رفتن به محتوای اصلی

در کجا ایستاده ایم؟
14.04.2010 - 18:12

ولی فقیه و ارگانهای سرکوب حکومت اسلامی، دگراندیشان را به جرم جنگ با الله، نقض قوانین اسلام و تهدید امنیت به بند می کشند. آنها بنام الله، اسلام و امنیت، بزرگترین جنایات را علیه بشریت مرتکب شده اند.

حاکمان کشور خود را فرستاده الله، چماقدار اسلام و حافظ امنیت معرفی می کنند؛ در حالیکه الله سنگری برای دفاع از منافع سازمان مافیائی روحانیت در ایران، اسلام ابزاری برای تحمیق ملت و امنیت بهانه ای برای حذف فیزیکی آزادیخواهان و دگراندیشان است.

در 30 سال گذشته جان های شیرینی در راه آزادی، دمکراسی و سربلندی ایران و ایرانیت فدا شده اند؛

"و گورستانی چندان بی مرز شیار کردند که بازماندگان را هنوز از چشم خونابه روان است"!

خیزش ملی - دمکراتیک خرداد 1388 ملت ایران، پاسخی به دریدگی های حاکمان و ضربه ای کشنده و تاریخی بر پیکر دیکتاتوری بوده و زخم هائی علاج ناپذیری بجا گذاشته است.

جنبش ملی - دمکراتیک در مدت کوتاهی حکومت اسلامی را از لحاظ سیاسی - ایدئولوژیک خلع سلاح کرد و اکنون جنازه نظام روی دستان نحیف ولی فقیه و نهادهای سرکوب متزلزل و بی رمق قرار دارد.

در چنین شرایطی که جناح غالب حکومت، عمق پرتگاه سقوط را می نگرد، برای حفظ نظام از هیچ جنایتی پروا نمی کند و تر و خشک را باهم می سوزاند.

امروز می توان با قاطعیت اعلام کرد که اکثزیت مطلق ملت ایران، از همه اقشار و طبقات جامعه، به طیف"ناخودی"های نظام پیوسته ویا رانده شده اند.

حکومت اسلامی در انزوای بیسابقه و عدم مشروعیت سیاسی - ایدئولوژیک بازگشت ناپذیر قرار دارد و جامعه آبستن خیزش های جنبش های اجتماعی مدرن دانشجویان،زنان و کارگران است.

نافرمانی مدنی و روآوری به اعتصابات و جنبش های خیابانی می توانند پروسه فروپاشی حکومت اسلامی را تسریع کنند و خوشبختانه افکار جهانی در همسوئی با آرمان های آزادیخواهانه،دمکراتیک و سکولار ملت ایران قرار دارد.

جامعه جهانی نمی تواند پان اسلامیست های ماجراجو و مسلح به سلاح های هسته ای را تحمل کنند و گسترده ترین جبهه جهانی نیز در برابر سنگر اصلی ارتجاع پان اسلامیسم، در حال تکوین است.

بحران فزاینده اقتصادی، خیزش جنبش های اجتماعی و پشتیبانی جامعه جهانی، زیگنال های خوشایندی برای گذر از جمهوری اسلامی است، که البته در این دوران سرنوشت ساز، جایگاه اپوزیسیون آزادیخواه، لائیک، دمکرات و ایراندوست، همچنان خالی است.

اقبال اقبالی 14.04.2010

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.