رفتن به محتوای اصلی

مصباح یزدی:ایران ابزاری برا ی پیشرفت اسلام است!
05.09.2010 - 17:01

مصباح یزدی با دهان کف کرده از سیاست جمهوری اسلامی در 31 سال گذشته ، مبنی بر استفاده ابزاری از ایران و ایرانیان برای اهداف اسلام دفاع کرد و بدرستی با استناد به نظرات خمینی گفت:

ترویج مکتب ایران به جای اسلام در تضاد با تفکر امام راحل است؛ نص فرمایشات امام راحل این است همه تلاش ما باید برای ترویج اسلام باشد.

او نسبت به برخی از خطوط انحرافی هشدار داد و از ترویج مکتب ایرانی به جای مکتب اسلام، شدیدا انتقاد کرد.

وی ترویج مکتب ایران به جای اسلام را در تضاد با تفکر امام راحل دانست و گفت: نص فرمایشات امام راحل این است که همه تلاش ما باید برای ترویج اسلام باشد.

مصباح گفت: نخست وزیر اول ایران تصریح می کرد که فرق من با امام این است که امام ایران را برای اسلام می خواست و من اسلام را برای ایران می خواهم. او راست می گفت، مثل برخی دیگر حقه باز نبود، صاف می گفت هدف اصلی من ایران است و اسلام ابزاری برای پیشرفت آن است.

مصباح یزدی در سخنان خود بدرستی از نظریه سیاسی پان اسلامیسم در ایران دفاع کرده و بر واقعیت آشتی ناپذیری حکومت دینی با حکومت ملی - دمکراتیک در ایران تاکید کرد.

شکوه های مصباح یزدی بمناسبت از اعتبار افتادن روز قدس در ایران و پاسخ به شعارهای ملی و ایراندوستانه میلیونها تظاهرکننده در جنبش خیابانی سال گذشته بوده است.

امسال تظاهرات حکومتی روز قدس (روز یهودی ستیزی فاشیسم دینی)، زیر سرنیزه نیروهای سرکوب رژیم در تهران برگزار شد و مردم ایران از شرکت در تظاهرات و همراهی با سیاست های پان اسلامیستی رژیم در منطقه خودداری کردند.

حکومت اسلامی روز قبل از تظاهرات، اراذل و اوباش خود را در مناطق حساس شهر مستقر کرده و برای چگونگی سرکوب معترضین در جنبش خیابانی، خود را آماده ساخت.

جکومت در روز یهودی ستیزی فاشیسم دینی، چاقوکشان، چماقداران و ساندیس خوران را از شهرهای مختلف به تهران آورد تا آن نمایش مضحک را برگزار و تصویری دروغین از ایران و ایرانیان به جهانیان معرفی کند.

ملت ایران سال گذشته خواست خود را در فریاد، نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران به گوش جهانیان رساند و اندک راهپیمایان امسال تهران، نیز چون مصباح یزدی و "امام راحلش"، هیچ احساس و پیوندی با فرهنگ، تاریخ و منافع سیاسی و ملی ایرانیان نداشته و ندارند.

سال هاست که مردم ایران دیگر نمی خواهند ایران ابزاری برا ی پیشرفت اسلام باشد و به پیشرفت ایران، و آزادی، دمکراسی و زندگی بهتر برای ملت ایران می اندیشند!

05.09.2010

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.