رفتن به محتوای اصلی

شیخ نصرالله حرف دل پان ترک ها و پان عرب ها را می زند!
07.11.2010 - 18:08

سه مانع دمکراسی در ایران و منطقه، پان اسلامیسم، پان عربیسم و پان ترکیسم، موجودیت خود را با نفی ایران تاریخی تعریف می کنند. این مرده های متعفن در فقدان حضور اراده قدرتمند ملی - دمکراتیک در کشور، موجودیت سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و تاریخی ایران را هدف قرار داده اند!

مبارزه ملی برای ایرانی آزاد، دمکراتیک و لائیک از مسیر افشاء و انزوای سیاسی سه نیروی ذکر شده، راه خود را به پیش هموار می کند. نگاهی به نظرات ایرانی ستیزان در ایرانگلوبال و مقایسه آنها با سخنان شیخ نصرالله، پیوندهای عمیق فاشیسم دینی، قومی و نژادی، و ائتلاف نانوشته آنها بر سر ایران ستیزی را بخوبی آشکار می کند.

ایران و ایرانیان بیش از هر زمان دیگر به وحدت ملی آگاهانه و اراده ای پولادین برای مقابله با دشمنان خود نیاز دارند!

ما باید بر بستر جنبش دمکراسی خواهی، شعار حمهوری ایرانی را به اعماق جامعه برده و حول این شعار وسیع ترین اقشار اجتماعی را در راستای تکوین اراده ملی، دفاع از ایران و ایرانیت، و برای ساختن ایرانی آزاد و دمکراتیک سازمان دهیم. باید امروز یکی شویم، چراکه فردا دیر است!

***************

ترجمه سخنرانی نصرالله از عربی به فارسی:

اگر منظورتان ایران است / همانا امروز در ایران چیزی به نام پارسی یا تمدن پارسی وجود ندارد / آنچه در ایران هست، تمدن اسلامی است / آنچه در ایران هست،‌ دین عربی محمد (ص) است / که عربی، مکی قریشی تهامی و از تمیم و متهر است / (صلوات جمع) / و بنیانگزار جمهوری اسلامی هم عرب بوده و فرزند عرب است و فرزند پیامبر خدا محمد (ص) است / (صلوات جمع) / رهبر کنونی جمهوری اسلامی، حضرت امام خامنه ای هم سید قریشی است / و پسر هاشمی و پسر پیامبر خداست / پسر علی بن ابی طالب و فاطمه زهراست که اینها عرب هستند / ... اما اگر منظورتان ایران است / مردم یک تلاشی کردند و تسلیم شدند / در هفته های اخیر یک عده ای یک رویایی داشتند / که جمهوری اسلامی را سرنگون کنند / اما اینها خیال های باطلی بود / این ایران، که خیلی ها در دنیا از حوادث اش صحبت می کنند / امروز من به شما اطمینان می دهم که این ایران / این نظام، این حکومت و مردم و نخبگان اش / به برکت وجود رهبر فرزانه و شجاع و مدیر و مدبر و مهربان / این رهبر تاریخی حضرت آیت الله امام خامنه ای / و به برکت حضور سی ساله ی مردم در صحنه / ایران قوی تر و سرسخت تر از همیشه از این بحران گذر کرد / این ایران همیشه همین طور هم خواهد ماند

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.