حسن عرفان مدرس حوزه های غیرعلمیه قم با این سخن خود میلیون ها ایرانی را که مشتاقانه برنامه های خارجی را نگاه می کنند و صدا و سیمای آخوندها را بایکوت کرده اند را به شراکت در قرآن سوزی متهم کرد.
پرسش اصلی اینست که ترجمان نظریه معلم حوزه غیرعلمیه قم مبنی بر متهم کردن میلیون ها ایرانی به قرآن سوزی از منظر قضائی و حقوق اسلامی چه خواهد بود؟
اتهام شراکت در قرآن سوزی در ایران اسیر در چنگال دیکتاتوری فاشیستی اسلامی چه معنائی جز اعلام حکم ارتداد برای اکثریت ملت ایران (که برنامه های ماهواره ای را به صدا و سیمای نفرت انگیز روحانیت ترجیح می دهند) دارد؟
روحانیت در ایران با چنین نظریاتی شعبان بی مخ ها و اراذل و اوباش سازمانیافته در نهادهای وابسته به ولی فقیه را تغذیه می کند تا در خیابانها عربده کشی کنند و به خانه های بهائی ها و ارامنه هجوم برند!
هر کتابی می تواند برای گروهی از ساکنان کره خاکی ما مقدس و یا منفور باشد. آزادی دوست داشتن و تنفر داشتن حق دمکراتیک انسان هاست و هیچ قانون و مکتبی نمی تواند آزادی اندیشه و گفتار شهروندی را در جامعه محدود کند.
انسان متمدن و حقیقت جو، کتاب را بیغرضانه می خواند و از آن می آموزد و انحرافاتش را به نقد می کشد.
آزادی کنکاش وجستجوگری، آزادی آشنائی با فرهنگ های دیگر و آزادی استفاده از ماهواره ها حق دمکراتیک مردم ایران است و استفاده از این حق طبیعی ربطی به احترام یا انزجار از قرآن، و قرآن سوزی توسط یک کشیش در امریکا ندارد.
اگر اکثریت مردم ایران دیش ماهوار بقصد دیدن برنامه های مورد علاقه شان نصب می کنند، در قرآن سوزی شریک اند، لطفا نام مرا هم به لیست اضافه کنید!
17.09.2010
دیدگاه و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمیکند.
توجه داشته باشید کامنتهایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد!
افزودن دیدگاه جدید