رفتن به محتوای اصلی

ایران گلوبال برای یک مشت دلار اعضاء جدا شده مجاهدین را قربانی می کند!
15.05.2014 - 18:21

وقتی که سایت ایران گلو بال برای یک مشت دلار آغشته به خون اعضاء جدا شده و معترض از سازمان مجاهدین خلق را قربانی می کند !

 

زمانی هم که به خانم لاله موذن زاده عضو شورای سایت از طریق فیس بوک تماس گرفته شد، وی اظهار بی اطلاعی کرد و ما را به آقای توکلی حواله داد .

طبعآ این مسله بدون اجازه و هماهنگی اقای کیانوش توکلی انجام نشده است که اجازه داده آقای امرالله ابراهیمی بنام سایت ایران گلوبال صحبت کند ، در مقالات خود از جانب آن سایت بیان کند و تبدیل به بلندگوی سازمان مجاهدین شود. در مقابل جناب آقای کیانوش توکلی یک مشت دلار آغشته به خون ملت ایران از سازمان مجاهدین خلق دریافت می کند . اعضاء جدا شده که دست به افشاگری بر علیه سازمان مجاهدین می زنند مانند آقای بهزاد علی شاهی قربانیان این اقدام آقای کیانوش توکلی هستند.

هموطنان گرامی اطلاعیه زیر در سایت ایران گلو بال به مدیریت آقای کیانوش توکلی ( از هوادران قدیمی سازمان مجاهدین است که به قول خودش جدا شده و شاید هم الان منکرآن باشد که زمانی با مجاهدین بود ) انتشار یافته است . روزدوشنبه این موضوع را با اقای توکلی در میان گذاشتیم که منبع این خبر چه کسی است که به نام سایت ایران گلو بال دارد صحبت می کند .نمونه کار دموکراسی آنها هم یکی اش این بودکه از کامنت های نظرات انتقادی از هر 5 کامنت یکی را انتشار میدهند! . زمانی هم که به خانم لاله موذن زاده عضو شورای سایت از طریق فیس بوک تماس گرفته شد، وی اظهار بی اطلاعی کرد و ما را به آقای توکلی حواله داد .
سوال اصلی این است که چرا سازمان مجاهدین خلق ، اخبار و اطلاعیه های مربوط به اقای بهزاد علیشاهی را از سایت های اصلی وجانبی خودشان حذف کردند ؟ زیرا در سایت رسمی و نیمه رسمی خود اخبار مربوط به آقای بهزاد علیشاهی را انتشار داده بودند، بعد از یک ساعت از تمامی سایت ها خود برداشتند.
سوال این است که چرا سایت ایران گلو بال اقدام به انتشار این مقالات می کند؟ باهم مقاله زیر را مرور می کنیم و سپس روشنگری می کنم . لازم به یاد اوری است که خط کشی زیر جملات از من است .
* ( خبر رسیده از هلند حاکی است که سازمان اطلاعات و امنیت آن کشور برای متوقف کردن فعالیت عوامل وزارت اطلاعات جدی است. سایت ایران گلوبال دو ماه پیش خبر دستگیری بهزاد علیشاهی و در 29 آوریل خبر دستگیری فردی که برای آزادی مأموران وزارت اطلاعات از زندان هلند تلاش می کرد را به اطلاع شما رساند.