رفتن به محتوای اصلی

اپوزیسیون دربرگشت امیرفرشاد به ایران مقصر است!
18.06.2010 - 14:40

امیر فرشاد ابراهیمی: به ایران بازخواهم گشت!

به نظر من اگرسرباز دشمن که در آنسوی جبهه بسوی ما تیر اندازی می کند اما در آخرین لحظه شکست نیز به جبهه خودی بپیوندد ،باید مقدمش را گرامی داشت!

من پس ازـ مصاحبه زیر در برلین با امیر فرشاد ابراهیمی آشناشدم

در حالت کنونی این شعر شاید برازنده امیر فرشاد ابراهیمی باشد ....از آمدن و رفتن ما سودی کو؟ از بافتۀ وجود ما پودی کو؟....

این سئوال را باید از امیر فرشاد بعمل آورد که به چه دلیلی به خارج آمدی و با چه منطقی حالا می خواهی به ایران برگردی؟

زندگینامه امیر فرشاد ابراهیمی

امیر فرشاد ابراهیمی( یکی از رهبران انصار حزب‌الله که از این گروه جدا و پس از ۱۸ ماه انفرادی و شکنجه و دو سال حبس ایران را ترک کرد)

اینکه اپوزیسیون سیاسی ایران ، توان جذب نیروهای کنده شده از رژیم را ندارد یک ضعف است! اینکه چنین نیروهای پس از خروج از ایران همچنان مورد شما تت وسرکوفت نیروهای سیاسی خاص و فرقه گرا ودگماتیست قرارمی گیرند ،جای بسی تاسف و شکست برای جامعه سیاسی ایران است که مانع تحول خواهی است!اینکه با آنها بدرستی برخورد نمی شود و به نظرات آنها احترام گذاشته نمی شود ودائما آنها ایزوله می شوند ،یک فاجعه انسانی هست!آری آنها در یک دوره ای به رژیم اسلامی پیوستند اما بعدها به آگاهی دست یافتند و از رژیم بریدند وبه اپوزیسیون پیوستند اما اپوزیسیون آنها را پس زد تا آنها همچنان در کنار رژیم بمانند ! اینکه نیروهای سیاسی داخل کشور مانند اصلاح طلبان در راه برگزینی راه وروش نوین و از پیوستن شان به نیروهای اپوزیسیون خارج کشور وحشت دارند ،باید به آنها حق داد.بهمین خاطر هست که مدتهاست که نیروهای سیاسی داخل کشور خود به فکر چاره و خروج از بن بست سیاسی افتاده اند و دست بکار شده اند! امیرفرشاد ابراهیمی در مقاله ائی تحت عنوان! به ایران بازخواهم گشت!

به ایران بازخواهم گشت!

وی در یک تصمیم گیری عجولانه و ناشیانه می خواهد به ایران برگردد !بنظر من باید جلوی حرکت ماجراجویانه اورا گرفت! بخشی از نیروهای سیاسی همچنان به او لعنت می فرستند و به او می گویند « برو به دامن رژیمی که آمده ائی «!؟ اگر در ایران بلائی سر امیر فرشاد بیاید ،آیا آنها به عذاب وجدان مبتلا خواهند شد! همین برخورد را بعضی از نیروهای سیاسی با آقای تاج زاده بعمل آورده اند!

پس از نوشته ای از عضو شورای مرکزی جبهه مشارکت ایران اسلامی به مناسبت سالروز دستگیری اش

سیدمصطفی تاج زاده: پدر، مادر، ما باز هم متهميم! بنده طی مقاله ائی تحت عنوان صداقت تاج زاده و رجوی ، به کدامیک می توان باور داشت؟ از ایشان استقبال نمودم !

http://ettelaat.net/10-juni/news.asp?id=48143&sor…

پس از انتشار مقاله فوق ، یک ایرانی با من تماس گرفت و پشیمانی آقای تاج زاده با ندامت تلویزیونی شاه در جریان انقلاب 57 مقایسه نمود!

فرشاد در قسمتی از نوشته خود اینگونه می نویسد: وقتی اگر حتی به مثلا راهپیمای و تجمع اعتراضی بر علیه جمهوری اسلامی هم بروی باز همه به چشم یک غریبه نگاهت کنند این را نمی فهمم ....

آن مدتی که فرشاد به خارج کشور آمده است ،خیلی تلاش نموده است که خود را با محیط وفرهنگ و انسانها ورفت و آمدهاوفق دهد تا ثابت کند که واقعا عوض شده است اما اپوزیسیون همچنان به او گیر داده است که تو همان جنایت کار سابق هستی!شاید برگشت حسین در خشان به ایران که تاکنون در زندان جمهوری اسلامی اسیر شده است واینک تحت شکنجه های بیشمار و همچنان دربی خبری خانواده اش بسر می برد برای امیر فرشاد ابراهیمی درس عبرتی باشد که وی به چنین عملی دست نزند!یکبار امیر فرشاد برای دیدار خانواده اش به ترکیه رفت که کم مانده بود پلیس ترکیه با هماهنگی حکومت ایران اورا تحویل سفارت جمهوری اسلامی بدهند تا اورا به ایران بازگردانند اما بدان دست نیافتند و امیر فرشاد به برلین برگشت!افشاگری های امیر فرشاد ابراهیمی در چندساله گذشته علیه رژیم اسلامی بی همتا بود چرا که بسیاری از حقایق ناپیدا وجنایت آمیز را از درون حکومت اسلامی علنی نمود! اما اپوزیسیون از همه تلاش های افشاگرایانه امیر فرشاد استقبال نکرد واورا خائن شمرد!اگر امیر فرشاد ابراهیمی به یکی از احزاب و یا سازمانهای اپوزیسیون می پیوست ،مطمئنا اورا تاکنون ساپورت کرده بودند وبرایش مصونیت سیاسی دست وپا می کردند! تاکنون اپوزیسیون به وظیفه و مسئولیت خود در قبال امیر فرشاد بدرستی عمل نکرده است اما هم اکنون اپوزیسیون سیاسی ایران می تواند از بازگشت او به ایران جلوگیری نماید تا او بدست رژیم گرفتار نیاید یا اینکه اپوزیسیون سیاسی که همواره برای برگزاری شهادت افراد ـ بسیار چابک بوده هست ، با بی تفاوتی آرزو می کند تا او به شهادت برسد تا در خارج کشور برایش مراسمی برگزارنماید؟

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.