رفتن به محتوای اصلی

مگرایرانی به دنیاآمده است که فقط بجنگد!
06.12.2010 - 19:03

آیا براستی ایرانی بدنیا آمده است که دائما با همسایگانش کینه ورزی نماید و همواره در جنگ و ستیز بسر برد؟ما ایرانی ها بالاخره یک بار باید بخود بیائیم و تصمیم بگیریم که چه می خواهیم بکنیم .آیا به خواست امپریالیست فقط می خواهیم در جنگ و ستیز بسر بریم یا برای مردم دردمند با ثروت ها و ذخائر و منابع زیرزمینی برای مردم آسایش و رفاه و آزادی تامین نمائیم؟

سود همه جنگها را چه کشورهائی به کیسه متمول خود واریز می نمایند!ضدیت کور با اعراب یعنی در آمد های افسانه ای برای کشورهای امپریالیستی در جهان می باشد!دو طرف چه ایرانی ها و اعراب در پنجاه سال اخیر علیه یک و دیگر از امپریالیست ها و سپس سوسیال امپریالیسم روسیه به شکل سرسام آوری سلاح خریده اند! اعراب به غیر از تجاوز خود در صدر اسلام به ایران و سپس با فروپاشی خلفای اعراب بدست مغولها دیگر قدرتی نبودند تا علیه ایران اقدام تجاوزکارانه انجام دهند پس انتقام جوئی ها کنونی ایرانیان واعراب به همان مقطع تاریخی یاد شده بر می گردد و اختلافات کنونی کاملا تحریک آمیز و جزئی از دسیسه های امپریالیستی می تواند باشد.در دویست ساله اخیر ایران از روسیه ،انگلیس ،امریکا و تا حدودی آلمان ضربه خورده است اما در همین فاصله اعراب خود جزو سرزمینهای امپراتوری عثمانی بودند و هیچ قدرتی در اختیار نداشتند تا عیه ایران توطئه ای نمایند.

پس از فروپاشی امپراتوری عثمانی و اعطاء سرزمینهائی بنام دولت های مختلف عربی دست ساخته امپریالیست ها بود که چاشنی ضدیت با ایران جهت سود آوروی مادی و بهره برداری سیاسی بدان اضافه گردیده شده است!

http://www.jamejamonline.ir/Media/pdfs/1389/06/27…

جنگ ایران و روس گرفته تا نزاع هرات واروند رود بسود چه کسانی بوده است!فتح بیت المقدس را چه کسانی به کله پوچ آخوندها فرو کرده اند تا درسایه آن جنگهای متمادی ادامه یابد؟بیچاره ملت ایران که هنوز چهل شهر و چهار هزار روستایش از جنگ ایران وعراق باز سازی نشده است ومردم شهر خرمشهر همچنان در خرابی و بی آبی بسر می برند اما آخوندها همچنان رویا فتح سرزمینهای اعراب را در مخیله پوک خود می پرورانند!ایران در حکومت اسلامی به کشور سرداران نظامی پوشالی و کلاش تبدیل شده است و آنها عمر خودرا درادامه جنگ و تهدید می بینند.روزگاری مهندس بازرگان گفته بود که ایران قحط الرجال هست .

آری استبداد سلطتنتی بعد از کودتای 28 امرداد هیچگاه نگذاشت تا در محیط های سیاسی ایران رجال سیاسی تربیت گردند.تنها نیروئی که در همکاری با کودتا همچنان در صحنه سیاسی باقی مانده بود،فقط روحانیت بود که در میان مردم جایگاهی یافته بود.بقیه نیروهای سیاسی در پی مبارزه مسلحانه خود را از اندیشدن و مردم جدا ساخته بودند.انگلیسی ها که قبل از دولت دکتر محمد مصدق در شهر آبادان در اماکن خود تابلوئی بدین شکل آویزان کرده بودند « ورود سگ و ایرانی ممنوع است« اما در همان روزها انگلیسی ها با آخوند ها انس و الفت حسنه ائی داشتند وتا به امروز در مورد روابط آنها تحقیق می شود.

