رفتن به محتوای اصلی

مزاح جناب مهاجراني با مردم!؟ شوخي سال نو
07.03.2011 - 09:10

بنام خدا

سالهاست كه كوس رسوائي اين ولي عرب تبار ضد ايران شهره افاق گشته و تشط بي ابروئي او و هم مسلكانش چنان بر زمين خورده كه ديگر كسي ياراي بلند كردنش را ندارد، انوقت دوست محترم جناب اقاي مهاجراني تاره بفكر قوت قلب دادن به جرثومه اي افتاده اند كه نه تنها از خائنين قاجار در پليدي و پستي چيزي كم نداشته بلكه در نوكري بيگانه گوي سبقت را از تمامي خائنين به وطن و نوكران اجنبي ربوده ابروئي براي خود، تبار و هم لباسانش نگذاشته اند.

جناب مهاجراني اگر ان ولي اول با ترفند بيگانه بر ماه نشسته، ادميان را بامدد انان به مكر بفريفت تا انهمه مصائب را در پي تغيير حكومت بجان خريده در پي او بدنبال مدينه فاضله دروغين بر امده از دين روان گرداند، اين اقا چنان عنان اختيار از كف به در داده كه نفهميده و اشكارا كوس رسوائي خود و واهي بودن ادعاي ولايت بيگانه ساز را در ايران بصدا در اورده ابروئي براي دروغ بافان هم لباسش باقي نگذاشته است. سالها پيش مرحوم احمد كسروي گفت كه راه نجات ايران در پي دادن حكومت به ملايان پديدار خواهد گشت، تا انروز بايد صبوري كرد.

امروز همان روز است جناب مهاجراني كه در ان پرده تقدس دروغين لباده پوشان بكناري رفته مردمان صورت وقيح و بي ارايش اين گستاخان كوته فكر دمدمي مزاج را عريان ديده بيش از اين فريب دين نمايان بي پيشينه و وابسته را نخواهند خورد.

ملاي بي زور دم از خدا ميزد اما چو پر زور شد گستاخ گشته ولي نعمتان خود را در حد رعيت ديده در روياهايش ولايت مي نمايد، زهي خيال باطل. جناب مهاجراني اين اقايان بااصطلاح معظم سالها مواجب از ملت گرفت خاضعانه در پي مردم بودند، اما به اني و خيالي ولي گشته، فصل الخطاب خوانده شدند. چه باك كه امروز هويت واقعي انان به مكر خدا بر مردمان هويدا و بلطف حضرت حق اهنگ حذف انان از صحنه حكومت ايران بصدا در امده است. كرسي حكومت بر ايران جايگاه بي وطنان بي پيشينه نيست، اين كرسي جايگاه مردان است، مرداني كه به بنيه، خود را وكيل رعايا ناميدند و در فتح بر مردمان شكست خورده ظلم روا نكردند، همانان كه منشور پيروزيشان منشور حقوق بشر ناميده شد.

ايا شما و ديگر اصلاح طلبان هنوز فرياد ملت را بدرستي نشنيده ايد؟ استراتژي جنبش را مردم هميشه سبز ايران در كف خيابانهاي تهران تعيين ميكنند، همان مردمي كه سال گذشته با فرياد نه غزه ، نه لبنان، جانم فداي ايران سياست خارجي جنبش را بدين وسيله تدوين و ديكته نمودند امروز راي بر حذف خليفه(ولي) داده پاكسازي قانون اساسي كشور را از اين ترفند بيگانه ساز خواستار و تاسيس جمهوري ايراني را با تمام وجود خواسته در پي انند. جناب مهاجراني بدانيد كه سياست بازيهاي عمروعاصي در پشت پرده هاي تزوير و خيانت مدتهاست كه به مدد ظهور موسوي پاكباز و همراهي شيخ عزيزمان كروبي و با ياري مردم دلاور ايران رنگ باخته بيش از اين موثر نخواهد بود. خود و دوستانتان را مهياي ايران بدون خلافت(ولايت) گردانده اماده باشيد كه در ايراني ازاد، با حكومتي ملي به فخر و بالندگي ايرانيان پيروز بيانديشيد.

مردم از شما، خاتمي و اقاي هاشمي عبور كرده منتظرتان نخواهند ماند، شما و دوستانتان بايد بدنبال تطبيق خود با فرازهاي بر امده از اراده مردم در جنيش سبز ميهني باشيد كه انتظار تطبيق مردم با شما و افكارتان بسيار دور از واقعيت و خوش باورانه است، مردم به مدد ظلم و تباهي حاكم در سي سال گذشته و رو شدن دست دين فروشان تصميم خود را گرفته به حذف ملايان از حكومت مي انديشند و بيش از اين فريب بازي پوشالي و دروغين خلافت( ولايت ) را نخواهند خورد.

اين جنبش ميهني و سبز هر چه نداشته باشد بازگشت به خويشتن و هويت ايراني مردمانمان را سبب ساز شده، به انان قدرت تغيير نهفته در وجودشان را يادراور گشته كه ايراني مي تواند و ايران مي ماند و عرب تباران خائن با خفت و ذلت خواهند رفت( انشاءالله).

