رفتن به محتوای اصلی

وضعیت وخیم لطیف حسنی در چهل و سومین روز اعتصاب غذا
30.06.2014 - 13:19

اعتصاب غذای لطیف حسنی، زندانی سیاسی آذربایجانی، وارد چهل و سومین روز خود شد. خانواده‌ وی از وضعیت وخیم جسمی او خبر داده‌اند.
بنابه گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی ،اعظم پیری همسر این زندانی سیاسی می‌گوید لطیف حسنی به دلیل تأثیرات ناشی از اعتصاب غذا قادر به ایستادن بر روی پاهایش نیست. وی می نویسد که وضعیت جسمی همسرم لطیف حسنی به قدری وخیم و بحرانی است که دادستان دستور داده با تدابیر امنیتی ایشان را منتقل کنند و تاکید شدید کرده که هیچ کس حق نزدیک شدن به ایشان و مشاهده اورا ندارد و مبادا کسی از او عکسی بگیرد .در مدت 43 روز گذشته ایشان فقط آب ، چای ، نمک و قند استفاده می کرده که از وقتی وارد قرنطینه زندان " اوین " شده ( طی 5 روز گذشته ) روزی فقط 3 لیوان چای و 3 حبه قند به ایشان می دهند و از امروز و با شروع ماه رمضان آنرا هم قطع کرده اند. 
همسر این زندانی سیاسی در ادامه نامه ی که در مورد وضعیت همسرش منتشر کرده می گوید که ، در مراجعه به زندان اوین متوجه شدم اسم ایشان در هیچ سیستمی ثبت نشده است ، در صورتیکه همسرم از داخل زندان اوین به من زنگ زده بودند . با توجه به پیگیری های من از اداره کل زندانهای تهران اسم ایشان به عنوان شخصی که به زندان رجایی شهر انتقال داده شده است وجود دارد. اما مسئولین زندان رجایی شهر اعلان می کنند همچین شخصی به اینجا انتقال داده نشده است!
همچنین خانم پیری می افزاید ، مانده ام چه کنم ! درطی تماس تلفنی که همسرم با من داشت گفت که دیگر توان سر پا ایستادن ندارد و من نگران این هستم که هر لحظه قند خون ایشان پائین آمده و به حالت کما برود و این در حالی است که همسرم توسط اطلاعات زندان "اوین " نگهداری می شود ولی هیچگونه حق ملاقاتی به من نمی دهند. وهرگونه مسئله غیر منتظره ای که در ارتباط با سلامتی همسرم پیش بیاید مسئولين زندان اوين مسبب آن خواهند بود.

http://kampain.info/mer.php?id=1074

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

آ. ائلیار
برگرفته از:
ایمیل رسیده

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.