رفتن به محتوای اصلی

توسعه طلبی های امپراتوری گونه حکومت اسلامی در منطقه و جهان!؟
15.11.2010 - 19:03

افشای سیاست های جنگ طلبانه ولایت فقیه در ایران و منطقه را باید کاملا جدی گرفت!قدم هائی که حکومت اسلامی برای توسعه قلمرو سیاسی و ایدولوژیک خود در سالهای اخیر برداشته است،کم کم از حالت عادی و قابل تحمل گذشته است ! سیاست های آشکار و پنهان دستیابی به سلاح اتمی توسط رهبران امام زمانی جمهوری اسلامی هرگز نمی تواند توسعه طلبی های در ظاهر کم اهمیت تر آنها را پوشش دهد.حکومت اسلامی سالهاست که از یک خطر داخلی وملی برای مردم ایران به یک نیروی تحریک کنند منطقه ای و جهانی تبدیل شده است.مهار کردن خطرات بالفعل و بالقوه توسعه طلبی های نظام امام زمانی حاکمان بر ایران اگر از اختیار نیروهای سیاسی ملی گذشته است اما در حوزه جهانی هنوزقابل کنترل هست.جمهوری اسلامی چه در دوران قدرت گیری خود که مصادف بود با بحران جهانی و ریاست جمهوری ضعیف جیمی کارتر و اینک نیز رژیم اسلامی با کمبود اتوریته کشور های بزرگ جهان روبرو شده است که همه اینها را می توان در دفتر خوش شانسی های نظام اسلامی ایران نوشت." احمدی‌نژاد: بالاترین سطح امنیت ملی وقتی به‌دست می‌آید که با قلدران عالم درگیر شویم"http://aftabnews.ir/vdcirraz3t1azq2.cbct.html .هرچند کشورهای جهان در اتحاد عمل کامل علیه جمهوری اسلامی بسر نمی برند اما روز های سخت تری برای آنها خواهد رسید که شاید دیگر فرصت مناسب جهت کنترل توسعه طلبی از دست رفته باشد. قانون اساسی نظام جمهوری اسلامی با توجه به محتوای اسلامی انقلاب ایران که حرکتی برای پیروزی تمامی مستضعفین بر مستکبرین بود زمینه تداوم این انقلاب را در داخل و خارج کشور فراهم تشکیل امت واحد جهانی را هموار کند (ان هذه امتکم امه واحده و اناربکم فاعبدون می کند به ویژه در گسترش روابط بین المللی، با دیگر جنبش های اسلامی و مردمی می کوشد تا راه)‏(‏2‏)‏ و استمرار مبارزه در نجات ملل محروم و تحت ستم در تمامی جهان قوام یابد.

توسعه طلبی در رژیم اسلامی همانطوریکه در مقدمه قانون اساسی جمهوری اسلامی آمده است به یک فرضیه و تکلیف الهی و امام زمانی تبدیل شده است و آنهائیکه به قانون اساسی اعتقاد کامل دارند مجبورند تا وظائف محوله را به اجراء بگذارند!محو کشور اسرائیل جزئی از وصیت آیت الله خمینی هست که توسط پیروان وی همچنان پیگیری می شود و اصلا به محمود احمدی نژاد ربطی ندارد.

http://daneshnameh.roshd.ir/mavara/mavara-index.p…

توسعه طلبی های شناخته شده جمهوری اسلامی در جهان بسیارند که از بوسنی در اروپا گرفته تا خاورمیانه ، افریقا ، آسیا ، امریکای لاتین را در بر می گیرد!سالهای طولانی است که دولت احمدی نژاد با در آمدهای بیکران نفتی و غیره که به مردم ایران تعلق دارد اما برای توسعه طلبی اندیشه امام زمانی بکار گرفته می شود.

یکم ـ جمهوری اسلامی ایران حماس را به رسمیت شناخته است و علناً از آن جانبداری و حمایت معنوی می‌کند و کمک‌های مالی فراوانی را به این گروه اهدا کرده‌است.

در پی درگیری‌های گستردهٔ ژوئن ۲۰۰۷، که میان گروه شبه‌نظامی حماس و گروه رقیب آن، فتح در سرزمینهای فلسطینی رخ داد و درپی بدست گیری قدرت در نوار غزه توسط گروه حماس و عملکردهای این گروه در حمله به پایگاه‌ها و رهبران جنبش فتح در سرزمینهای فلسطینی مقامات امنیتی فلسطینی از جناح فتح و همچنین برخی کشورهای عربی منطقه خاورمیانه، حکومت ایران را متهم به نقش داشتن در «آموزش نظامی شبه نظامیان حماس در به دست گرفتن کنترل نوار غزه و همچنین کمکهای مالی» به این گروه معرفی کردند.

با وجود تکذیب دولت ایران، یک مقام حماس در گفتگو با روزنامه تایمز لندن آموزش شبه نظامیان حماس در ایران و توسط سپاه پاسداران را تایید کرد.وی گفت که ۳۰۰ تن از نیروهای حماس برای طی دوره‌های آموزشی مخفیانه به ایران اعزام شده‌اند. به گفته وی از هنگام آغاز درگیری‌ها تا کنون هفت گروه برای طی دوره‌های شش ماهه به ایران اعزام شده‌اند.این فرمانده ارشد گفت:«ایران مادر ما بوده و به ما اطلاعات و تجهیزات نظامی داده و به لحاظ مالی از ما حمایت می‌کند.»

دوم ـ دریافت کمک های مالی مجاهدین افغانی و بعدها طالبان و حامد کرزای در 30 ساله گذشته برای همگان مشهود است.

