رفتن به محتوای اصلی

فراخوان زندانیان سیاسی برای پشتیبانی جنبش از مطالبات آنها
22.05.2010 - 18:12

زندانیان سیاسی بند 350 اوین، در اعتراض به شرایط زندان، بازجوئی، شکنجه و اعدام، بر تداوم اعتصاب غذای موضعی خود تا 22 خرداد ماه تاکید کرده اند و خواهان حمایت و پشتیبانی جنبش از مقاومت و مبارزه آنها شده اند.

لازم به گفتن است که زندانیان سیاسی از روحیه بالائی برخوردار بوده و علیرغم سرکوب وحشیانه و شکنجه های قرون وسطائی در زندان ها، اکثریت مبارزین جنبش خیابانی در برابر موج سرکوب، شکنجه و قتل عام آزادیخواهان و ایراندوستان دلاورانه مقاومت کرده و تن به سازش و تسلیم در برابر دیکتاتوری فاشیستی به رهبری ولی فقیه نداده اند.

آنچه مسلم است جنبش آزادیخواهانه، فرزندان ایران را در زندان ها تنها نخواهد گذاشت و از همه امکانات برای آزادی زندانیان سیاسی استفاده خواهد کرد. صدای طنین شعار آزادی زندانی سیاسی در جنبش خیابانی، هرگز خاموش نخواهد شد و ما شاهد مبارزه بیدریغ ایرانیان در خارج و داخل کشور برای آزادی زندانیان سیاسی هستیم و ملت ایران و بویژه خانواده های زندانیان سیاسی در نگرانی سرنوشت فرزندان شان بسر می برند.

هرگاه آسیبی متوجه یکی از زندانیان سیاسی شود، ایران و ایرانیان سراسر جهان یکصدا در برابر جنایتکاران، متحد و یکپارچه خواهند ایستاد؛ همانگونه که اتحاد ملی اعتراض به اعدام 5 فرزند ایران را شاهد بوده ایم.اگر حکومت اسلامی به جنایاتش ادامه دهد و نسبت به تامین خواسته های زندانیان سیاسی درنگ ورزد، بی تردید خشم فروخفته ملت ایران در دفاع از فرزندان در اسارتش شعله ور خواهد شد و حکومتگران پاسخ های کوبنده ای از جنبش ملی دریافت خواهند کرد.

درخواست زندانیان سیاسی از ملت ایران برای پشتیبانی از اعتراضاتشان به؛

عدم رعایت اخلاق توسط مأموران و بازجویان، عدم امکان استخدام وکیل مناسب، بدرفتاری و شکنجه در جریان بازجویی ها، فشار بر خانواده ها و صحنه سازی برای دادگاه های دسته جمعی علنی،، صدور احکام ناعادلانه و اعدام زندانیان سیاسی، بوده است.

براستی سرنوشت عزیزان ما در زندان های قرون وسطائی رژیم اسلامی، بستگی به مبارزه ملت ایران و کوشش های ایرانیان در سراسر جهان برای تحقق شعار آزادی بی قید و شرط همه زندانیان سیاسی دارد. جنبش آزادی، دمکراسی و نفی دیکتاتوری ، در بستر مناسبات بلوغ یافته سیاسی برسمیت شناختن تفاوت ها، و اتحاد در عمل برای ایرانی آزاد، دمکراتیک و بدون حکومت دینی میسر است و چه بهنگام ایران گلوبال در فراخوانی برای پاسخگوئی به نیاز کنونی جنبش اعلام کرد که:

ازهمه فعالان حقوق بشری ، از نحله های مختلف سیاسی در سراسر جهان می خواهیم که یک بار هم شده ، یکصدا و متحد ، علیه اعدام ها بپا خیزند و در اعتراض به اعدام ها؛ سفارت خانه رژیم را محاصره و با با روش ها و ابتکارات محلی صدای اعتراض علیه اعدام ها را جهانی و یکپارچه کنیم . آری از چپ تا راست از کرد و ترک ، فارس ، بلوچ ، عرب ، ترکمن ایرانی و.... علیه اعدام ها متحدم شویم. سکوت جنایتی نا بخشودنی است .

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.