رفتن به محتوای اصلی

«ایرنا» هم زير نظر احمدی نژاد قرار مي گيرد!
02.08.2010 - 18:25

جنگ قدرت در راس حکومت اسلامی ادامه دارد و تمامی اهرم های قدرت سیاسی، اقتصادی و ... به ارگان ها و نهادهای هار و فاشیستی وابسته به جناح غالب حکومت منتقل شده اند. اخیرا هم بنا به خبری که ایرنا منتشر کرده است، سازمان خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) زير نظر احمدی نژاد قرار مي گيرد.

به گزارش خبرنگار «تابناک اجتماعی»، با نامه ای که مشایی رئیس دفتر رئیس جمهور به لطف الله فروزنده معاون توسعه مديريت و سرمايه انساني رئيس جمهور، از موافقت دکتر احمدي نژاد با ارتقاء تشکيلاتي سازمان خبرگزاري جمهوري اسلامي و قرار گرفتن آن زير نظر رئيس جمهور خبر داده است که در این صورت خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا) به نهاد ریاست جمهوری و زیر مجموعه رئیس جمهور و قاعدتا رئیس دفتر وی منتقل خواهد شد.

بنابراین گزارش، در خبری که ایرنا منتشر کرده اعلام نموده که با موافقت دکتر احمدي نژاد، سازمان خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) زير نظر رئيس جمهور قرار مي گيرد.

گفتنی است، پیش تر "تابناک" از تغییرات اساسی در نظام اطلاع رسانی ریاست جمهوری خبر داده بود و در این خبر که در قسمت اخبار مرتبط این خبر موجود است به برخی حاشیه های این تغییرات و افزایش اختیارات رئیس دفتر رئیس جمهور پرداخته بود.

شایان ذکر است؛ خبرگزاري جمهوري اسلامي با 76 سال فعاليت رسانه اي، هم اکنون داراي 60 دفتر نمايندگي در مراکز استانها و شهرستانهاي مهم کشور و 30 دفتر نمايندگي در کشورهاي مختلف جهان است و در این باره گفتنی است که با تغییر بهداد رئیس سابق این خبرگزاری، وی به دفتر رئیس جمهور منتقل شده و فعالیت خود را در کنار مشایی رئیس دفتر رئیس جمهور آغاز کرده بود.

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.