رفتن به محتوای اصلی

ستایش خامنه ای از نهاد سرکوب بسیج!
27.11.2010 - 16:03

خامنه ای عید اعراب را به اسلامی ها و مدافعان حکومت اسلامی تبریک گفت و از موضع یک مرتجع پان اسلامیست، دستاوردهای بشریت در عصر نوین را با افکار پوسیده پیشاقرون وسطائی مورد بررسی و قضاوت قرار داد.

خامنه ای توهمگرا، از قصه غدیر و اسلام برای نفی ارزش های جهانشمول انسانی و تبلیغ خزئبلات عصر شترچرانی بهره برداری کرد و گفت:

"امروز بسيج در كشور ما يك حقيقت عظيم و غيرقابل انكار و بي نظيري است. درست است كه تبليغات دشمنان و به تبع آنها مناديان طرفدار آنها در داخل كشور سعي مي كنند بسيج را كوچك كنند، تحقير كنند و به بسيج اهانت كنند."

خامنه ای افکار عمومی جامعه در مورد رذالت و حقارت اوباشان بسیج را به دشمنان نسبت می دهد. این موضوع برهمگان آشکار است که دشمن حکومت اسلامی مردمان ایرانند و خامنه ای سخنگوی اقلیتی ناچیزی ست که در برابر اراده اکثریت مردم ایستاده است و به هیچ قاعده اجراء مکانیزم های دمکراسی در جامعه پایبند نیست.

خامنه ای در توصیف و تجلیل از بسیج بدرستی مشخصات فاشیسم را بیان کرد که :

"بسيج، بسيج دلهاست؛ بسيج جانهاست؛ بسيج عواطف است؛ بسيج اعتقادات و ايمانهاست؛ و همين است كه در روز سخت به كار يك ملت مي آيد. آن روزي كه ملتها دچار مشكلات شوند، آنجا جسمها فايده اي ندارند؛ دلها بايد در وسط ميدان باشند، بايد خط شكن باشند. آنهائي كه خط شكني كردند، لزوماً جسمهاي نيرومندي نداشتند؛ دلها و ايمانهاي محكمي داشتند كه توانستند كوهها را بشكافند، راههاي دشوار را طي كنند، لغزشگاهها را پشت سر بگذارند و خود را به منزل برسانند. بسيج، يك چنين حقيقتي است؛ اين را بايد قدر بدانيم."

شنبه 6 آذر 1389- شماره 19797

در فرهنگ خامنه ای منظور از ملت، امت است و امت هم دایره اش به مقلدین خودش محدود می شوند که پیشقراولان شان اراذل و اوباش سپاه و بسیج هستند.امروزه ماهیت بربریت القومیه الاسلامیه بر اساس هزاران سند زنده در آرشیو های نیروهای اپوزیسیون و نهادهای مدافع حقوق بشری بر مردم ایران و جهانیان آشکار شده است.

کوشش خامنه برای زدودن ننگ 30 ساله از چهره کریه حکومت القومیه الاسلامیه بیهوده، و اب به شوره زار ریختن است.

چهره این حکومت و نهادهای سرکوبگرش را نمی توان پشت شعارهای کلی و مردم فریبانه پنهان کرد.

حکومت پان اسلامیستی در ایران، هویت های ملی، اجتماعی، فرهنگی را نفی کرده و کوشش می کند که ملت ایران و اقشار، طبقات و فرهنگ ها را در القومیه الاسلامیه حل کند.

تجربه فاشیسم در آلمان هم چیزی نبود جز توتالیتر نژادی {تمامیت خواهی نژاد برتر) که همه عرصه های سیاست، اجتماعی و فرهنگی را بیش از یک دهه زیر سیطره خود گرفته بود و بر دوش اقشار عقب مانده فرهنگی اجتماعی جامعه نشسته و حکمرانی می کرد.

تفاوت فاشیسم جمهوری اسلامی (القومیه الاسلامیه) با فاشیسم هیتلری در اینست که اولی دین محور و دومی نژاد محور بوده و به بهانه های دین و نژاد، جنایت علیه بشریت را سازمان دادند.

فاشیسم هیتلری ۱۲ سال همه امور سیاسی و اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی را زیر سیطره خود گرفت و القومیه الاسلامیه 30 سال است که با تیشه به ریشه ایران و ایرانیان می زند.

شعار هیتلر مبنی بر "یک ملت، یک حکومت، یک پیشوا" تفاوتی ماهوی با شعار "یک امت، یک حکومت و یک رهبر" ندارد.

فاشیسم اقشار عقب مانده فرهنگی اجتماعی در جامعه را که فاقد ظرفیت پذیرش نهادهای مدرن سیاسی اجتماعی و فرهنگی را دارند، زیر شعارهای کلی و پر طمطراقی چون دین، قومیت و نژاد (پان اسلامیزم، پان عربیسم، پان ترکیسم) و با حیله گری و فریب دلها، جانها، عواطف و اعتقادات، بسیج می کند.

و بقول سیدعلی؛بسيج، بسيج دلهاست؛ بسيج جانهاست؛ بسيج عواطف است؛ بسيج اعتقادات و ايمانهاست!

خامنه ای در حالی که از درد زخم خیزش ملی خردادماه سخت بخود می پیچد و شعارهای مرگ بر دیکتاتور همچنان در گوش او طنین دارد؛ به بسیجیان هشدار داده است که :

" بايد توجه داشته باشيد كه درگيري و چالش وجود دارد؛ بايد خودتان را آماده نگه داريد، خودتان را به روز نگه داريد، بصيرتتان را به روز نگه داريد، اخلاصتان را به روز نگه داريد، به روز بسيجي باشيد و بسيجي بمانيد."

خامنه ای از گروه ضربت فاشیسم اسلامی در جریان خیزش آزادیخواهان ملت ایران ستایش کرد و تمام کوشش خود را انجام می دهد تا ریزش شتابان نیروهای نهادهای سرکوب حکومت را سد کند!

بـاش تــا صـبـح دولـتـت بـدمـد - کـايـن هـنـوز از نـتــايـج سـحر است!

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.