رفتن به محتوای اصلی

تجاوز ۹ تن از مامورین حکومتی به دختر ۱۸ ساله
22.10.2010 - 04:50

یکی از ابزار حفظ قدرت سیاسی و همچنین پاسداری از قانون در جوامع کلاسیک عصر کنونی، دستگاه پلیس و انتظامات کشوری ست. این نهادها که در سیمای استقرار و حفظ قانون در جامعه ظاهر می شوند، از حداقل پرنسیب های شناخته شده تبعیت می کنند و اینگونه بنظر می رسد که پلیس و نهادهای انتظامی حافظ امنیت و جان و مال و ناموس شهروندان هستند. اما این تعریف از پلیس و نیروهای انتظامی در ارتباط با حکومت اسلامی صدق نمی کند؛ چراکه این نظام خود تبلور فرهنگ اقشار عقب مانده جامعه و عامل اصلی گسترش بی فرهنگی و بی نظمی و ... در جامعه می باشد. خبر تکان دهنده تجاوز 9 تن از اراذل و اوباش حکومت اسلامی به یک دختر جوان، تنها موردی نیست که در روزنامه های حکومتی درج شده است.مامورانی که باید وظیفه شان حفظ امنیت، آسایش و جان و ناموس شهروندان باشد، خود عامل اصلی ناامنی، تجاوز، اعتیاد، دزدی و جنایت در کشورند. خبر جنایت میکروب های ولی فقیه در گیلان، ترجمان واقعی شعارهای خامنه ای در قم مبنی بر معنویت حکومت اسلام در ایران است.

1 /آبان /1389

تهران امروز: رئيس پليس آگاهي گيلان از دستگيري اعضاي 9 نفره باند متجاوزان به عنف در لاهيجان و شرق گيلان خبر داد.

عبادالله كريمي با اشاره به دستگيري اعضاي باند مذكور اظهار داشت: دختري 18 ساله به همراه نامزد خود در يكي از شهرستان‌هاي شرق گيلان در حال قدم زدن بودند كه سه نفر تحت عنوان نيروي ارگاني با اعلام اينكه رابطه آنها نامشروع است، نامزد دختر را به سختي مورد ضرب و شتم قرار داده و وي را براي آوردن مدارك شناسايي رها كردند و سپس دختر را با خودرويي به مناطق جنگلي بردند. اين سه نفر پس از انتقال دختر به جنگل به همراه ديگر اعضاي باند پس از اذيت و آزار دختر از وي فيلمبرداري كرده و سپس او را رها كردند. زماني كه دختر به دادسرا براي طرح شكايت خود مي‌رفت ناگهان مقابل دادسرا به يكي از اين متجاوزان برخورد كرده كه با دستور مقام قضايي و اقدام ضربتي پليس، وي دستگير شد.

اين شخص به عمل ننگين خود به همراه دوستانش اعتراف كرد و با اين كار جمع ديگري از اعضاي اين باند دستگير شده و آنها نيز به بزه ارتكابي خود اعتراف كردند.

در راستاي رسيدگي به اين پرونده دختري 14 ساله نيز از اين موضوع آگاه شد و با اعلام شكايت از شاكيان پرونده عنوان كرد كه يكي از اين متهمان پس از چند مرحله ابراز علاقه به او با ترفند وي را به جنگل برده و همراه دوستانش پس از اذيت و آزار از وي فيلمبرداري كرده‌اند.

اعضاي اين باند با فيلمبرداري از عمل ننگين خود طرف‌هاي مقابل را تهديد به انتشار فيلم براي استمرار عمل شيطاني خود مي‌كردند.

تا كنون 9 نفر از اعضاي اين باند دستگير شده و اين پرونده با شدت و دقت در حال رسيدگي است و اگر شخص و يا اشخاصي از اين افراد شاكي هستند مي‌توانند به پليس آگاهي گيلان اطلاع دهند.

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.