رفتن به محتوای اصلی

افشاگری دزدی میلیونی صدام و لاپوشانی دزدی میلیاردی ولی فقیه
12.10.2010 - 19:01

سایت تابناک حکومتی امروز سندی از برداشت صدام از خزینه دولتی عراق منتشر کرد که: دزدی میلیونی «صدام حسین» و نزدیکانش از خزانه عراق را ثابت می کند.

به گزارش صفحه عربی «تابناک»، این برگه دسته نوشته که به تازگی از سوی یکی از مقامات دولتی عراق در اختیار برخی رسانه های عربی قرار گرفته، دستخط «سعدون شاکر»، رئیس سازمان اطلاعات و امنیت رژیم بعث سابق عراق است.

در این سند دستی، مبالغ برداشتی از خزانه دولتی عراق و فرستادن آن به حساب بانکی نیروهای بعث در خارج از عراق را نشان می دهد.

گفته می شود، مجموع مبلغ فرستاده شده که تنها در این یک برگ دست نوشته وجود دارد، بالغ بر 250 میلیون دلار است که به شماره حساب افراد با نام های گوناگون در کشورهای گوناگون جهان، به ویژه کشورهای عربی حوزه خلیج فارس مانند کویت و غیره فرستاده شده است.

کارشناسان مسائل عراق برآورد کرده اند که «صدام» و نزدیکانش در مجموع سه دهه حکومت خود، بیش از سی میلیارد دلار غیر قانونی از خزانه عراق برداشت کرده و در حساب های گوناگونی در سراسر جهان ذخیره کرده اند؛ بیشتر این کار توسط نیروهای وابسته به سازمان اطلاعات و امنیت حزب بعث سابق انجام می گرفت.

تابناک و همه کاسه لیسان حکومتی چشم بر دزدی ها و غارت سرمایه ملت ایران بسته اند و خلافکاری های مافیای ولی فقیه و نهادها امنیتی اطلاعاتی جمهوری اسلامی را نادیده گرفته و سندهای دزدی های صدام را فاش می کنند.

اگر صدام فاشیست در طول سه دهه سی میلیارد دلار از خزانه عراق برداشت کرده است، دیکتاتور فقیه در یک قلم دزدی 18.5 میلیارد دلار پول نفد و شمش طلا از ایران خارج کرده است و دزدی های مافیای حکومتی از خزانه دولتی و از جیب مردم ایران، در ابعاد نجومی انجام گرفته است.

اگر تابناک و دست اندرکاران حکومت اسلامی ذره ای اخلاق و شجاعت می داشتند، سری به اسناد دزدی های ولی فقیه، آیت الله ها و سران نیروهای امنیتی اطلاعاتی رژیم می زدند و یک هزارم از دزدی هایشان را افشاء می کردند تا از زیر ریش و پشم حاکمان، میزان اموال دزدی و رد مال خرها پیدا می شدند.

بنابراین به تابناک توصیه می شود که بجای زوم کردن دوربین ها درون قبر صدام، بهتر است ابتدا خود و سپس جمهوری اسلامی را برانداز کند و ببیند شهامت چرخاندن دوربین بسوی مراکز فساد در بارگاه خلیفه و افشاء فساد و دزدی های نهادهای امنیتی اطلاعاتی و "بیت های" آیت الله ها را دارد یا نه!

در حالی که جمهوری اسلامی تا خرخره در منجلاب فساد، فحشاء، دزدی، خیانت و جنایت گرفتار شده و در حال غرق شدن است،تابناک برای انحراف اذهان عمومی، دزدی های میلیونی صدام را فاش کرده است تا غارت های میلیاردی ولی فقیه و نهادهای امنیتی و اطلاعاتی را لاپوشانی کند.

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.