رفتن به محتوای اصلی

جای پای مجاهدین در این توطئه بچشم میخورد
15.05.2014 - 20:10
 
همینطور که در سطور و لینک پائین مشاهده میکنید مطلبی از طرف یک فرد ناشناس در سایت بهار ایران منتشر شده که سراپا دروغ و جعل آشکار است وتنها یک هدف را دنبال میکند و آنهم ضربه زدن به انسان شریف و بیگناهی میباشد که بخاطر اهمال در تمدید اجازه اقامت از طرف اداره مهاجرت هلند بجرم اقامت غیر قانونی بزندان افتاده. این دقیقا رفتاریست که مجاهدین با جداشدگان از آن سازمان بکار میبرند و کوشش میکنند در هر فرصتی بکسانیکه نخواستند در جنایت ها و خیانت ها شریک جرم مجاهدین باشند ترور شخصیت روا بدارند. مجاهدین جنایات و خطاها را بنام خودشان انجام نمیدهند. بنام یک بنیاد جعلی اقدام بجمع آوری پول در خیابان ها مینمودند و با عناوین غیر واقعی مردم را به تظاهراتی دعوت میکردند که بعدا معلوم میشد متعلق بمجاهدین میباشد. اینجاهم مطلبی را نوشته اند که باسم مجاهدین نیست ولی دستیست که از آستین آنها درآمده.
یادتان هست که مجاهدین چندین بار در پایگاه اشرف مورد حمله قرار گرفتند و هربار تقریبا تمام گروهها و شخصیتهای اپوزیسیون از آنان حمایت نمودند منتها نظر بسرشت زشت مجاهدین هروقت یکی از مجاهدین سابق با مشکل روبرو گردد تا آنجا که دستشان برسد به افشاگریهای جعلی و پرونده سازی برای آن فرد نگون بخت میپردازند.
به دروغهای زیر توجه کنید
 
مینویسند: یکی از عوامل وزارت اطلاعات در هلند بنام بهزاد علیشاهی طی روزهای اخیر توسط سازمان اطلاعات و امنیت هلند دستگیر شده است. طبق این خبر اتهام او همکاری با وزارت اطلاعات ایران اعلام گردیده است
در سطر بعد اضافه میکنند که: قرار بود شش نفر از مزدوران وزارت اطلاعات در هلند دستگیر شوند ولی تا این ساعت از دستگیری سایر مزدوران خبری نیست.
در اینجا از مسعود جابانی بعنوان یکی از این مزدوران نامبرده اند.
 
بهزادعلیشاهی انسان شریفی است که هیچوقت و هرگز از سوی هیچ مقام دولتی هلند و یا سازمان و شخصیت ایرانی (بجز مجاهدین) متهم بتماس با وزارت اطلاعات نگردیده. بهزاد را اداره مهاجرت هلند بجرم عدم تمدید اجازه اقامت دستگیر نموده و نه سازمان اطلاعات هلند. ثانیا هرگز خبری درباره اتهام او در جائی منتشر نگردیده دیگر چه برسد باینکه اتهام او همکاری با وزارت اطلاعات ایران اعلام شده باشد. این خبر فقط از طرف مغز معیوب مجاهدین منتشر گردیده وگرنه بد نمیبود چنانچه خبر و منبع آنرا هم ذکر مینمودند. درهیچ کجا گفته و نوشته نشده که وزارت اطلاعات هلند در تعقیب شش مزدور دیگر از جمله مسعود جابانی میباشد چون اصلا چنین چیزی واقعیت ندارد. مسعود جابانی مانند همیشه به فعالیتهای فرهنگی خود در شهر خرونینگن هلند ادامه میدهد.
مدتی بود که بعضی از فعالین اپوزیسیون معتقد بودند که مجاهدین تغییر روش داده اند و میتوان با آنها همکاری نمود. امیدوارم نمونه هائی از این نوع بتواند نشان دهد که طینت و مقاصد مجاهدین کوچکترین تغییری ننموده و اگر محافل راست رادیکال آمریکا با صحنه سازی سعی در نشان دادن چهره دموکراتیکی از مجاهدین داشتند و یا اگر سرکار مریم خانم با ژستهای شبه دموکراتیک سعی در پنهان نمودن چهره واقعی خود داشتند ولی مردم ایران بهیچوجه حاضر نیستند رژیم جمهوری اسلامی را با تمام دنائت و خباثتی که دارد با معجون شناخته شده ای که در حقیقت همزاد جمهوری اسلامی است عوض کنند
مجاهدین چنان در منجلابی که خود برای خودشان ایجاد نموده اند دست و پا میزنند  که هر روز بیش از گذشته بعمق آن فرو میروند.   
www.iran-spring.com
خبر دستگيري مزدور وزارت اطلاعات در هلند
یکشنبه, 03 فروردين 1393 12:58
نوشته شده توسط بهار ایران
دسته: اجتماعی

براساس اخبار منتشره، يكي از عوامل فعال وزارت اطلاعات در هلند بنام " بهزاد عليشاهي" طي روزهاي اخير توسط "سازمان اطلاعات و امنيت هلند" دستگير شده است. طبق اين خبر، اتهام او " همكاري فعال با وزارت اطلاعات ايران" اعلام گرديده است.
براساس اخبار منتشره، قرار بود مجموعا 6 نفر از مزدوران وزارت اطلاعات در هلند دستگير شوند ولي تا اين ساعت از دستگيري ساير مزدوران خبري در دست نيست.
تعدادي از مزدوران وزارت اطلاعات منجمله كريم حقي منيع و مسعود جاباني طي سالهاي گذشته تحت عنوان "اعضاي جدا شده مجاهدين" در خدمت وزارت اطلاعات، جاسوسي عليه ايرانيان مخالف بويژه فعالان و هواداران مجاهدين خلق را در كلن بعهده داشتند.

مزدور " بهزاد علیشاهی" 

تعدادي از اين مزدوران منفور نيز در كشور آلمان هستند كه در كليه كمپينهاي اين وزارتخانه عليه فعالان ضد حكومت آخوندي، بويژه هواداران مجاهدين خلق شركت فعال دارند. برخي از اين افراد بنام هاي علي اكبر راستگو، مسعود طيبي (با نام مستعار ميلاد آريايي)، محمد حسين سبحاني، علي قشقاوي، بتول سلطاني در شهر كلن ـ ويسبادن و شهرهاي اطراف آن مستقر شده اند و كارهاي جاسوسي رژيم را نيز در سراسر اروپا همين نفرات سازمان مي دهند.
طي سالهاي گذشته، ايرانيان مخالف رژيم حاكم برايران، بارها از مقامات دولت آلمان و دوائر امنيتي آن خواستار دستگيري و اخراج اين مزدوران شده اند. بي تفاوتي مقامات آلمان، وزارت اطلاعات را در فرستادن جاسوس هاي بيشتري به اين كشور، بيش از پيش ترغيب نموده و طي سالهاي اخيرعناصر جديدي تري نيز به اين مزدوران اضافه شده اند
مثل مهدي سجودي (ساكن شهر هانفر)

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کیانوش توکلی
اميل إرسالي نويسنده

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.