رفتن به محتوای اصلی

دیدار با خانواده منصور اسانلو
22.10.2010 - 12:07

دیدار گروهی از هموندان شورای مرکزی جبهه ملی ایران و شورای همبستگی برای دموکراسی و حقوق بشر در ایران با خانواده منصور اسانلو ر روز آدینه سی ام مهر ماه، گروهی از شخصیت های ملی به دیدار خانواده آقای منصور اسانلو رفتند. آقای باوند با قدردانی از مقاومت آقای منصور اسانلو گفتند که ما باید با خشونت وپیامدهای آن در جامعه مخالفت کنیم و کوشش نمایم که ریشه های اندیشه خشونت را به صورت نهادینه از بین ببریم.

آقای باوند مهمترین عامل همبستگی در جامعه را حرمت انسانی دانستند و گفتند ما در همه وقت از حقوق انسانی مردم ایران از هر طبقه و آرمان و قومیت که باشند پشتیبانی می کنیم. منافع دراز مدت ملی میراث همه ایرانیان است و باید با توجه به الگوهای جهانی بدون توجه به دولت های مستقر از آن دفاع نمود.

کورش زعیم با نزدیک شدن روز جهانی کورش که نخستین بیانیه حقوق بشر توسط کورش بزرگ در دوهزار و پانصد سال پیش اعلان شده بوده است، گفت کوشش ما رعایت اعلامیه جهانی حقوق بشر در قانونهای کشور می باشد و ما فرزندان کورش شایسته برخورداری از آن هستند.

جباری هم از مشکلات مردم بویژه کارگران گفتند و آثار تورمی هدفمند کردن یارانه ها را برای طبقات متوسط و پائین شهری وحشتناک خواندند.

عیسی خان حاتمی برتحولات بزرگ در فن آوری مجازی و رسانه ای برشمرده گفتند که همه چیز از جمله رسانه های همگانی، راهکارهای جنگ و سازش با توجه به فنآوری نوین نیاز به بازبینی دارد. نمی شود با نگرش هزاره دوم مسائل هزاره سوم را تعریف کرد.

بانو اسانلو هم با روحیه ای استوار از مشکلات آقای اسانلو در زندان و همه زندانیان عقیدتی دفاع سخن گفتند. در این دیدار آقایان هرمیداس باوند، کورش زعیم، عیسی خان حاتمی، علیرضا جباری، درخشندگی و مین کرد حضور داشتند. بانو اسانلو از همه به خاطر این دیدار سپاسگزاری نمودند.

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال
برگرفته از:
فیسبوک کوروش زعیم

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.