رفتن به محتوای اصلی

ضرب و شتم عضو هیآت مدیره ی کانون صنفی معلمان
30.05.2010 - 15:12

بنا به خبر 8 خرداد 1389 مندرج در ادوار نیوز، رسول بداقی عضو هیآت مدیره ی کانون صنفی معلمان مورد ضرب و شتم قرار گرفته است.

"روز گذشته دو تن از مسئولان زندان رجایی شهر به نامهای مستعار شیخ و دایی قاسم ، رسول بداغی را به محلی از زندان برده، دستهای او را از پشت بسته و پس از بستن وی به میله اقدام به ضرب و شتم شدید وی نمودند. علت این اقدام ناجوانمردانه مسئولان زندان اعتراض بداغی به وضعیت نا مناسب زندان رجایی شهر و مشکلات ایجاد شده برای وی بوده است.

وضعیت نامبرده هم اکنون نامساعد است و اثرات ناشی از شدت ضرب و شتم سلامتی وی را تهدید می کند."

حکومت اسلامی در توهین و تجاوز به حقوق شهروندان ایران، هیچ حد و مرزی را برسمیت نمی شناسد.باندهای مافیائی ولی فقیه در لباس نیروهای انتظامی، سپاه، بسیج و نیروهای امنیتی اطلاعاتی آنچنان رفتار وقیجانه و بیشرمانه ای با دگراندیشان دارند،که با هیچکدام از معیارهای شناخته شده جهان انسانی و حیوانی قابل توضیح نیستند.

در کدام فرهنگ و مرامی(جز حکومت اسلامی) زنان باردار و بچه ها اعدام می شوند؟ کدام فرهنگ و سیاست کهریزک ها را بنا می کند و کدام فرهنگ و منشی، پاسدار و بسیجی و حزب اللهی را پرورش می دهد؟

در کجای جهان جماعتی لمپن در لباس ماموران حکومت، زنان و دختران مردم را به بهانه پوشش دستگیر می کنند و در بازداشتگاهها مورد تجاوز قرار می دهند، زبان رهبر سندیکای کارگران (آقای اسانلو) را می برند، فعالین جنبش دانشجوئی را زیر شکنجه می کشند، معلمین چون فرزاد کمانگر را اعدام و رسول بداقی عضو هیآت مدیره ی کانون صنفی معلمان را اینچنین نفرت انگیز شکنجه می کنند.

اما واقعیت اینست که؛ حکومتگران از هراس تشکل های مستقل کارگری، معلمین ،دانشجویان و زنان، زبان رهبران آنها می برند، معلمین ش را ناجوانمردانه شکنجه می کنند، فعالین جنبش زنان را به جبس های طولانی محکوم کرده و فرزندان دلاور ایران را بقتل می رسانند، تا چند صباحی به عمر ننگین جمهوری اسلامی بیفزایند، ولی غافل از آنند که تصرف قدرت و ترکتازی شان اختیار، و برکناری شان جبر است.

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.