رفتن به محتوای اصلی

پارسال رای شان را دزدیدند، امسال محاکمه شان می کنند!
17.09.2010 - 17:01

جناح غالب حکومت اسلامی در اندیشه تنبیه سران جناح مغلوب بجرم همسوئی شان با جنبش مردمی می باشد. دادستان تهران گفت: براساس طومارهاي مردم و نمايندگان مجلس، پرونده شكايت از سران فتنه تشكيل شده و سران فتنه بايد منتظر محاكمه بمانند.

به گزارش خبرگزاري ها عباس جعفري دولت آبادي در حاشيه مراسم توديع و معارفه سرپرست دادسراي ناحيه 11 تهران در جمع خبرنگاران افزود: محاكمه زماني انجام مي شود كه به مصلحت نظام بوده و افكار عمومي آماده محاكمه سران فتنه شوند.

کیهان پنجشنبه 25 شهريور 1389

سران جناح غالب حکومت که در سه دهه گذشته دست در دست جناح مغلوب در ایران فاجعه آفریدند، اکنون به دو گروه فتنه گر و فتنه ستیز تقسیم شده اند.

مافیای ولی فقیه - احمدی نژاد، جناح مغلوب را بجرم همسوئی با برخی از مطالبات جنبش ملی یکسال گذشته، از دایره قدرت سیاسی بیرون رانده و در انتظار ایجاد شرایط برای محاکمه آنها هستند.

مافیای خامنه ای – احمدی نژاد در جریان انتخابات سال گذشته با تقلب در انتخابات، آراء آقایان کروبی و موسوی ( در حالی که این افراد از معتمدین نظام بوده و از فیلتر مجلس خبرگان هم عبور کرده بودند) را به حساب احمدی نژاد واریز کردند و امسال در صدد محاکمه آنها هستند.

فاشیسم اسلامی برای تحقق اهداف حقیرانه خود، به هیچ اصول و معیار انسانی – اخلاقی پایبند نبوده و به بهانه " طومارهای مردم و نمایندگان مجلس" و در واقع بخواست سیدعلی و اراذل و اوباش او در بسیج، سپاه و مجلس، تنبیه همسویان جنبش آزادی انتخابات را در دستور کار قرار داده اند.

آنها می خواهند شکاف های ایجاد شده در حکومت را با حذف فیزیکی رقبا، بنفع ولی فقیه،نظامیان و اطلاعاتی ها پر کنند و این سیاست در شرایطی پیش گرفته می شود که دو روند؛ انحطاط و فروپاشی در بالا(کانون های اصلی قدرت حکومتی) و همگرائی در پائین (جنبش ملی دمکرات و سکولار ) تشدید شده است.

جمهوری اسلامی در سراشیبی سقوط قرار گرفته است و جناح غالب حکومتی عملا با محاکمه همسویان جنبش ملی (آقایان کروبی و موسوی)، به این روند شتاب می بخشد.

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.