رفتن به محتوای اصلی

اعتراض به شركت مخابرات ايران(سپاه) در نمايشگاه CeBIT
04.03.2010 - 15:19



در دومین روز برگزاری نمایشگاه CeBIT جمعی از ایرانیان در اعتراض به حضور نمایندگانی از جمهوری اسلامی در این نمایشگاه جلوی غرفه ی ایران دست به تظاهرات زدند.

گزارشی تصویری ازتجمع اعتراضی ایرانیان در نمایشگاه بین المللی سبیت هانوفر آلمان به دعوت شبکه جوانان ایرانی هانوفر http://nyih.wordpress.com/

با خبر شدیم که شرکت های وابسته به مخابرات ایران یکی‌ از قوی ترین بازوهای مالی سرکوب در ایران، در نمایشگاه سبیت هانوفر از تاریخ ۲ تا۶ مارس در سالن 6 غرفه E 12 شرکت خواهند کرد.

به همین دلیل ما شبکه جوانان ایرانی هانوفر تصمیم گرفتیم در یک حرکت مشترک با شماهموطنان عزیز، اعتراض خودمان را به گوش جهانیا ن برسانیم و حرکتهای اعتراضی در اشکال و روزهای مختلف در محل این نمایشگاه برگزارنماییم،که به زودی به اطلاع خواهیم رساند.همچنین در این راستا نامه ای علنی به رسانه ها واحزاب و سازمانهای سیاسی آلمانی و اروپایی فرستاده شده است که نسخه فارسی آن را در ذیل مشاهده می فرمایید.ما جوانان ایرانی دست تمام کسانی را که در این حرکت اعتراضی به هر صورتی ما را یاری نمایند به گرمی می فشاریم.

سانسور، سرکوب، دستگیری، شکنجه، تجاوز، اعدام …

اینها عبارتی است که از حدود ۹ ماه پیش در رسانه های سراسر دنیا برای توصیف شرایط موجود در ایران بار ها تکرار شده .

اقتدارگرایان نظامی پس از تقلب در انتخاب ریاست جمهوری بدون هیچ محدودیتی به سرکوب مردم دست زدند. سرکوب مردمی که با شعار مبارزهٔ مسالمت آمیز به خیابان ها آماده بودند تا رای خود را پس بگیرند.

حقوق بشر، آزادی و دمکراسی مفاهیمی هستند که امروز در چارچوب مرز های ایران معنایی ندارند.

و دنیا که امروز چه ساده چشم می پوشد از این جنایات و خود را با تحریم های نه چندان هدفمند برعلیه برنامهٔ اتمی‌ ایران راضی‌ می‌کند. تحریم هایی که نه دولت خاطی‌ بلکه گاه به غلط زندگی‌ مردم را نیز تحت تاثیر قرار می دهد.

اقتدارگرایان که در خیابانها به مردم بی‌ دفاع شلیک می کنند، امروز صاحب بزرگترین بنگاه های اقتصادی و تجاری در ایران هستند، بزرگترین بنگاه های وارداتی، ‌ بزرگترین کارخانه های تولیدی و حتی شرکت انحصاری مخابرات ایران امروز در چنگال آنهاست.

دولت ایران اخیرا از طریق شرکت مخابرات:

۱- با ایجاد اختلال درارتباطا ت تلفنی و سیستم پیام کوتاه، فیلتر کردن شبکه اینترنت کشور و مسدود کردن سایت های اینترنتی و شبکه های تلویزیونی فارسی زبان مانند صدای آمریکا، دویچه وله فارسی و بی‌ بی‌ سی‌ مانع جریان آزاد اطلاعات به خارج از ایران و در داخل ایران شده است.

۲- با کنترل و شنود مکالمات تلفنی و اینترنتی اقدام به دستگیری صد ها تن از فعالین اجتماعی و سیاسی کرده است.

با خبر شدیم که شرکت های وابسته به مخابرات ایران یکی‌ از قوی ترین بازوهای مالی سرکوب در ایران، در نمایشگاه سبیت هانوفر از تاریخ ۲ تا۶ مارس شرکت خواهند کرد.

چگونه است که این قاتلین آزادی در ایران می توانند به راحتی‌ و بدون دغدغه به یکی‌ از دمکرات ترین کشور های دنیا سفر کنند و با تجارت در نمایشگاه بین المللی جیب خود را برای خریدن گاز اشک اور، اسلحه و وسائل شکنجهٔ ملت ایران پر از پول کنند.

آیا شما به عنوان یکی‌ از نیروهای تاثیر گذار در چارچوب دمکرات دولت آلمان خود را مسئول نمی دانید ؟؟

آیا سکوت شما باعث سرکوب تعداد بیشتری از جوانان ایرانی‌ نخواهد بود ؟؟

شبکه جوانان ایرانی هانوفر

www.nyih.wordpress.com

این عده که خود را «شبکه جوانان ایرانی هانوفر» می‌نامند پیشتر نیز حرکت‌های اعتراپی دیگری را در حمایت از جنبش اعتراضی مردم ایران و اعتراض به سرکوب معترضان به نتایج اعلام شده‌ی انتخابات ۲۲ خرداد، در سطح این شهر سازمان داده‌اند.«شبکه جوانان ایرانی هانوفر» برنامه تجمع اعتراضی خود را پیشتر به آگاهی پلیس، مسئولان نمایشگاه و شهرداری هانوفر رسانده بودند. نیروهای حفاظت و امنیتی نمایشگاه، و پلیس آلمان از اجرای کامل حرکت اعتراضی این گروه جلوگیری کردند. یکی از دانشجویان ایرانی عضو این گروه می‌گوید از داخل غرفه ایران از تظاهرکنندگان عکس و فیلم گرفته می‌شد.

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال
برگرفته از:
شبکه جوانان ایرانی هانوفر

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.