"آیا احمدی نژاد همان شعیب بن صالح، فرمانده لشگر سید خراسانی است؟"

http://u313.ir/index.php?option=com_content&view=…

«احمدی‌نژاد و انقلاب جهانی پیش‌رو» نام کتابی‌ست از شادی فقیه، که سال ۲۰۰۶ انتشارات دارالعلم آن را منتشر کرده است. دارالعلم یکی از انتشاراتی‌های شیعیان لبنان است و بیشتر کتابهایی در زمنیه ظهور امام زمان چاپ می کند. طرح جلد کتاب عکسی از احمدی نژاد و پس زمینه‌ای از سربازان آمریکایی است و دو جمله که یکی را به نقل از برخی رهبران انقلاب آورده: احمدی‌نژاد رهبر سربازان مهدی است که قدس را آزاد می‌کند و دیگری را خطاب به احمدی‌نژاد و این باز از قول برخی علما به او آورده که به او توصیه کرده‌اند چون انرژی هسته‌ای با ظهور امام زمان مرتبط است، کوتاه نیا. کتاب ۲۱۶«

سی ویک سال از روی کار آمدن رژیم اسلامی به رهبری آیت الله خمینی می گذرد.درهمه این سالها ایرانی ها فقط شاهد جنگ و ستیز بوده اند!جنگ ایران و عراق بعنوان طولانی ترین جنگ کلاسیک جهان ثبت شده است.پس از پایان جنگ وایران توسط آتش بس قطعنامه 598 که خمینی به الاجبار آنرا پذیرفت ،همچنان تابه امروز بین ایران و عراق31 قرار داد صلح دائم امضاء نشده است و دعوای مرزی بین این دو کشور حل وفصل نشده است که این خود زمینه های شعله گیری جنگ دیگر در منطقه را هشدار می دهد!در31 سال گذشته که از عمرجمهوری اسلامی می گذرد وپایان جنگ ایران که ظاهرا صلحی ناپایدار برقرار است اما ادبیات پایوران حکومت اسلامی همچنان جنگ جویانه و تحریک آمیز است.

نیروهای آشکار ومرموزی هستند که نمی خواهند ایرانی ها با همسایگانش با صلح و دوستی و برموازین حقوق شناخته شده بین المللی بطور مسالمت آمیز زندگی کنند!دولت امریکا قبل از انقلاب اسلامی در کنارو متحد شاه به آبراه کلیدی جهان که بین ایران و کشورهای عربی واقع شده است ،خلیج فارس می نامید اما این روزها به خواست حکومت های عربی منطقه آنرا خلیج فارس می نامد تا رضایت اعراب را علیه ایران جلب نماید!از امریکائی ها باید پرسید که چگونه نام یک خلیج بعنوان یک آبراه حیاتی برای جهان اما بخاطر مناسبات و مصلحت های مقطعی هرچند بار می تواند تغییر نام دهد؟نام یک سرزمین،دریا ، اقیانوس و یا یک خلیج بطور تاریخی اطلاق ونام گذاری می شود و نمی تواند دائما تغییر یابد! باید درهمینجا اقرارکرد که ارثیه دیوان شاهنامه فردوسی در همسایه ستیزی با اعراب و ترکان نگاشته شده است و لاجرم در فرهنگ شاهنامه ایرانی توسط فردوسی به جزء اندیشه کینه جوئی و انتقام اسلوب دیگری را پی ریزی نکرده است وفرهنگ پی ریزی شده دائما آبشخور نزاع و ستیز مابین خلق های مختلف منطقه راباعث شده است.

"مسیر دوم نزاع، جنبه ملی و فرهنگی دارد: در حالی که فردوسی جاودان اعراب را کسانی نامیده که "شیر شتر و سوسمار می خورند"، یعنی از تمدن و فرهنگ به دور، اعراب نیز ایرانیان را "عجم" می خوانند که در مفهوم باستانی این واژه در زبان عربی، به افراد بی دانش و بی فرهنگ اطلاق می شود.ـ

