رفتن به محتوای اصلی

ماجراجوئی حکومت اسلامی در منطقه به بهانه کمک به غزه!
07.06.2010 - 18:05

مدیر امور بین الملل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران از اعزام و ارسال دو کشتی حامل مواد غذایی،اقلام دارویی و لوازم طبی تا پایان هفته جاری برای غزه خبر داد. وی افزود: کشتی های حامل کمک های بشر دوستانه و امدادگر به طور مستقیم و بدون واسطه از سوی کشور خودمان اعزام شوند.

نماینده ولی فقیه هم اعلام کرده است که: " نیروی دریائی سپاه "با همه توان و امکانات خود برای برقراری امنیت کاروان های اعزامی به غزه اقدام عملی خواهد کرد". و منتظر دستور ولی فقیه هستند.

بحران مشروعیت سیاسی، ایدئولوژیک، اخلاقی و ... سراسر حکومت اسلامی را فرا گرفته است و برای گریز از مشکلات لاعلاج داخلی و انحراف اذهان ملت ایران و جامعه جهانی از ناتوانی ها و درماندگی اش، می تواند موضوع کمک به غزه را بهانه ای برای آتش افروزی در منطقه و درگیری نظامی با اسرائیل قرار دهد.

کمک رسانی به مردم فلسطین و ساکنان غزه موضوعی ست که از طریق سازمان ملل ویا در چارچوب نهادهای بین المللی بشر دوست و صلح طلب دنبال می شود و کمک های ملت ایران هم در چارچوب اقدامات متعارف انساندوستانه جهانی می تواند مطرح باشد. کاسه داغ تر از آش شدن پان اسلامیست های حاکم بر ایران می تواند موجب پیامدهای ناگواری برای منافع کشور و ملت ما گردد.

حکومت اسلامی مسئله غزه را در جایگاهی فراتر از منافع ملی ما قرار می دهد و از آنجا که ایران و ملت ایران در تفکر پان اسلامیستی رهبران جمهوری اسلامی، تنها بعنوان ابزاری برای تحقق اهداف و منافع اسلام فهمیده می شود؛ بایستی نسبت به اقدامات ماجراجویانه ولی فقیه هوشیار بود و اجازه ندهیم که هستی ایران و ملت ایران قربانی منافع اسلام سیاسی و سیاست های ماجراجویانه حکومت اسلامی در منطقه گردد و فریاد میلیون ها ایرانی در جنبش خیابانی را پر طنین تر سر دهیم که:

نه غزه، نه لبنان جانم فدای ایران!

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.