رفتن به محتوای اصلی

ولایت مطلق مسوول مطلق ا‫عدام ها ست
19.05.2010 - 10:12

آقای خامنه ایی!

‫مخالفان شما ‫با اعدام تمام نمیشوند. هر قدر که بکشید، بهمان اندازه به دشمنان شما اضافه میگردد. در واقع، با کشتن یک نفر، چندین نفر به دشمنان شما افزوده میشود. از آغاز انقلاب این طور بوده است. اکثر کسانی که امروز دشمن شما هستند، شاید روزگاری دوست شما بودند و یا لاقل، با شما دشمنی نداشتند. دشمنی با شما از آنجا شروع شد، که شما با مردم دشمنی را آغاز کردید. در همان روز های اول، صد ها نفر را کشتید ‫به این امید که دشمنان شما تمام میشوند و یا اینکه کمتر میگردند، اما انطور نشد. در طول ۳۱ سال گذشته، اکثریت رهبران و فعالان سیاسی را کشتید؛ ولی، دشمنان شما نه تمام شدند، نه کمتر.

‫اینک، کشتارها مردمی شده و قربانیان شما از کسانی هستند که حتی فارسی را به خوبی نمیدانند و اعتراضات انها به خاطر چیز هایی است که همه مردم میخواهند. کشتارهای مردمی شما، مبارزه را مردمی کرده است. مردم هم تمام نمیشوند. همانطور که احمدی نژاد هم پیشنهاد نموده، جمعیت انها به شدت زیاد میشود.

‫جمعیت هر قدر بیشتر شود، فقر بیشتر میگردد و مطالبات بیشتری را از شما میخواهد و چون، شما نمیتوانید به این مطالبات جواب بدهید، مردم بیشتر ا عتراض میکنند و شما هم بیشتر میکشید تا اینکه میلیون ها نفر به خیابانها خواهند ریخت و کار تو و هر کس را که با تو ست تمام کنند.

‫ با اعدام فرزاد كمانگر، علی حيدريان، فرهاد، شيرين علم هولی، مهدی اسلاميان جهوری اسلامی تو ظالم تر و رسوا‌تر گردید و بر خشم مردم افزوده گشت. ‫شما قبلا خشم مردم را دیده آید، ولی آنچه را در آینده خواهید دید، خشم هزار و پانصد ساله مردم علیه شما و تمامیت نظام آخوندی است. این خشم از دل تک تک مردم ایران بیرون خواهد امد و بطور کامل متوجه شما خواهد بود.

‫آقای خامنه ایی!

‫تو تمام میشوی، احمدی نژاد هم. اما ملت ‫‫پایان ناپذیر است. تو میروی و مردم میمانند. روزگار تو کوتاه و روزگار مردم ابدی است. ‫تو که خود را ولایت مطلق فقیه کرده آید، مسوول مطلق رفاه مردم هستید. ولایت مطلق یعنی قدرت مطلق و اختیار مطلق؛ یعنی اینکه قدرت بصورت مطلق در اختیار مطلق شما ست و ملت بطور مطلق بی اختیار است و کسانی که نه قدرت دارند نه اختیار، قادر به فراهم کردن امکانات زندگی برای خود نیستند و شما، شخصا مسوول فراهم کردن همه چیز هستید. و اگر شما نتوانید همه چیز را برای همه فراهم کنید، همه حق دارند علیه شما مبارزه نمایند.

‫معنای ولایت مطلق فقیه همین است.

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.