رفتن به محتوای اصلی

مسئول جان آقایان کروبی و موسوی؛ مافیای ولی فقیه برهبری شخص سیدعلی است!
01.03.2011 - 18:10

پس از تظاهرات شکوهمند 25 بهمن بر همگان مسلم شد که جنبش خیابانی که متکی بر شبکه های سیاسی اجتماعی نامرئی ست؛ برچیدن دیکتاتوری را بعنوان هدف بیواسطه و فوری خود قرار داده و اتحاد عمومی بر سر مرگ بر دیکتاتوری، در جامعه شکل گرفته است. مسیر جنبش کنونی را نه نیروهای جناح مغلوب حکومتی، و نه اپوزیسیون خارج از کشور، بلکه شبکه های مستقل جنبش خیابانی تعیین می کنند و رهبران عملی جنبش در خیابانها سرنوشت پیکار امروز و فردای ایران را رقم می زنند.

از زمانی که کوشش های آقایان کروبی و موسوی برای به بند کشیدن جنبش اعتراضی در چارچوب حکومت دینی بشکست انجامید و آنها بر همسوئی شان با جنبش مردم ایستادگی کردند، مافیای غالب درمانده در برابر عزم راسخ جنبش تهاجم علیه نیروهای خارج از طیف مافیای ولی فقیه را آغاز کرده است.

دستگیری آقایان کروبی و موسوی، بمنظور بی اثر کردن نقش کاتالیزاتوری آنها برای کشاندن مردم بخیابانها صورت گرفته است و این واقعیتی است که جناح مغلوب حکومتی علیرغم کمیت ناچیزشان در جنبش، ولی از امکانات علنی گسترده ای برخوردار بودند که نیروهای اپوزیسیون از آنها بی بهره هستند.

سخنگوي قوه قضاييه حکومت اسلامی محسني اژه‌اي در مصاحبه با ایسنا گفت: در خصوص سران فتنه پس از اتمام حجت‌ها در قدم اول ارتباطات آنها اعم از رفت و آمد و ارتباطات تلفني و غيرتلفني آنان محدود شده و اگر چنانچه اقتضائات فراهم شود قدم‌هاي بعدي نيز برداشته خواهد شد و اكنون آنها در محدوديت به سر مي برند.

دستگیری کروبی و موسوی بخشی از سیاست های تهاجم گسترده مافیای ولی فقیه به جنبش مردم است که نتایج آن از هم اکنون قابل پیش بینی ست.

جنبش جاری نه تنها از جوش و خروش باز نمی ماند، بلکه صف مخالفان مافیای ولی فقیه همچنان طویلتر و کلیت نظام شکننده تر می شود.

دستگیری رهبران جناح مغلوب حکومتی به جرم همسوئی با برخی از مطالبات جنبش ملت ایران به دستور شخص خامنه ای انجام گرفته است. مجتبی واحدی، مشاور کروبی اظهار داشت که دستگیری موسوی و کروبی، "بعد از کسب تکلیف صادق لاریجانی رئیس قوه قضائیه از آیت الله علی خامنه ای رهبر جمهوری اسلامی ایران انجام شده است".

دیگر خامنه ای خون آشام نمی تواند خود را پشت چهره های اوباشان سپاهی - بسیجی مخفی کند و هر اتفاقی که برای آقایان کروبی، موسوی و خانواده هایشان رخ دهد، مسئول مستقیم آن، شخص خامنه ای بعنوان رئیس مافیای جناح غالب در حکومت اسلامی می باشد و بایستی در برابر ملت ایران و افکار عمومی جهانیان پاسخگو باشد.

ملت ایران در شعارهای خود نشان داده اند که آگاهانه از حقوق شهروندان خود دفاع می کنند و ستم، بیدادگری و تبعیض در جامعه را نمی پذیرند؛ حتی اگر ستمدیدگان خود روزی برپا دارندگان سیستم ستمگرانه در ایران بوده و هنوز از آن سرچشمه مسموم تغذیه کنند!

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.