شاکی پرونده مأموران و خبرچینان وزارت اطلاعات در هلند گروه ضد جاسوسی آذرخش است که چندی پیش یکی از اعضای آن برای تحت فشار قرار دادن دولت هلند جهت دستگیری مزدوران وزارت اطلاعات فراخوان داده بود .امروز وضعیت دستگیر شدگان را از او پرسیدیم و گفت که » بازجویی‌های پلیس هلند از عوامل وزارت اطلاعات همچنان ادامه دارد. بزودی شاهد یک دستگیری گسترده، یعنی خیلی گسترده‌تر از بازجویی‌های فوریه 2000، در اروپا خواهیم بود. همانطوری که قبلا خدمت‌تان عرض کردم، وزارت اطلاعات بعد از شکست مفتضحانه در هلند، کشورهای آلمان و فرانسه را جولانگاه مزدوران خویش بدل ساخته و در حال حاضر ما انرژی بیشتری صرف این دو کشور کردیم . وضعیت فردی که در اردیبهشت سال گذشته دستگیر شده بود را پرسیدیم و او گفت : همچنان زندانی است و دادستان قول داد که نگذارد رژیم ایران در این مورد با دولت هلند معامله کند. در جواب سئوال چند نفر در این کشورها دستگیر خواهند شد، گفت: تعداد کسانی که ناخواسته و یا به اجبار وادار به همکاری با وزارت اطلاعات شده‌اند، زیاد است. اگر از این باندها فاصله بگیرند و یا فعالیت‌شان را متوقف کنند، ما اقدام قانونی علیه آنها را متوقف کرده و حتی از آنها حمایت می کنیم اما اگر همچنان به فعالیت و همکاری‌شان با وزارت اطلاعات ادامه دهند، بی تردید فرجامی جز دستگیری و زندان نخواهند داشت. مدارک محکمه پسند و اهرم فشاری در دست ما هست که با آنها می شود دول اروپایی را وادار به دستگیری و محاکمه همه مزدوران کرد.خوشبختانه ایرانیان آزاده هم با ما همراه هستند و این همان چیزی است که نقش مؤثر در وادار کردن دولت‌های اروپایی جهت اقدام قاطع در این زمینه دارد .) د ر بین افرادی که شما علیه آنها شکایت کردید کسی هست که مستقیماً در ترورهای دهه‌های قبلِ اروپا نقش داشته باشد؟ (چند نفری هستند که به نوعی در کشتار اعضای سازمان مجاهدین خلق در عراق بخصوص در قتل عام اول سپتامبر سال گذشته که 52 نفر با دستان بسته و تعدادی از آنها حتی روی تخت بیمارستان کشته شدند، نقش داشتند. هر چند نقش‌شان مستقیم نبوداما دادن اطلاعات سرّی آنان به تروریست‌ها و حتی علنی کردن اطلاعات سرّی که موجب قتل فرد و افرادی گردد، جرم محسوب می شود. اگر کشورهای اروپایی در مبارزه با تروریسم جدی هستند، باید هرچه سریعتر این افراد را دستگیر و محاکمه کنند.) تا کنون چند عوامل وزارت اطلاعات در هلند دستگیر شدند که خبرش را منتشر کردیم. به نظر شما تفاوت هلند با دیگر کشورهای اروپایی چیست؟ » در آینده نزدیک تفاوتی نخواهد بود چون ایرانیان آزاده در آلمان و فرانسه از هلند پیشی خواهند گرفت و بساط مزدوران در آن کشورها را جمع خواهند کرد. سایت ایران گلوبال اقدامات بعدی پلیس هلند و دیگر کشورها را پوشش خواهد )

