رفتن به محتوای اصلی

فرمانده سپاه پاسداران: نایب امام زمان جمهوری اسلامی را رهبری می کند!
08.09.2010 - 19:01

دنیای غریبی ست! بشر در چهار سوی جهان، زمان را می شکافد، بر کهنه چیره می شود، به پیش میتازد و هر روز طرحی نو در می افکند ولی بخش های گذشته گرای جهان امروز، گرفتار در گرداب جهل و خرافات، هر روز پل و نقبی به گذشته بشر و دوران جاهلیت می زند تا حمل کالاهای قاچاق انسان ستیزی، بردگی، خرافات و تبعیض در جامعه را توجیه کند.

سال گذشته اندکی پرده از چهره حکومت اسلامی در ایران کنار رفت و ملل جهان با اسلام سیاسی آشنا شدند. بقول محمد علی جعفری سه شنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۸۹ دانشجو نیوز:

" فتنه سال قبل لطمه های بزرگی به حیثیت انقلاب" دژ شکست ناپذیر اسلام وارد شد و چه آسان دست نایب امام زمان و سربازان امام زمان در سرکوب جنبش خیابانی، کهریزک ها، قتل و تجاوز به فرزندان ایران رو شد.

در سالی که گذشت ملت ایران از منظر آشنائی با اسلام ناب محمدی، راه 100 ساله را یکساله پیمود و ترجمان سخنان سردار سرلشكر محمدعلی جعفری فرمانده كل سپاه پاسداران در باره حرکت جمهوری اسلامی به سمت "آرمان های الهی" را اکنون عمیق تر از گذشته درک می کنند.

فرمانده كل سپاه پاسداران در سخنانی : جمهوری اسلامی را حکومتی "تحت رهبری داهیانه نایب امام زمان دانست". در ایران امروز همه می دانند که نایب امام زمان و سربازان امام زمان نام های مستعار سیدعلی و چاقوکشان و لواط کاران مافیاهای سیاسی، اطلاعاتی، نظامی و اقتصادی حکومت اند و ملت ایران با نتایج فاجعه بار 31 سال حکومت اسلامی به مسئولیت نایب امام زمان آشنائی کامل دارند و از همینرو خواهان محاکمه سران حکومت بجرم جنایت علیه بشریت در دادگاههای بین المللی هستند.

آقای جعفری با اظهارات خود، شناخت ما را از دوران طلائی حکومت اسلامی تعمیق داده است که: "غیر از نظام جمهوری اسلامی ایران، مسلمانان در طول تاریخ 1400 ساله اسلام تنها 15 سال شاهد حكومت اسلامی بودند و جمهوری اسلامی امتداد همان دوران طلایی 15 ساله است.

بنظر می رسد که با توجه به بن بست رهبری نایب امام زمان، خلع مشروعیت سیاسی او، و چشم انداز برچیدن حکومت دینی در ایران، شرایط به سود ظهور خود امام در ایران نمی باشد و شرط عقل اینست که حکومت در ایران را به ایرانیان و ایراندوستان بسپارند و حق ملت ایران در تعیین سرنوشت خویش را برسمیت بشناسد!

08.09.2010

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.