رفتن به محتوای اصلی

25 بهمن؛ بدون توهم به مدافعان جمهوری اسلامی، برای نفی حکومت دینی در ایران!
13.02.2011 - 13:10

در چند هفته قبل شاهد بودیم که چگونه سرنوشت رهبر مصر در خیابانهای قاهره تعیین شد و مردم جهان به نقش جنبش خیابانی مصر که از مبارزات قهرمانانه یکسال و نیم گذشته دلاوران جنبش خیابانی ایران الگو گرفته شده بود، پی بردند.

یکسال و نیم پیش ملت ایران در امواج میلیونی بخیابانهای تهران برای نفی دیکتاتوری و اعمال اراده خود بخیابان ها آمدند؛ جناح حکومتی پرتاب شده به صف مردم در اندیشه چانه زنی در بالا بودند و اکنون باید باین مهم پی برده باشند که اگر بخواهند احیاء دوران سیاه حکومت خمینی را هدف قرار دهند و یا در حرکت به پیش ملت ایران برای گذر از جمهوری اسلامی اختلال ایجاد کنند، ملت ایران آنها را نخواهند بخشید.

در روزهائی که سینه های عاشق فرزندان ایران در برابر دستگاه سرکوب مافیای ولی فقیه سپر شده بود و حتی تظاهرات سکوت مردم به خون کشیده می شد، فقدان رهبری لایق در جنبش عاملی تعیین کننده برای فروکش کردن آن و تعویق و تعلل در گذر از دیکتاتوری و فرستادن ولی فقیه به زباله دان تاریخ گردید و بالاخره جنبش خیابانی خودبخودی و بخشا متوهم به جناح مغلوب حکومت اسلامی با پیکری زخمی ولی اراده ای همچنان استوار یک گام به پس نهاد!

فردا 25 بهمن روز پشتیبانی از مبارزات ملت مصر و روزنه ای برای بیان اعتراض به استبداد، دیکتاتوری و بی حقی عمومی در جامعه ایران است.

پشتیبانان آزادی و دمکراسی در ایران می خواهند پس از آتش بس بیش از یکسال گذشته، باز به خیابانها بیایند و صدای اعتراض خود را علیه مستبد ایران، ولی فقیه فریاد زنند.

تجربه خیزش ملی در یکسال و نیم گذشته نشان داد که سپردن رهبری جنبش خیابانی به مدافعان حکومت اسلامی راهی به رهائی ملت ایران و آزادی از حکومت دینی (سرچشمه فساد) نمی انجامد و سازمانهای سیاسی جدی و پر نفوذ هم در صحنه سیاسی جامعه حضور ندارند.

تنها شبکه های سیاسی اجتماعی جنبش های دانشجوئی، زنان و کارگران می توانند حول شعار نفی دیکتاتوری،برکناری ولی فقیه، انحلال دستگاه سرکوب و برای آزادی استقلال جمهوری ایرانی، در خیابانها اراده واحد را در برابر کلیت حکومت اسلامی سازمان دهند و مجال ندهند که مطالبات ناظر بر گذر از جمهوری اسلامی، اسیر درگیریها و طناب کشی های مدافعان جمهوری اسلامی شوند!

بنظر می رسد که تنها با پشتوانه جنبش خیابانی در تهران و ... و با بخاک مالیدن پوزه اراذل و اوباش جمهوری اسلامی می توان راه پیوستن سید علی به مبارک و بن علی را هموار کرد!

زنان و مردان ایران، دلاوران جنبش خیابانی بار دیگر بخیابانها می آیند تا به دیکتاتوری و استبداد نه بگویند! عزم شان استوار و خلل ناپذیر، و رزمشان پیروز باد!

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.