همانطور که مشاهده می شود آقای کیانوش توکلی همه این موارد را تائید می کند !
در رابطه با این مقاله سوالاتی است که بیان می کنم و اقای کیانوش توکلی مسئول سایت ایران گلوبال است. اقای امرالله ابراهمیمی که در نقش فیروز هم دارد برنامه اجرا می کند جواب بدهند.
این حضرات از کجا خبر دارند که سازمان اطلاعات و امنیت آن کشور برای متوقف کردن فعالیت عوامل وزارت اطلاعات جدی است. سایت ایران گلوبال دو ماه پیش خبر دستگیری بهزاد علیشاهی را از کجا بدست آورد کدام منبع سازمان اطلاعات وامنیت هلند این خبر امنیتی را به آنها داده است . این اقایان نکند که جز سرویس های اطلاعاتی هلند هستند ؟
موضوع بعدی:( شاکی پرونده مأموران و خبرچینان وزارت اطلاعات در هلند گروه ضد جاسوسی آذرخش است . که چندی پیش یکی از اعضای آن برای تحت فشار قرار دادن دولت هلند جهت دستگیری مزدوران وزارت اطلاعات فراخوان داده بود. )
این گروه اول خودش را معرفی کند کی است .طبق اخبار موثف گروه آذرخش همان امرالله ابراهیمی است که از طرف سازمان مجاهدین برای جذب نیرو در بین ایرانیان به کمپ های مختلف سرک می کشد و با وعده و وعید انها به سازمان مجاهدین وصل می کند . این گروه به اصطلاح ضد جاسوسی به کدام سازمان امنیتی اورپا وصل است و به فرمان سازمان مجاهدین در اختیار آنها می باشد . اقای امرالله ابراهیمی دارد در چند چهره نقش بازی می کند تمامی این نقش ها که مربوط به خودش است . فراخوان را هم الان 2 سال است که وی بر علیه آقای بهزاد علی شاهی داده است . چرا اقای امرالله ابراهیمی اهرم های فشار بر دولت هلند را نام نمی برد ؟ اهرم های فشار بجز لابی های که سازمان در هلند دارد که شما در ارتباط با آنها کار می کنی کسانی دیگری هم هستند . تابه حال سازمان مجاهدین چند صد هزار یوروبه هر کدام از این اهرم های فشار داده است …..
موضوع بعدی این است که اقای امرالله ابراهیمی اعلام می کند : ( بازجویی‌های پلیس هلند از عوامل وزارت اطلاعات همچنان ادامه دارد. بزودی شاهد یک دستگیری گسترده، یعنی خیلی گسترده‌تر از بازجویی‌های فوریه 2000، در اروپا خواهیم بود. )
سوال این است که اقای امرالله ابراهیمی در کجای دستگاه سازمان اطلاعات و امنیت هلند ایستاده است که خبر دارد که بازجوئی ها همچنان ادامه دارد. وی خبر جدیدی اعلام می کند که شاهد دستگیرهای خیلی گسترده تر از فوریه 2000 خواهیم بود . این سوال پیش می اید که ایا سازمان مجاهدین خلق و مسئول اطلاعات ان یعنی امرالله ابراهیمی مانند زمان صدام حسین در دستگاه اطلاعات و امنیت کشورهای اروپائی ذوب شده اند وبرای زندگی انگل وار خود به پستی تن می دهند!