سوم ـ افریقا .... نیجریه: دولت ایران در ارسال محموله سلاح دست داشته است.

مقامات رسمی اطلاعات و امنیت نیجریه می‌گویند بر اساس تحقیقات و نتیجه‌گیری آن‌ها، دولت ایران در ارسال محموله تسلیحاتی که در ماه گذشته ضبط و توقیف شد، دست داشته‌است.

اما منو چهر متکی وزیر امورخارجه جمهوری اسلامی مدعی شده است که «يک شرکت خصوصی اقدام به کار تجاری در فروش سلاح های معمولی و متعارف دفاعی به يکی از کشورهای غرب آفريقا کرده بود.» اما سئوال اساسی در اینجاست که از چه زمانی شرکت های خصوصی در ایران اجاز معامله سلاح را یافته اند؟شاید شرکت های خصوصی به سپاه پاسداران تعلق داشته باشند که از مرز ها ،بنادر و فرود گاههای غیر رسمی برخوردار هستند وبه هیچ حساب پس نمی دهند؟

سوم ـ امریکای لاتین... «آمریکای لاتین، "حیاط خلوت" جمهوری اسلامی ایران»

اخیرا روزنامه های کشورهای آمریکای لاتین نوشته اند که حکومت اسلامی ایران قصد دارد با هزینه کردن صدها میلیون دلار، به کشور فقیر نیکاراگوآ یاری برساند که بتوانند یک کانال رقیب علیه کانال پاناما برپا کنند که در تسلط متحدان رهبران جمهوری اسلامی در امریکای لاتین باشد و موجب تضعیف ایالات متحده در منطقه و جهان گردد.

جریانات بنیاد گرا و توسعه طلب اسلامی مانند القاعده و ایدولوگ های رژیم ولایت فقیه ایران ،اینرا بخوبی می دانند که هرگز نخواهند توانست تا امریکا را درقلمرو جغرافیائی خودش شکست دهند!اقدام 11 سپتامبر در سال 2001 از جانب القاعده تنها تلنگوری تحریک آمیز به قلب امپراتوری سرمایه داری در نیورک بود تا پای امریکا برای همیشه به منطقه خاورمیانه و خاور نزدیک کشانده شود تا جنگی بی انتها با امریکا آغاز گردد!مصاف جدی اسلام با امپریالیزم خواست قلبی نیروهای اسلامی است. سالهاست که سپاه پاسداران حکومت اسلامی نیزبه رویاهای بلند پروازانه شکست امریکا در قلب ایران اسلامی دل بسته اند تا در یک رستاخیز تاریخی برای همیشه قبر امریکا را در منطقه گور ستانی خاورمیانه به خاک بسپارند!از نظر آنها ،آنروز با ظهور امام زمان مصادف خواهد بود که همزمان تولد ی دیگر برای اسلام نیز خواهد بود و همه جهانیان که تاکنون مسلمان نشده اند به اسلام روی خواهند آورد. این روزها در جهان ، هیچ کشوری جزء رژیم ولایت فقیه ـ بر طبل جنگ طلبی نمی کوبد!در دنیای نسبا آرام کنونی، روزی نیست که رسانه های عمومی جهان از تهدیدات جنگی حکومت اسلامی گزارش ندهند! روزی نیست که از رهبران حکومت اسلامی شنیده نشود که اسرائیل و امریکا را برای حمله نظامی به ایران ـ تحریک نکنند! براستی همه این ترفندها برای چیست؟آیا غیر از این هست که رهبران حکومت اسلامی آرزو می نمایند تا پای امریکا و اسرائیل برای یک نبرد سرنوشت سازدرخلیج فارس و خاک ایران کشیده شود تا باردیگر پیروزی صدر اسلام اما این باردرایران امام زمانی جشن گرفته شود!مجریان امام زمان در ایران نیز مانند صدر اسلام باارسال نامه های بی شماری به رهبران جهان از آنها برای آوردن اسلام دعوت شده است که در صورت عدم پذیرش آنها با هجمه اسلامی ـآنها بایستی به اسلام روی آورند! از نظر رهبران رژیم ولایت فقیه ایران ، اسلام یعنی دین تسلیم در برابر پیام دعوت الهی رسول الله بر روی زمین و سر پیچی از آن به معنای کفر و مساوی با نابودی و پرداخت مالیات وخراج های هنگفت است که شخص اولامر مسلمین جهان یعنی ولی فقیه بعنوان نماینده الله بر روی زمین و نائب امام زمان آنرا تعین می نماید!اینک به لحاظ تاریخ ادواری اسلام ،رژیم ولایت فقیه در مرحله ایست که گسترش اسلامی به عهده ایرانیان گذاشته است.انقلاب اسلامی سال 57 به رهبری خمینی مرحله نخست جهانی شدن اسلام بود که استمرار آن به ولایت خامنه ائی رسیده است . اینک احمدی نژاد خودرا خادم ومجری ولی فقیه برای توسعه اسلام زمانی می پندارد. از نظر مکتب امام زمانی ها ، جنگ وشهادت در راه گسترش و نفوذ اسلام از واجبات دین هست وهیج مسلمانی نباید از آغاز جنگ واهمه داشته باشد! برای مکتبیون امام زمانی ـ مام میهن و سرزمینی بنام ایران ونابودی آن اصلا ارزش و اعتباری ندارد، بلکه جهانی شدن اسلام با قرائت شیعه اثنی عشری برای ظهور امام زمان بسیار مهم و ارزنده است.

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.