رفتن به محتوای اصلی

تعادل بین وطن فروشی و وطن خواهی و مبارزه با رژیم دیکتاتوری حاکم بر ایران در کجا است؟
19.06.2014 - 23:16

در این چند سال اخیر افراد زیادی تحت عناوین مختلف از کشور ایران خارج و در کشور های مختلف تقاضای پناهندگی سیاسی کرده اند، به دروغ و یا حقیقت، بین این افراد اشخاصی وجود دارند که سیستم های اطلاعتی کشور هایی را انتخاب میکنند که به سیستم های اطلاعاتی ایران مشرف نیستند و تشنه اطلاعات و خواهان خریدن اطلاعات هستند. آن سیستم های اطلاعاتی به دام این افراد افتاده و هر بودجه ای را تضمین میکنند . این اشخاص برای ارتباط با سیستم های اطلاعاتی دول خارجی از جمله کشور های عربی از طریق دادن اطلاعات پولی دریافت می کنند و یا از آنان خواستار ساده کردن روند پناه جویی خود میگردند .

غافل از اینکه این سازمان ها سریع به دروغ بودن این اطلاعات پی میبرند . سیستمهای اطلاعاتی خارجی در ابتدا کمکی به آنها میکنند و در کمک های بعدی شرایط را برای آنها سخت تر میگیرند و آنها را مبدل به خورده پاهایی میکنند که قادر به انجام هر گونه خیانت به وطن و مردم خود میباشند . برای مثال در کشور ترکیه افرادی را می شناسیم که بدین وسیله زندگی بخور نمیری را دارند .این افراد مجبور به ساختن اخبار هستند و منابع خبری آنها بیشتر از سایت ها و مجاری اخبار میباشد با ماهیتی واقعی و ساختاری دروغین . ما حتی این افراد را نمیتوانیم وطن فروش بنامیم زیرا این افراد اطلاعات واقعی برای فروش ندارند در نتیجه این افراد مبدل به شارلاتان های ارزان قیمت میشوند .

این افراد در طولانی مدت به هر روندی رو میاورند تا بتوانند این سیستم ها را از خود راضی نگاه دارند. در نتیجه به خلاقیت اطلاعات دروغ و گاهی خوفناک روی میاورند و بیشتر بیشتر پرونده خود را تاریک میکنند زیرا سیستم های اطلاعتی نیز برای این افراد پرونده خواص گشوده و آنها را در لیست افرادی قرار میدهند که آنها را مشکوک و غیر قابل اعتماد میباشند و این افراد در طولانی مدت به عنوان یک جاسوس و یک وطن فروش چه از جانب ایرانیان و چه از جانب دول خارجی غیر قابل اعتماد و کمک کردن میباشند . باشد که این افراد شناخته شده ملت و همگان باشند .

بعضا این افراد امروز در ترکیه و کشور هایی که نقش پل عبور را بازی میکنند ساکن هستند و به امید گذر ثانیه شماری میکنند . ما به این افراد هشدار میدهیم که این وطن فروشی شما نه گویای این است که شما توانستید چیزی را بفروشد زیرا چیزی برای فروش نداشتید . اما خود آگاهید که خود را به بهایی ناچیز حراج کردید . در این مقاله قصد بردن نام این افراد را نداریم و فقط اشاره ای است به احوالات این نوع هموطنان که به فروش ایران مشغولند .از جانبی این افراد برای توجیه خیانت خود به گروه های مختلف مبارزین حمله کرده و آنها را مخاطب توهین های خود قرار میدهند و برای ایران خود را دایه مهربان تر از مادر میدانند در صورتی که ما آگاه هستیم که این افراد با سیاه کردن مبارزین میخواهند سیاهی خود را مخفی کنند حال ما باید چشمان خود را گشوده و این افرد را شناسایی کرده و معرف آنها به عموم باشیم زیرا این افراد برای منافع فردی خود نیاز به مخفی کردن درون خود دارند .

از دیگر خیانت های این افراد تخریب اپوزوسیون و چهره های فعال و مبارزین راه آزادی است این مساله تا آنجا پیش رفته که بعضی از مبارزین حقیقی به خاطر حمله وحشیانه این مزدوران در کشور های مختلف گیر کرده اند و پرونده آنها در سازمان ملل خراب شده است . مخالفت این مزدوران با هر حرکتی که خود جایی در ان نداشته باشند مستمر است مانند حمله به شورای ملی و اعضا ان , جبهه آزادی , ملی گرایان , چپ ها , .... . زیرا در فضایی که جای افراد دموکرات، وطن پرست، انسان مدار باشد جای آنها ( خائنین به وطن و انسانیت ) تنگ و از نظر روانی توان بالانس خود را ندارند .

از همه مهم تر این افراد عموما کیس پناهند گی دروغینی دارند که توان اثبات ان را ندارند و فقط به مصاحبه ها با رسانه ها تکیه دارند که اگر رسانه ای آنها را تبلیغ نکند آنها فاقد هر گونه تاریخ و پیشینه ای هستند . این افراد به جز حمله و فحاشی هتک حرمت سلاحی در دست ندارند که این مهم دلیل سکوت دیگران شده . در صورت لزوم اسناد , مدارک و فایل های صوتی اعترافات این افراد مبنی به فروش اطلاعات به اعراب و دریافت پول از آنها موجود است که در صورت ادامه حمله به طبقات مختلف اپوزوسیون اسناد آنها رو و افشاگری ادامه میابد . در خواست ما به عنوان نیروهای جوان نظامی جدا شده از نظام حاکم ایران از نیروهای اپوزوسیون این است که فضایی ایجاد کنند که جلوی این وطن فروشی و تضیف توان نظامی کشور گرفته شود تا بتوانیم در مقابل حمله مجدد اعراب و یا گروه های تروریستی اطراف کشور مان ایستادگی کنیم .

نابود باد نظام دیکتاتوری حاکم بر ایران پاینده ایران

سجاد حق پناه

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

لاله موذن

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.