رفتن به محتوای اصلی

در باره انتقاد تابناک از توهین به پرچم در صدا و سیمای حکومت
02.10.2010 - 13:01

دست اندرکاران تابناک از توهین صدای و سیمای حکومت اسلامی به پرچم ایران و ... شاکی شده اند و تازه از خواب 31 ساله بیدار شده اند و با چشمان خواب آلود می گویند: "تکرار و گسترش توهین و تهدید علیه هویت و تمامیت ارضی ایران در عرصه های مختلف و متاسفانه حتی در رسانه ملی دارد به یک رویه تبدیل می شود".

تابناک: نهم مهرماه 1389

جمهوری اسلامی در تضاد بنیادی با ایران و ایرانیت قرار دارد و همسوئی آن با ایران و ایرانی تنها به منظور سوء استفاده از امکانات مادی و معنوی کشور و مردم برای تحقق اهداف پان اسلامیستی بوده است. اعتراض تابناک به صدا و سیمای حکومت اسلامی در چارچوب شعارهای دروغین و توخالی همسوگرایانه(نظیر مکتب ایرانی مشائی)، بقصد مثله کردن جنبشی است که ریشه در اعماق جامعه و تاریخ ایران دارد!

بنیاد نظری آنچه در سه دهه گذشته بر ملت ایران رفته است در قانون اساسی جمهوری اسلامی بیان شده است:

"قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران مبين نهادهاي فرهنگي، اجتماعي، سياسي و اقتصادي جامعه ايران بر اساس اصول و ضوابط اسلامي است كه انعكاس خواست قلبي امت اسلامي مي باشد."

نهاد حکومتی در ایران بر مبنای قوانین، مصالح و منافع اسلام و امت اسلامی بنا نهاده شده است و مسئله ملت ایران، کشور ایران، خلیج فارس و ... تابع منافع اسلام در ایران و جهان است.ما شاهدان زنده کارنامه 31 ساله خیانت و جنایت جمهوری اسلامی در ایران هستیم.

جمهوری اسلامی برای جهانی سازی اسلام هزینه گزاف و جبران ناپذیری را به ملت ایران تحمیل کرده است. جنگ 8 ساله بهای کشورگشائی حکومت اسلامی و رجزخوانی های خمینی علیه همسایگان و غرب و شرق بود.

پس از پایان جنگ، دوران اسلامی کردن کشور فرا رسید که جمهوری اسلامی از روی اجساد صدها هزار ایرانی گذشت و ایران، ایرانی ماند و اسلامی نشد! ملت ایران علیرغم زخم های نشسته بر پیکر و 31 سال کشتار ایراندوستان و دگراندیشان، به جمهوری اسلامی در ایران نه گفت!

امروز جناح های غالب و مغلوب حکومتی کوشش می کنند تا با سازکارهای گوناگون در روند همسوئی با احساسات دینی و ناسیونالیستی مردم، جنبش ملی - دمکراتیک را بانحراف بکشانند.

بادمجان دور قاب چینان ولی فقیه (تابناک) نمی توانند همچنان در منجلاب حکومت دینی به زندگی نباتی ادامه دهند و از ایران و ایرانیت و خلیج فارس هم دفاع کنند.

حکومت اسلامی در میهن ما، تبلور تجاوز آئینی اعراب به ایران است و نهادهای حکومتی با ساختار ارزش های اخلاقی، اجتماعی و فرهنگی ملت ایران ناسازگار و آشتی ناپذیر هستند.

در این تندپیچ تاریخی شهروندان ایران بر سر دو راهی انتخاب تداوم بربریت اسلامی یا جمهوری ایرانی (جمهوری آزاد، دمکراتیک و سکولار) قرار دارند.

واقعیت این است که: از کوزه (سیمای حکومت)همان برون طراود که در اوست و نق های تابناک نه از سر دلسوزی و ایراندوستی، بلکه بازارگرمی برای جلوگیری از رویگردانی روزافزون از جمهوری اسلامی و هراس از تقویت قطب جمهوری ایرانی در جامعه می باشد!

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.