رفتن به محتوای اصلی

آمران اصلی فاجعه کوی دانشگاه را محاکمه کنید!
05.10.2010 - 11:01

۲۵ خرداد ۱۳۸۸ اراذل و اوباش ولی فقیه (سربازان امام زمان) دوش بدوش نیروی انتظامی به کوی دانشگاه حمله کردند.هنوز آمار دقیقی از مجروحان و کشته شدگان کوی دانشگاه وجود ندارد و تنها هویت 7 نفر از جانباختگان تهاجم جانوران ولی فقیه به کوی دانشگاه شناسائی شده اند.

تعدادی از دانشجویان از طبقات بالا بپائین یرتاب شدند و صدها نفر به اسارت سربازان امام زمان درآمدند که بگفته شاهدان عینی بخشی از مهاجمین با زبان فارسی آشنائی نداشتند.

بگقته دانشجویان دهها نفر به ضرب گلوله های مزدوران رژیم اسلامی مجروح و یا کشته شده اند صدها تن از عزیزترین فرزندان ایران به شکنجه گاهها برده شدند.

فیلم های حملات مغول وار به کوی دانشگاه بعنوان سند جنایت حکومت اسلامی در تاریخ ایران ثبت شده اند و امروز اولین دادگاه غیرعلنی سربازان امام بصورت غیرعلنی برگزار شد.

حمله به کوی دانشگاه توسط سربازان امام زمان و با رهبری نایب امام زمان، سید علی خامنه ای انجام گرفت و امروز تحت فشار ملی و جهانی جمهوری اسلامی مجبور شده است که عده ای از پادوهای انصار حزب الله و نیروهای انتظامی را قربانی کنند تا چهره کریه خامنه ای و سران دستگاههای اطلاعاتی امنیتی از خشم ملت ایران در امان بمانند.

کسانی که امروز بجرم جنایت کوی دانشگاه پشت میز محاکمه قرار گرفته اند، قربانیان نظام اسلامی و فریب خوردگان ولی فقیه و دستگاههای امنیتی اطلاعاتی رژیم هستند.

دیر نیست روزی که آمران اصلی فاجعه کوی دانشگاه محاکمه شوند و تشت رسوائی دادگاههای نمایشی،غیرعلنی و مردم فریبانه سران حکومت وازگون گردد!

**********

در شعبه دوم دادگاه نظامي تهران؛

اولين جلسه دادگاه رسيدگي به حوادث كوي دانشگاه برگزار شد

1389/07/13

10-05-2010

اولين جلسه‌ رسيدگي به پرونده‌ حوادث كوي دانشگاه در شعبه‌ دوم دادگاه نظامي يك تهران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) به نقل از روابط عمومي سازمان قضايي نيروهاي مسلح، متعاقب اطلاعيه‌ مورخ 9/4/89 سازمان قضايي نيروهاي مسلح پيرامون صدور كيفرخواست در مورد اتهامات 27 نفر از متهمان حوادث كوي دانشگاه، اولين جلسه‌ دادگاه رسيدگي به اين پرونده صبح امروز ـ سه‌شنبه ـ برگزار شد.

در اين جلسه كه 23 نفر از متهمان حوادث كوي دانشگاه و وكلاي آنان و تعدادي از شكات حضور داشتند، رييس دادگاه با اشاره به روند رسيدگي به اين پرونده و بيان برخي از مقررات آيين دادرسي كيفري، با تاكيد بر ضرورت رعايت ماده‌ 327 قانون آيين دادرسي كيفري مصوب 1290 اعلام كرد كه مطابق قانون، انتشار اسامي متهمان پس از قطعي شدن حكم دادگاه ميسر خواهد بود.

در ادامه، كيفرخواست صادره عليه متهمان پرونده قرائت شد و موضوع اتهامات و دلايل آن توسط رييس دادگاه به متهمان تفهيم شد.

سپس شاكيان و وكلاي آنان و نماينده‌ حقوقي وزارت علوم، تحقيقات و فن‌آوري و نماينده‌ حقوقي دانشگاه تهران شكايت خود را مطرح كردند، يكي از متهمان و وكيلش به دفاع پرداختند و نماينده‌ دادستان نيز از كيفرخواست دفاع كرد.

جلسات بعدي دادگاه جهت رسيدگي به اتهامات متهمان در روزهاي بعد برگزار خواهد شد.

گفتني است علاوه بر رسيدگي به اتهامات 27 نفر از متهمان كه رسيدگي به اتهام آنان در دادگاه آغاز شده است، تحقيقات در مورد 17 متهم ديگر پرونده نيز در دادسراي نظامي پايان يافته و پرونده‌ اين متهمان به زودي با صدور كيفرخواست به دادگاه ارسال خواهد شد.

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.