رفتن به محتوای اصلی

مسابقه وبلاگی از نوع حزب اللهی
23.11.2010 - 19:03

سایت حزب الله آنلاین! در یک اقدام احتمالا انقلابی! خبر از برگزاری دومین جشنواره سراسری «وبلاگ‌نویسی حماسه‌نگاران بسیج و انقلاب اسلامی» به مناسبت ۹ دی و ۲۲ بهمن داد و از آن به عنوان بزرگترین جشنواره وبلاگ‌نویسی كشور یاد کرد!

خب کاملا می توان حدس زد وقتی که نام جشنواره حماسه‌نگاران بسیج و انقلاب اسلامی و راوی خبر حزب الله آنلاین، باشد، موضوعات مورد بحث در وبلاگ ها دیگر چه ها هستند. اما در میان لیست موضوعات مورد پذیرش جهت وبلاگ نویسی و شرکت در مسابقه، دو عنوان آن خیلی برای من جالب بود:

1- «معرفی آمریكا‌، اسرائیل و انگلیس بعنوان دشمنان ملت‌ها و مخالفین دموكراسی و حقوق بشر و آزاد‌اندیشی در جهان»

2- «افشای جریان‌های ضد‌‌اسلامی و ضد‌بشری وهابیت و بهائیت در پیشبرد اهداف نظام استكباری و صهیونیسم بین‌الملل»

واقعا جالب است جمهوری اسلامی که یکی از محکومین همیشگی نقض حقوق بشر در جهان است، می خواهد آمریکا، انگلیس و اسرائیل را در یک مسابقه وبلاگی، بعنوان دشمنان ملت‌ها و مخالفین دموكراسی و حقوق بشر و آزاد‌اندیشی در جهان، معرفی کرده و این غده های سرطانی را یکبار برای همیشه از میان بردارد. حالا که با "آب دهان نشد"، حتما با این مسابقه دیگر می شود!

نمی خواهم از کشور خاصی جانبداری کنم، هیچ کشوری در دنیا پیدا نمی شود که بطور کامل و ۱۰۰% به حقوق بشر احترام بگذارد. برای این کار باید حقوق بشر را از سیاست جدا کنیم، همانطور که دین باید از سیاست جدا باشد. حقوق بشر مربوط به بشر است، به تمامی بشر. اما این موضوع بیشتر شبیه شوخی تلخی است که نه تنها خنده ندارد، بلکه اگر در مقابل این شوخی خون هم گریه کنیم سزاست.

در ضمن مگر در کشور اسلامی ایران در سال چند جشنواره وبلاگ نویسی برگزار می شود، که این یکی صفت "بزرگترین جشنواره وبلاگ‌نویسی كشور" را نیز یدک می کشد؟ کشوری که بعنوان زندان روزنامه نگاران و وب نویسان معروف شده است، حالا تنها جشنواره وبلاگ نویسی اش را، آن هم با موضوعاتی سفارشی، در بوق و کرنا کرده است.

حاضرم شرط ببندم که حتی برگزار کنندگان این جشنواره نیز قادر نیستند تعریفی دقیق و کامل از "اهداف نظام استكباری و صهیونیسم بین‌الملل" ارائه دهند، چه برسد به شرکت کنندگان در این مسابقه.

توهم توطئه اینقدر در پوست و گوشت آقایان نفوذ کرده که حضرات هنوز کابوس استکبار می بینند و بر مبنای آن البته رفتار می کنند. بسیار مشتاقم یکی از این حضرات، برای بنده اهداف "نظام استکباری" را بطور کامل توضیح دهد و یا اینکه بگوید منظور از "صهیونیسم بین الملل" چیست و رابطه آن با بهائیان بر چه مبنایی است؟

همچنین اگر لطف کنید و تعریفی دقیق از جریان ها و اعمال ضدبشری هم ارائه دهید بسیار ممنون و متشکر خواهم بود. اگر آمریکا گوانتانامو دارد شما هم کهرزیک ها دارید. حداقل زندانیان گوانتانامو این شانس را دارند که در دادگاهی غیرنظامی با حضور وکیل مدافع و هیئت منصفه محاکمه شوند، اما زندانیان کهریزک و کهریزک های شما چه شانسی دارند؟

تنها شانس آنها در اعتراف به جرم نکرده است، شاید که دل شما به رحم بیاید و با وثیقه ای چند صدمیلیون تومانی آزادشان کنید. کدام یک "ضدبشری" است؟

به امید ایرانی آباد و آزاد...

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.