رفتن به محتوای اصلی

خبر دستگیری آقایان کروبی و موسوی
26.02.2011 - 14:10

مافیای ولی فقیه در یکسال و نیم گذشته بدلیل هراس از خیزش های مردمی از اقدام برای دستگیری سران جناح مغلوب حکومتی اجتناب کرده بود ولی بنا به گزارش های رسیده آقایان کروبی و موسوی دستگیر شده اند.

دستگیری دو رهبر جناح مغلوب حکومتی تاثیراتی در راستای تحولات جاری بجا خواهد گذاشت و پیامدهایی در ارتباط با تشدید تضادهای درونی رژیم جمهوری اسلامی و از سوی دیگر بر جنبشی که برای آزادی، دمکراسی و نفی دیکتاتوری براه افتاده است خواهد گذاشت.

آقایان کروبی و موسوی سمبل یک جریان در حکومت اسلامی هستند که قصدشان بازگشت به دوران سیاه حکومت خمینی بوده و طیف گسترده ای را در همه نهادهای رژیم تشکیل می دهند و دستگیری دو رهبر جناح مغلوب، اعلام جنگ آشکار مافیای ولی فقیه با همه نیروهائی ست که خارج از طیف ولی فقیه قرار دارند.

اگر خبر دستگیری و ضرب و شتم دو تن از مومن ترین مدافعان جمهوری اسلامی صحت داشته باشد، مافیای ولی فقیه جنگی را پیش گرفته است که روند فروپاشی رژیم را تشدید می کند و تنها جنازه های دو جناح حکومتی و لاشه متعفن نظام بجا خواهد ماند.

دستگیری کروبی و موسوی در عین حال آغازی ست برای سرکوب های گسترده ای که نیروهای خارج از طیف مافیای ولی فقیه را در بر می گیرد و هشداری به دلاوران جنبش خیابانی است.

تهاجم مافیای ولی فقیه به کروبی- موسوی، حمله به مطالباتی است که ملت ایران در خیابانها فریاد زدند و آندو به برخی از آن خواسته ها لبخند زده اند.

واقعیت اینست که حساب جنگ جناح های مدافع حکومت اسلامی، از مبارزه ملت ایران برای آزادی، دمکراسی و نفی حکومت دینی جداست و استراتژی های متفاوت مبنی بر حفظ حکومت دینی و یا نفی آن وجود دارد. در یکسال و نیم گذشته ائتلاف نانوشته ای بر سر برکناری ولی فقیه و نفی دیکتاتوری در خیابانها شکل گرفته است و در تظاهرات اخیر (25 بهمن) تفاوتها برجسته تر شد.

در نمایش قدرت خیابانی چند هفته گذشته خبری از شعارهای مدافعان جمهوری اسلامی نبود و شعار مرگ بر دیکتاتوری و روحیه گذر از جمهوری اسلامی در خیابان غالب بود و به همه ثابت شد که مبارزین جنبش خیابانی راه خودشان را می روند و دیگر اتوریته ای بر فراز این جنبش وجود ندارد و شبکه های سیاسی اجتماعی در جامعه سکاندار جنبش خیابانی هستند.

بنظر می رسد که مردم نسبت به سرکوب های جمهوری اسلامی ساکت نمی نشینند، و خواهان برچیده شدن دستگاه سرکوب، ترور و ارعاب دگراندیشان اند، حتی اگر سرکوب شوندگان عناصر بدنامی باشند که سابقه همکاری با نظام ضد بشری جمهوری اسلامی را داشته باشند!

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.