رفتن به محتوای اصلی

3 گمانه کیهان درباره حمله اوباش ولی فقیه به خانه کروبی!
06.09.2010 - 18:01

کیهان: دوشنبه 15 شهريور 1389- شماره 19734

چه كساني و با كدام هدف اقدام به ايجاد تشنج و درگيري در اطراف منزل كروبي (واقع در فرمانيه تهران) كردند؟ گمانه هاي گوناگوني در پاسخ به اين پرسش مطرح شده است.

1- گمانه نخست شخص كروبي را متهم اصلي اين صحنه سازي در آستانه روز قدس معرفي مي كند 2-گمانه دوم بر آن است كه اين صحنه سازي تشنج و زد و خورد از سوي برخي سران فتنه و با هماهنگي كروبي يا بدون هماهنگي و اطلاع وي انجام گرفته است 3- گمانه سوم، حضور و اعتراض مردم معترض به رفتارهاي ضدانقلابي كروبي را برجسته مي كند.

**********

گمانه سوم کیهان در ارتباط با حمله به خانه کروبی، تحت عنوان حضور و اعتراض مردم معترض به رفتارهاي ضدانقلابي كروبي طرح شده است. مردمی که کیهان از آنها سخن می گوید همان ازاذل و و اوباش ولی فقیه هستند که حضور و اعتراضاتشان در جنبش فاشیستی اسلامی، قدمتی 31 ساله دارد.

فاشیسم دینی در ایران پایگاه حمایتی خود را میان اقشار سرخورده و عقب مانده جامعه قرار داد و 31 سال است که از این نیرو بعنوان چماق سرکوب اقشار مدرن، پیشرو و آزادیخواه جامعه استفاده می کند.

در یک دهه گذشته فاشیسم اسلامی اعتبار خود را در میان حتی اقشار عقب مانده فرهنگی اجتماعی از دست داده است و پیاده نظام کنونی جمهوری اسلامی نه توده های بی جیره و مواجب در جنبش فاشیستی گذشته، بلکه مزدوران تعلیم یافته و حرفه ای هستند که ستونهای نهادهای امنیتی، اطلاعاتی و نظامی بر دوش آنها قرار گرفته است.

زنجیرکشان و چاقوکشان دیروز جنبش فاشیستی-اسلامی، قاتلان و آدمکشان و لواط کارانی هستند که در نهادهای اطلاعاتی، امنیتی و پلیسی رژیم جا داده شدند و کیهان به پیروی از سیاست های بیت رهبری، آنها را بعنوان مردم معترض به خانه کروبی معرفی می کند.

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.