http://www.hamdami.com/MFAFA/Reports2009/041210-P…

بنابرهمین قاموس که یاد شد، توسط طراحان جنگ های بی شمار در منطقه این اندیشه شیطانی موج می زند که همواره ایرانی باید علیه عرب بجنگد و عرب علیه ایرانی تا طرح ریزان جنگ در آسایش بسر ببرد و ثروت های افسانه ای مردم ایران را تسخیر نمایند! اسرائیل از یک جانب اعراب را علیه اسرائیل می شوراند و سلاح هسته ای جمهوری اسلامی را باعث نابودی اعراب معرفی می کند ولاجرم با آنها همدردی نشان می دهد که سلاح اتمی حکومت اسلامی تنها علیه اسرائیل نیست بلکه علیه اعراب نیز بکار خواهد رفت و تحلیل گران اسرائیلی از طرف دیگر بر طبل عربی ستیزی ایرانیان می کوبند تا شعله آتش ضدیت با اعراب زبانه بکشد تا اسرائیل را دوست بپندارند! هرچقدر جنگ و تهدید وجود داشته باشد طبیعی است که سلاح بیشتری فروخته می شود .

با همین توطئه ها و نیرنگ در دویست ساله گذشته همچنان از ایران ثروت های بی شماری خارج وتاراج می شود وبر تهیدستی مردم مظلوم افزون می گردد. این در حالیست که کشور اسرائیل که از برقراری صلح با پسرعموهای فلسطینی خود باز مانده است اما از جانب دیگر تلاش می نماید تا ایران را با اعراب یعنی پسر عمو های خویش به میدان جنگهای بی انتها بکشاند!محمود عباس: در صورت محقق نشدن صلح، حکومت خودگردان را منحل می‌کنم. نمی‌توانم حاکمیتی را ریاست کنم که اصلا وجود ندارد.

http://aftabnews.ir/vdcefn8zojh8zei.b9bj.html

فراموش نمی کنیم که اسرائیل در جنگ بیهوده ایران و عراق به جمهوری اسلامی سلاح صادر می کرد تا در سایه ادامه جنگ ایران و عراق ،اعراب همه دشمنی های خویش را با اسرائیل به فراموشی بسپارند و علیه خطر و تجاوز جمهوری اسلامی ایران متحد گردند.خمینی نیز در همان اثناء طی فتوائی خرید اسلحه از کافر را علیه دشمن مباح دانسته بود.این در حالی بود که معامله سلاح جنگی با دولت اسرائیل بعنوان یک دولت یهودی و اهل کتاب و توحید هیچ اشکال شرعی نداشت و در کنار آن خریداری سلاح ارزان از اتحاد شوروی ماتریالیست نیزهیچ مانعی نداشت.

در راستای خواست کشورهای امپریالیستی ،دوام و اقتدار حکومت ارتجاعی در ایران یک نیاز مبرم هست واحیای تضاد ها با همسایگان و جنگ های ناخواسته از جانب مردم همواره سود آور هست!دولت های امپریالیستی هیچگاه دولت دمکراتیک وملی را در ایران بر نمی تابند.کودتای 28 امرداد علیه دکتر مصدق از همین سیاست تبعیت می کرد.

بنابراین افکار قهقرائی نیز باید ادامه یابد.به نمونه زیر توجه نمائید!

آيت‌الله‌جنتي: نفی ولايت‌فقيه انكار خداست!

http://www.fararu.com/vdcjvoem.uqe8tzsffu.html

خمینی قبل از انقلاب به شاه انتقاد می کرد که چرا اینهمه سلاح پیشرفته از امریکا خریداری می نماید ،مگر ایران در جنگ بسر می برد که دولت ایران بیت المال مردم مسلمان را به حیب دولت های کافر واتریز می نماید؟اما دولت و حکومت بجای مانده از خمینی اینک سالهاست که با خواهش و تمنا و از بازار سیاه برای تهیه سلاح های پیچیده به بهای گزاف در حال تلاش است!خریداری و بدست آوردن موشک «اس 300« روسی به یک رویا برای رهبران ایران اسلامی تبدیل شده بود که در نهایت روسیه از تحویل آن صرف نظر کرد.در پایان باید نتیجه گرفت که جنگ خواست و آرزوی کشورهای امپریالیستی هست تا سلاح های گران قیمت خود را بفروشند و سیاست های پیچیده خود را پیش ببرند و از آن بدتر حکومت هائی مانند رژیم اسلامی هستند که همواره با تحریکات و تهدیدات خود زمینه ساز جنگ های متمادی می شوند!

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.