همه هموطنان عزیز در مراسم ها یا شوهای که سازمان مجاهدین برگذرا می کنند تصاویر ایرانیان ازاده را دیده اند اما سوال اینجاست که ایران افریقائی ندارد!؟
موضوع بعدی که باز مزدوری سازمان مجاهدین و امرالله ابراهیمی را زیر علامت سوال می برد ادعائی این بی هویت ها می باشد : ( ما انرژی بیشتری صرف این دو کشور کردیم . ( المان و فرانسه) وضعیت فردی که در اردیبهشت سال گذشته دستگیر شده بود را پرسیدیم و او گفت : همچنان زندانی است و دادستان قول داد که نگذارد رژیم ایران در این مورد با دولت هلند معامله کند…..)
سوال این است این دم خروس را سازمان مجاهدین چطور می خواهد جواب بدهد که در مقاله ای امرالله ابراهیمی تمام تلاش خود را می کند که سازمان مجاهدین را مبرا کند که انها هیچ گونه دخالتی در این همکاری های اطلاعاتی با دولت هلند ندارد و تمام کاره خودش است . چطور امرالله ابراهیمی در کشور المان وفرانسه با سیستم ها امنیتی دارد کار می کند . از کجا می داند که دادستان قول داده که نگذارد دولت هلند وارد معامله با رژیم ایران شود ؟
موضوع بعدی که سازمان مجاهدین و امرالله ابراهیمی باید پاسخگو باشند این موضوع است : (اگر از این باندها فاصله بگیرند و یا فعالیت‌شان را متوقف کنند، ما اقدام قانونی علیه آنها را متوقف کرده و حتی از آنها حمایت می کنیم اما اگر همچنان به فعالیت و همکاری‌شان با وزارت اطلاعات ادامه دهند، بی تردید فرجامی جز دستگیری و زندان نخواهند داشت )
سوال جدی که پیش می آید این است با اتکا به چه قدرتی در یک جامعه دموکراسی نفرات را تهدید می کنند . که اقدام قانونی علیه آنها رامتوقف می کنند . پا را فراتر نهاده است و اعلام می کند از آنها حمایت می کنیم ! این منبع مالی این فرد کجا است که می خواهد حمایت مالی کند و تهدید می کند اگر اعضا جدا شده نخواهند ساکت شوند فرجامی جز دستگیری وزندان ندارند . خوب است در همین جا به اقای کیانوش توکلی و امرالله ابراهیمی بگویم که اگر اعضاء جدا شده از زندان می ترسیدند . پیش تر از انها رهبر و اما م غایب آنها ما اعضا معترض و جدا شده را زندان کرد، مورد ضرب وشتم قرار داد، حکم اعدام ما ها را صادر کرد، اما نتوانست ما را خاموش کند حالا پهلوان پنبه هایش را در اورپا به جان ما انداخته که پاچه ما ها بگیرند .
موضوع بعدی این اطلاعیه تهید امیز این طور ادامه پیدا می کند که دوباره دم خروس رجوی بیرون می زند : ( بین افرادی که شما علیه آنها شکایت کردید کسی هست که مستقیماً در ترورهای دهه‌های قبلِ اروپا نقش داشته باشد؟ چند نفری هستند که به نوعی در کشتار اعضای سازمان مجاهدین خلق در عراق بخصوص در قتل عام اول سپتامبر سال گذشته که 52 نفر با دستان بسته و تعدادی از آنها حتی روی تخت بیمارستان کشته شدند، نقش داشتند. هر چند نقش‌شان مستقیم نبود)
این جا است که مرغ های پخته به خنده در آمده اند از بازی سازمان مجاهدین و امرالله ابراهیمی با شرکا ، حتی سوالی که خودش هم طرح کرده جواب دیگری دارد می دهد سوال مطرح شده( در دهه های قبل کسانی بودند که در ترور های اروپا دست داشته باشند ) در جواب می گوید چند نفر هستند که در کشتار وقتل اول سپتامبر دست داشته اند هر چند نقش شان مستقیم نبود . ایجا باید گفت اقای گودرزی چه ربطی به شقایقی دارد . در ثانی ادعا می کند که مجاهدین در این جریان دخیل نیستند . اما دارد سینه خود ش را برای سازمان مجاهدین چاک می دهد. خون خواه کشته های شده که مسبب اصلی و مسئول آن جنایت رهبر و امامش مسعود رجوی و مریم رجوی بودند.
آقای امرالله ابراهیمی در پایان این اطلاعیه های خود بیان داشته : (سایت ایران گلوبال اقدامات بعدی پلیس هلند و دیگر کشورها را پوشش خواهد )
این هم بخشی از مقاله اول اقای امرالله ابراهیمی می باشد بدون شرح خود گویا می باشد : ** ( شاکی پرونده مزدوران وزارت اطلاعات مــــــــن ( امرالله ابراهیمی) هستم. خبر دستگیری و بازجویی‌ها ( امروز در هلند و فردا در آلمان و فرانسه) را صریحاً و رسماً تأئید می کنم. از تمامی مزدوران افشا شده و افشا نشده می خواهم که بر علیه بنده (امرالله ابراهیمی) شکایت کنند تا با مدارک محکمه پسند پوزه مزدوران وزارت اطلاعات را در دادگاه به خاک بمالم و به دنیا ثابت کنم که چه جانورانی در اروپای آزاد و «پرچمدار مبارزه با تروریسم» جا خوش کرده‌اند.با سازمان مجاهدین خلق میانه ای ندارم اما نخواهم گذاشت هیچ مزدوری تحت لوای منتقد مجاهدین در صفوف اپوزسیون حمایت کسب کند….. همین چند ماه پیش بود که «انتقاد»‌ کوچک‌شان را با کشتار بیرحمانه 52 مجاهد خلق محصور، آنهم با دستان از پشت بسته و تیر خلاص زدن به افراد بیمارِ روی تخت بیمارستان به عیان نشان دادند. در اینجا به همه ایرانیان آزاده قول خواهم داد که با تمام توان و تا آخرین نفس به مبارزه‌ام ادامه دهم. پیروزی از آنِ ماست )

