رفتن به محتوای اصلی

جوان آنلاین و رمزگشائی سربازان امام زمان!
30.09.2010 - 15:01

نهادهای اطلاعاتی امنیتی حکومت اسلامی شدیدا نگران افشاء سازماندهی مافیائی شان در کشور و آشکار شدن نقش آنها در شاخه های مختلف سیاسی،نظامی،اقتصادی و قتل و کشتار دگراندیشان هستند. اخیرا چهره های اطلاعاتی امنیتی پس پرده جوان آنلاین، نسبت به شکایت 7 تن از زندانیان از سربازان گمنام امام زمان واکنش نشان داده و این حرکت را پروژه ای هدفمند نامیده اند.

منظور حکومتگران از سربازان گمنام امام زمان چیست و جایگاه این "سربازان گمنام" که چون امام زمان از چشم ملت پنهان اند و زندگی غیبی دارند در نظام اسلامی کدامست؟

پاسخ تحلیلی و جامعه شناسانه به تاریخ تشکیل نهادهای فاشیستی در جمهوری اسلامی، خاستگاه اجتماعی و سیاسی نیروهای تشکیل دهنده و نقش آنها در تخریب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و اخلاقی جامعه، به بررسی مستقل و کارشناسانه نیاز دارد، ولی در نگاهی کلی می توان سمت گیری اصلی آنها در تسلط بر حوزه های گوناگون را نشان داد و مهمتر از همه، نقش هسته سفت دستگاه سرکوب رژیم در ایجاد اختناق، سرکوب، جاسوسی، ترور، قتل و آدمکشی را افشاء کرد.

دستگاه سرکوب حکومت اسلامی بوسیله شبکه مافیائی سربازان امام زمان اداره می شود و مسئولیت دستگیری، شکنجه، تجاوز، اعدام در زندان ها بر عهده سربازان بدنام و بدکاره امام زمان قرار دارد.

سربازان امام زمان بدلیل اهداف و وظایف ضد بشری و غیر انسانی شان نمی توانند در جامعه علنی شوند و برای زندگی غیبی و تحقق اهداف شوم شان از امکانات نامحدود و پوشش های مالی، تدارکاتی، امنیتی و ... دولتی برخوردارند.

نیروهای وفادار به حکومت که پتانسیل شکنجه، قتل، تجاوز و آدمکشی را داشته، پس از گذراندن توجیه دینی و دوره های آموزشی عملی در شکنجه، قتل و تجاوز، در باندهای فاشیستی سازمان داده می شوند. پیشوایان سربازان گمنام امام زمان، چهره های بدنام جامعه ایران و افرادی نظیر حسین طائب (قاتل و تجاوزگر به ترانه موسوی)،فلاحیان(شرکت در ترور، تجاوز و قتل)، قاضی مرتضوی(عامل اجرائی سید علی خامنه ای و عامل تجاوز و قتل مخالفین در کهریزک) و بازجوهای کنونی زندان ها هستند که مرکز فرماندهی شان در بیت ولی فقیه قرار دارد.

سربازان گمنام امام نام مستعار کسانی ست که به هیچ معیار انسانی و اخلاقی پایبند نیستند و برای آشنائی با این موجودات موردی را می نویسم تا جایگاه نگرانی "جوان آنلاین" از رمزگشائی مافیای سربازان گمنام امام زمان روشنتر شود.

جمهوری اسلامی حکم قتل یکی از فعالین خارج از کشور را(دو دهه پیش) صادر کرده بود( حتما آقایان رفسنجانی، رضائی، فلاحیان، سید علی و ... بخاطر دارند). زمانی که بحث بر سر ترور صورت گرفت (در آلمان)، اکثریت سربازان گمنام امام زمان حاضر در جلسه تصمیم گیری بر این اعتقاد بودند که بچه 2 ساله خانواده هم باید کشته شود! به دلائلی طرح ترور با شکست مواجه شد و جمهوری اسلامی به هدف جنایتکارانه اش نرسید.

کسی که از تهران برای ترور آمده بود و کسانی که در نشست حضور داشتند، سربازان گمنام امام زمان بودند که خامنه ای-رفسنجانی آنها را بخارج از کشور اعزام کرده بودند و از آندسته جانوران دوپائی هستند که حتی به بچه 2 ساله هم رحم نمی کنند!

سربازان امام زمان افرادی چون حسین طایب هستند که ترانه موسوی(ترانه ایران) را مورد تجاوز قرار داد و سپس دستور آتش زدن او را صادر کرد.

سربازان امام زمان از جمله کسانی هستند که بجرم جنایت علیه بشریت، در لیست سیاه قرار دارند و چون موش کور تارهای هستی جامعه را می جوند و "جوان آنلاین" آنلاین نگران علنی شدن چهره های کریه آنها در پیشگاه ملت ایران است، و سربازان امام زمان کسانی هستند که تحت رهبری نایب امام زمان (سیدعلی)، از نشستن روی صندلی قتل و تجاوز در کهریزک می گریزند!

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.