رفتن به محتوای اصلی

450 میلیون دلار تسهیلات برای لبنان؛ بیکاری، گرسنگی و فحشاء برای ایران!
11.10.2010 - 17:01

یک هفته مانده به سفر احمدی نژاد به بیروت، وزرای نیرو و انرژی ایران و لبنان توافقی 450 میلیون دلاری در زمینه برق، آب و نفت به امضا رساندند.

به گزارش مهر به نقل از روزنامه السفیر، این توافقنامه روز گذشته میان «مجید نامجو» وزیر نیروی ایران و «جبران باسیل» وزیر انرژی لبنان در بیروت به امضا رسید و قرار است که بودجه 450 میلیون دلاری از سرمایه ملت ایران در اختیار لبنان قرار گیرد.

از هم اکنون زمزمه های اعتراض به تاراج سرمایه ملی ایرانیان در محیط کار، اتوبوس ها، صف های خرید و ... در جامعه شنیده می شود و بازتاب آنرا نیز در نظرات فیس بوک و ... مشاهده می کنیم.

ما بخشی از پرسش های مردم از ولی فقیه و ملیجک ش (احمدی نژاد) در ارتباط با سیاست های پان اسلامیستی رژیم اسلامی را منتشر می کنیم.

***********

450 میلیون دلار قبل از رفتن به لبنان پول می دهد برای چی؟راستی لبنان به ما چه می دهد !راستی با این پول چقدر مدرسه چقدر سرپناه چقدر جاده چقدر بیمارستان چقدر کارخانه می توان در ایران ساخت ؟چقدر بیکاری رفع می شود ؟

چرا کسی چیزی نمی گوید؟ چرا چراغی که به خانه رواست برای مسجد می برند.

اين پول يعني چقدر؟ يعني چند نفر ايراني گرسنه را سير مي كند ؟ چند روستاي بدون مدرسه ؟ چند شهر بدون بيمارستان ؟ چند سال ديگر عسلويه بايد تعطيل باشد ؟ چند ميليون نفر زير خط فقر ؟ چند معلم با حقوق كم ؟ چند پرستار ؟

چند كارگر نيشكر و لاستيك سازي... و ... كه چند ماه است حقوق نگرفته اند ؟ چند پدر خجالت زده از روي فرزند ؟ چند واگن مترو ؟ چند اتوبوس شهري ؟ چند كارخانه ور شكسته و تعطيل ؟ چند روز قطع برق در تابستان اهواز و بوشهر و بندر عباس ؟ چند زمستان بدون گاز اردبيل و اروميه و زنجان و همدان وسنندج ؟

چند ليتر آب شرب آلوده ؟ چند چشم كه خون گريه مي كند و چند جگر سوخته و قلب مالامال از درد كه زار زار به حال ايران مي گريد ؟؟؟؟؟ از فیس بوک: هرمز پارسی

***********

سیاست های پان اسلامیستی فقها، کشور و جامعه ایران را در آستانه سقوط قرار داده و سران حکومت با بی تفاوتی کامل نسبت به سرنوشت مردم ایران سرمایه مادی و معنوی ایران را در راه اهداف ارتجاعی و پیشاقرون وسطائی شان به تباهی می کشند.

ملت ایران در جنبش خیابانی سیاست پان اسلامیستی جمهوری اسلامی را به چالش کشیده و در شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران، سیاست هزینه سرمایه ایران برای جنبش های ارتجاعی اسلامی را محکوم کرده اند.

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.