رفتن به محتوای اصلی

فساد مالی رحیمی در حد شهرام جزایری ست نه خامنه ای!
14.04.2010 - 14:12

معاون اول احمدی نژاد، محمدرضا رحیمی بخاطر تخلفات و فساد مالی مورد بازخواست 3 تن از نمایندگان مجلس قرار گرفته است.

نمایندگان مجلس با شکایت خود از معاون اول احمدی نژاد دولت، اعلام کرده اند که تخلفات رحیمی " در فساد مالی سر به فلک کشیده و تمامی اسناد آن هم موجود است" و جرایم او را با شهرام جزایری مقایسه کرده اند.

در گذشته احمدی نژاد با "مزاحمت های اینچنینی" برای گزینش سید صادق محصولی مواجه بوده است ولی از آنجاکه که سمبه شبکه مافیائی غالب پر زورتر بود، جاروجنجال و اعتراضات آنروزهای برخی نمایندگان مجلس کارساز نبود و سردار میلیاردر با "نیم درصد بیش از نصف آراء" در کنار "رئیس جمهور ساده زیست" قرار گرفت.

در 30 سال گذشته حکومت اسلامی، ما شاهد بوده ایم که از این کوزه همان برون طراوید که در اوست و این روزها موضوع اعتراض به تخلف و فساد مالی سر بفلک کشیده محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور، دل رئیس جمهور "ساده زیست" را به درد می آورد، بویژه به این دلیل که اعتراضات نه چون همبشه از قطب مخالف حکومت اسلامی ، بلکه از درون خودشان و از سوی "اصولگرایان مجلس" شنیده می شود. .

بنا به گزارش سرمایه: " محمدرضا رحیمی در حالی این روزها به عنوان معاون اول احمدی نژاد از سوی رئیس دولت انتخاب شده که هنوز برخی از نمایندگان مجلس با پیگیری شکایت خود از این معاون دولت بر این اعتقاد هستند که تخلفات وی در فساد مالی سر به فلک کشیده و تمامی اسناد آن هم موجود است.شکایت احمد توکلی، الیاس نادران و علیرضا زاکانی سه نماینده اصولگرای مجلس از معاون اول احمدی نژاد در شرایطی تقدیم کمیسیون اصل نود شده که نادران درباره شکایتش از رحیمی و ارائه مدارکی علیه او به مراجع قانونی سخن می گفت و در واکنش به این جمله که «دولت را تضعیف نکنید»، گفت: «کسی که فساد مالی در حد شهرام جزایری دارد، نمی تواند پرچمدار مبارزه با فساد مالی باشد"

الیاس نادران یکی از نمایندگانی که بیش از دیگران پیگیر این بحث است گفت: «اسنادی را که تا امروز درباره رحیمی به دست مان رسیده به مراجع قانونی ارائه کرده ایم. تخلفات رحیمی بیش از جعل مدرک است. در مدارک و اسنادی که به دست ما رسیده، فساد مالی و مدیریتی و استفاده از امکانات دولتی و دریافت حقوق با ارائه مدارک تقلبی به روشنی قابل اثبات است.»

به نقل از سرمایه: دوشنبه 11 آبان 1389

حاکمیتی که بر بنیاد تبعیض، فساد،جهل، سرکوب و سیطره بلامنازعه ولی فقیه بنا گردیده است، در همه حوزه ها دچار سقوط، انحطاط، بی فرهنگی و بی اخلاقی شده است.

واقعیت اینست که در هر حوزه ای که پرونده نظام باز شود، بوی تعفن آن غیرقابل تحمل است و فساد مالی رحیمی در حد شهرام جزایری است ولی هیچکدام آنها به گرد سیدعلی نمی رسند.

"بیت سید علی" بعنوان مرکز رهبری مافیای اقتصادی، سیاسی و نظامی غالب در حکومت اسلامی، بیرحمانه هستی مادی و معنوی ایران را به تباهی کشیده و سرمایه سر بفلک کشیده ملت را بسوی ترکیه، لبنان، فلسطین، اندونزی و ... روانه کرده است و کیست که نداند، همه سرنخ های فساد، تخلف و تاراجگری ها به "بیت سیدعلی" ختم می شوند!

نمایندگانی که در مجلس بر سر رحیمی فریاد می زنند، آیا شهامت اینرا هم دارند که آدرس اصلی مرکز فساد، تخلف و تاراجگری را از تریبون مجلس به اطلاع ملت ایران برسانند؟

 اقبال اقبالی 14.04.2010

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.