العالى» و حضور با صلابت و همه‏جانبه‏ى مردم، پايان پذيرفت و برگ زرين ديگرى را به موفقيت‏هاى انقلاب اسلامى در گذر از بحران‏ها افزود !

نتیجه تفکر دو روزه خبرگان انتصابی به این ترتیب بود که :

تفكر در خصوص حوادث گذشته، هر انسان منصفى را به تواضع در برابر ضرورت هر چه بيشتر و عظمت اصل مترقى ولايت مطلقه فقيه ـ به عنوان عزيزترين يادگار حضرت امام خمينى (قدس‏سره) ـ و جانشين صالح ايشان وا مى‏دارد. حمايت و پشتيبانى همه جانبه از مقام معظم رهبرى و تلاش گسترده براى تحقق رهنمودهاى معظم‏له در تمامى عرصه‏ها ضرورى بوده و بر كسى پوشيده نيست.

ایشان همچنین در نقش راس خیمه ظاهر شده و ايجاد صفا و همدلى و آرامش و وحدت براى تحقق آرمان‏هاى بلند نظام اسلامى و چشم‏انداز بيست ساله و ديگر برنامه‏ها، حول محور وحدت بخش رهبرى را در شرايط فعلى ضرورى دانستند..

ایشان با پیروی از تاکتیک شهید دزدی دولت و نیروی انتظامی , دستبردی بر واقعیتها و رویدادهای خیابانهای این روزهای ایران زده و ضمن چشم پوشی از دیدن صف معترضان( نوار که پا نداره ) , گوش خود را هم از شنیدن صداهای اعتراض مصون داشته و اظهار داشتند :

صبر انقلابى مردم شريف ايران و نظام جمهورى اسلامى ـ كه نشان‏گر ظرفيت بالا و توان مديريت بحران است ـ پس از (قدس‏سره)، در 9دى به پايان رسيد و با زدن مهر مردودى بر كارنامه‏ى آنان، براى هميشه، آنان را از ذهنيت سياسى خود حذف نمودند .

پايان يافتن اين فتنه ، به معناى تمام شدن وظيفه‏ى افراد و گروه‏هاى مؤثر در جامعه نيست؛ از اين رو، به همه‏ى دشمنان خارجى و فريب‏خوردگان داخلى توصيه ! مى‏كنيم همسو با هدايت‏هاى دل‏سوزانه و راهگشاى مقام معظم رهبرى، با پرهيز از سكوت و تبرّى جستن شفاف از گره‏افكنى‏هاى منافقانه و فتنه‏اگيز، وظيفه‏ى خويش را متناسب با مقتضيات زمان ايفا نمايند و همین جا توصیه می کنیم که به وضعیت آقای هاشمی دقت کنند و حساب کار خود را بکنند..

خبرگان کهنسال صحبتهای دیگری هم داشتند که به علت خالی بودن از قواعد طنز از انتشار آن در اینجا خودداری کرده و آدرس زیر را برای دوستان کنجکاو برای دستیابی به منبع طنز قرار دادیم.

http://www.majlesekhobregan.ir/index.php?option=c…

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.