رفتن به محتوای اصلی

پسر بچه ایرانی بانی راه اندازی خیریه ای در انگلستان
23.05.2014 - 18:44

والدین ماهان پسر بچه ایرانی ساکن انگلستان که مبتلا به ناهنجاری‌های مادرزادی قلبی است و تا کنون شش بار تحت جراحی قلب قرار گرفته، روز سه شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ / ۲۰ مای ۲۰۱۴ با برپایی یک گردهمایی محلی اقدام به اطلاع رسانی در خصوص شرایط کودکان ایرانی مبتلا به بیماریهای مادرزادی قلبی کردند.
آنها در این گردهمایی به شرح مشکلات والدین کودکان بیمار در خصوص تامین هزینه‌های درمانی فرزندان‌شان پرداخته و با اشاره به عدم وجود هرگونه خیریه بین المللی در ایران و تشدید مشکلات بیماران به واسطه تحریمها، از شرکت کنندگان این گردهمایی خواستند تا در نخستین گام تاسیس این خیریه همراهی‌شان کنند.
به گزارش رادیو شهروند، در همین ارتباط مونا اعظمی، مادر ماهان، که به واسطه شرایط جسمی فرزندش در سه سال نخست زندگی ماهان مدت زیادی را به عنوان همراه در بیمارستان‌های ایران با او سپری کرده، با اشاره به خاطراتش در خصوص ضعف بنیه مالی خانواده‌ها گفت: "در بعضی موارد فقط به دلیل عدم توانایی پرداخت هزینه جراحی و بیمارستان، والدین مجبور به ترخیص فرزندشان قبل از شروع پروسه درمانی می شوند، در حالی که برخورداری از امکانات درمانی مناسب، از ابتدایی‌ترین حق انسانی برای کودکان محسوب می شود.
در ادامه این گردهمایی عباس مختاری، پدر ماهان، اقدام به نمایش یک ویدئو هفت دقیقه‌ای در تکمیل اظهارات همسرش کرد. در بخش بعدی شرکت کنندگان سوالات و ابهامات خود را مطرح کرده و پیشنهاداتی در زمینه جمع آوری کمک‌های مالی ارایه دادند.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

لاله موذن

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.