وجود منحوس خليفه به تمامي سياه است انوقت شما بدنبال نقاط خاكستري در ان وجود خيانت پيشه ميگرديد؟ مزاح مي فرمائيد جناب، راجع به مردم چه فكر ميكنيد!؟ مگر فرمان قتل جوانان وطن بدست اين اقا صادر نگشته!؟ همين جرم كافي است تا به سرنوشت فضل الله خائن دچار و سزاي خيانت به ايران و مردم را بپردازد. مگر در روز بيست و نه خرداد در برابر مردم گستاخانه عرض اندام ننمود؟ همين جسارت و بي پروائي در برابر ملت كفايت ميكند به محكمه سپرده و بسختي جزا بيند، خامنه اي خائن به ايران و به مردم كشور است و حكومت جمهوري اسلامي وابسته ترين سيستم حكومتي به بيگانه در دويست ساله اخير و بيش از هر رژيمي به منافع ملي اسيب رسانده، تامين كننده منافع غرب در ايران و خاورميانه بوده است. ثروت ايراني را به اعراب لبنان و فلسطين بدون اذن و اجازه ملت بخشيده، دست ناكسان و خائنين را در چپاول ثروتهاي ملي باز گذاشته، از تماميت ارزي ايران در درياي خزر و خليج فارس بواسطه بي سياستي صرفنظر و در مقابل اعراب بواسطه ذات عربش كوتاه امده تا بدانجا كه اعراب ساكن در كشورهاي جنوب ايران گستاخي را تمام كرده جزائر ايراني را ملك خود مي نامند و عراق از پرداخت خسارات جنگ سر باز ميزند. اقاي عزيز فقط قرارداد نفتي تنظيم شده با چين توسط بيت رهبري صدها بار اسف بارتر و خائنانه تر از تركمانچاي قاجار و دزدي مسلم و ظلمي مضاعف در حق مردم و كشور است، انوقت شما ساده لوحانه از چه ميگوئيد اقاي مهاجراني!؟ رهبر پاك!!!؟ شوخي مي فرمائيد!؟

جمهوري پليد مذهبي در طول سي سال گذشته چه ارمغاني جز فقر، نكبت، دروغ، ريا،فحشا،ورشكستگي اقتصادي،سقوط ارزش پول ملي، تخريب ايران بواسطه هشت سال جنگ كوته نظرانه، پائين اوردن سطح علمي دانشگاهها و مراكز اموزش عالي،ترويج پوشالي مدرك گرائي و جعل عنوان، ساختن عناوين جعلي در سطح ملي و تروج فرهنگ تقلب و كسب موقعيت به هر امكان در بين جوانان ايران( حجت الاسلام خامنه اي يك شبه ايت الله شد و دو سه روزه مرجع- استفاده از مدرك دروغين و جعل براي كسب مقام وزارت توسط اقاي كردان- بكارگيري انساني بدون دانش لازم و حتي اندامي موزون و مناسب در شغل فرماندهي ستاد نيروهاي مسلح و به مسخره گرفتن كليه نظاميان كشور از اين طريق)، به خطر انداختن تماميت ارزي ايران بواسطه بي عرضگي ، زياده خواهي و دكترين حرافي مسئولين بي مسئوليت، به خطر انداختن جان و سلامت جوانان ايراني در جنگ از طريق طولاني ساختن ان و تخريب زير ساختهاي كشور در ان دوران، ترويج فساد جنسي با نام ازدواج موقت و تخريب بنيان خانواده از اين طريق در ايران، ناديده گرفتن حقوق مسلم بانوان فهيم و شجاع كشور بدليل جهل در علوم روز و كاستي ها و عقب ماندگي عظيم فقه رايج در حوزه ها از نيازهاي بشر در جامعه جهاني، ناتواني مجتهدين از فهم مبتلا به جامعه امروز و عدم توانائي از تجويز راه كارهاي مناسب در حوزه اجتهاد و عدم همراهي و توجه به خواسته هاي انسان مدرن از سوي انان، ترويج بي غيرتي و عدم تعصب در بين مردم نسبت به مليت و پرچم ايران و اشاعه فرهنگ بي مرزي در اسلام و در پي ان خيانت به ملت و چپاول ثروت ايرانيان وبذل ان به اعراب لبنان و فلسطين، استفاده از اوباش لبناني ( شبه نظاميان مزدور) در سركوب ملت در خاك ايران( كه خيانتي نابخشودني است) براي مردم ايران چه دست اوردي داشته است؟ همين سياهه بالا دادخواستي كامل براي به دادگاه كشاندن اين خائنان مزدور و به تنهائي كافي است تا انان را در محكمه عدل به اشد مجازات محكوم كرده و به سزاي اعمالشان برساند.

اقاي مهاجراني بدانيد كه هنگامه روشن بيني ملت بلطف روشنگري مير حسين عزيز فرا رسيده ان مرد بزرگ استراتژي اول جنبش را اگاه سازي در سطح ملي مقرر كرد تا امروز ديگر چون توئي و دوستان اصلاح طلبي چون خاتمي نتوانند ملت را با ترفند هاي مزورانه سياسي بيش از اين فريفته دوام عمر و ظلم حكومت مذهبي را طولاني گردانده تداوم بخشند. فقط يك كلام جمهوري اسلامي و اصل ولايت فقيه بايد بروند. تمام/

ايران پاينده، ايراني پيروز//

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.