طبعآ این مسله بدون اجازه و هماهنگی اقای کیانوش توکلی انجام نشده است که اجازه داده آقای امرالله ابراهیمی بنام سایت ایران گلوبال صحبت کند ، در مقالات خود از جانب آن سایت بیان کند و تبدیل به بلندگوی سازمان مجاهدین شود. در مقابل جناب آقای کیانوش توکلی یک مشت دلار آغشته به خون ملت ایران از سازمان مجاهدین خلق دریافت می کند . اعضاء جدا شده که دست به افشاگری بر علیه سازمان مجاهدین می زنند مانند آقای بهزاد علی شاهی قربانیان این اقدام آقای کیانوش توکلی هستند.
سوال از تمامی دست اندرکاران سایت ایران گلوبال این است . چرا سازمان مجاهدین در سایت های رسمی ونیمه رسمی خودش این اخبار و مقالات را بعد از یک ساعت از انتشار از تمامی سایت ها حذف می کند . اما از طریق عوامل خود در این سایت پوشش خبری می دهد. به چه بهائی سایت ایران گلوبال این امتیاز را به اقای امرالله ابراهیمی برای پوشش این اخبار و مقالات داده است که به نام سایت ایران گلوبال صحبت کند.
سوال بعدی این است ایا شما واقعا به قوانینی که در رابطه با سایت خود اعلام کرده اید، پایبند هستید یانه ؟اگر پایبند هستید چرا توسط اقای کیانوش توکلی نقض شده است. چرا بخش نظرات را مسدود کرده اید حداقل 5 کامنت خود من نوشتم فقط یکی انتشار یافت . جهت اطلاع شما من قوانین سایت را برای یاد اوری در اینجا انتشار می دهم که به شرح زیر می باشد :
( ایران گلوبال، سایتی خبری – تحلیلی می باشد و به هیج حزب و گروهی وابسته نیست ولی دارای روش روشنگری و خط مشی معینی به قرار زیر می باشد:
سایت، همگامی و اتحاد عمل کلیه نیروهای سکولار ایرانی برای حقوق بشر و دمکراسی در کشور را پی می گیرد .
سایت مخالف هزگونه نژادپرستی و راسیزم و اختلافات و جنگهای قومی-ملی است. مطالبی که مبلغ نژادپرستی و فاشیزم، ایجاد کینه و دشمنی در میان اقوام و ملیتها و مردمان ساکن ایران باشند، منتشر نخواهند شد ولی بحثهای نظری و تئوریک درباره این مقولات امکان انتشار در سایت را دارند.
ایران گلوبال به معرفی مطالب و دیدگاههای ایرانیان حول مهمترین مسایل جنبش دمکراسی خواهی می پردازد !
سایت، سعی می کند تجارب نسل انقلابی ها را با نگرشی اصولی؛ در اختیار جوانان کشور قرار دهد تا آنان احزاب مدرن خود را ایجاد نمایند .
. سایت، توجه خاصی به مشکلات دختران جوان (ایران) دارد و مطالبات آنان را پی می گیرد
سایت، سیاست مقایسه را پی می گیرد و به معرفی دست آوردها و امکانات جوانان غرب می پردازد و آن را با وضیعت جوانان کشور مقایسه می کند.
سایت، مدافع یک جمهوری سکولار و دمکرات در ایران فرداست و بنا بر خصلت گفتگو و دیالوگ خود، مخالف سیاست حذف نظرات سایر دگراندیشان حقیقی وحقوقی است و در این خصوص سانسور را کار نادرستی می داند .
سایت به صورت مشارکتی اداره می شود به صورتی که کاربرانی که ثبت نام کرده اند، با دریافت نام کاربری و پاسورد می توانند مقاله و مطالب مورد نظرشان را، در چارچوب قوانین سایت منتشر کنند.
ایران گلوبال، در گزينش و نشر مطالب ارسالی آزاد است.
سایت، این حق را برای خود قائل است که از درج مطالبی که قبلا به سايت های ديگر ارسال شده اند، خودداری نماید .
سوال پایانی من از آقایان و خانمان دموکرات این است ایا کمپنی که برای آزادی ایت الله بروجردی که سالیان است در سیاه چالهای جمهوری اسلامی محبوس است جز همین بازی های دموکراسی است که نمونه ان را شاهد هستیم ؟
در پایان هم از سایت ایران گلو بال درخواست دارم که این مقاله من را در سایت ایران گلوبال انتشار بدهند که نشان بدهند به دموکراسی که مطرح می کنند پایبند هستند که برای تمام اعضای شورای سایت ارسال خواهم کرد.

*http://www.iranglobal.info/node/33209
**http://www.iranglobal.info/node/33437

oyanyoldash@yahoo.com  محمد کرمی

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کیانوش توکلی
http://mohamadkarami.wordpress.com/2014/05/15/%D9%88%D9%82%D8%AA%DB%8C-%DA%A9%D9%87-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%DA%AF%D9%84%D9%88-%D8%A8%D8%A7%D9%84-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%DB%8C%DA%A9-%D9%85%D8%B4%D8%AA-%D8%AF/

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.