رفتن به محتوای اصلی

ملک 30 میلیاردی یک حزب اللهی برای ازدواج با مهناز افشار
07.07.2014 - 19:20

 

 

به گزارش  تارنمای "تیک" ، مهناز افشار، هنرپیشه مشهور سینما و تلویزیون ایران،  که چندی پیش با محمد یاسین رامین، فرزند محمدعلی رامین، ازدواج کرده، از "پشت قباله" ای 30 میلیارد تومانی برخوردار شده است! محمدعلی رامین، معاون پیشین وزارت ارشاد و پایه گذار هسته های "فدائیان ولایت" است، که سالها  در خدمت دستگاه های سیاسی و امنیتی جمهوری اسلامی بوده و یک بار نیز در آلمان به دلیل ضرب و جرح مخالفان جمهوری اسلامی مدتی را در زندان گذرانده است. محمد یاسین رامین به کار واردات دارو  اشتغال دارد و مدیر عامل شرکت تجارت بین الملل ایران و آلمان و از مسئولان مرکز اسلامی ایران در آلمان می باشد. نام محمد یاسین رامین در پرونده  اختلاس 3000 میلیارد تومانی به عنوان یکی از عوامل این اختلاس بارها برده شده است.   به گفته مرضیه برومند، هنرپیشه با سابقه ایرانی  که این خبر را فاش کرده،  ارزش "پشت قباله" مهناز افشار بیش از دو برابر بودجه تئاتر ایران است! خطبه عقد مهناز افشار و همسر حزب اللهیش را محمد خاتمی، رئیس جمهور پیشین، خوانده است.

گزارش تارنمای " تیک" :

هفته نامه «تماشاگران امروز» در شماره اخیر خود با اشاره به ماجرای طعنه «مرضیه برومند« به خانم بازیگر تازه عروس، با برومند گفتگو کرده است. برومند در این گفتگو از پیغام بازیگر تازه عروس سینمای ایران با خودش گفته است.

به گزارش تیک ؛ هفته نامه «تماشاگران امروز» در شماره اخیر خود نوشت:

مرضیه برومند، کارگردان سینما و تلویزیون هفته گذشته در اعتراض به وضعیت تئاتر گفت: «متاسفم بودجه تئاتر مملکت، نصف پشت قباله فلان خانم بازیگر است که زن یک مرد سیاسی شده است! تا امید اهالی تئاتر ته نکشیده است، فکری کنید! این چه بودجه‌ای است برای تئاتر مملکت؟! باید خجالت بکشند، ۱۱ میلیارد تومان بودجه یک آپارتمان یک کمی خوب است!» سایت های خبری در تکمیل این خبر نوشتند بودجه سالیانه تئاتر ایران ۱۱ میلیارد تومان است و با این حساب آن بازیگر خانم سینمای ایران ۲۲ میلیارد تومان پشت قباله دارد. اصلا نیازی به انتشار نام این بازیگر زن سینمای ایران نیست؛ چراکه در یکی دو هفته گذشته همه رسانه هانام این خانم بازیگر و همسرش را نوشته اند. گپ خبرنگار تماشاگران با مرضیه برومند را بخوانید.

خانم برومند! راجع به حرف هایی که درباره بودجه تئاتر ایران و پشت قباله آن خانم بازیگر گفته بودید، مزاحم تان شدیم.

خواهش می کنم. فقط من در جلسه هستم. تو روخدا این ماجرا را اینقدر کش ندهید. من حرفم را زدم و کسی هم که باید می فهمید ماجرا را گرفت.

چطور؟

چند روز بعد این خانم به من پیغام داده بود که مهربه من ۱۰ شاخه گل نرگس است که اگر شما را اذیت می کند، آن را هم تقدیم تئاتر ایران می کنم. من هم برایش پیغام فرستادم که نیازی به این گل ها ندارم. اگر می خواهید به تئاتر ایران کمک کنید آن بنز زیر پایتان را بفروشید و پولش را به حساب خانه تئاتر واریز کنید.

البته قبول کنید ۲۲ میلیارد تومان برای مهریه زیاد است.

نه من نگفتم مهریه. چیزی که شنیدم این است که پشت قباله اش یک ملک ۳۰ میلیارد تومانی انداخته اند.

چطور امکان دارد؟ رقم بالایی نیست؟

به هر حال وقتی شما در واردات دارو و فعال در شرکت تک نسخه ای باشید هم ۳۰ میلیارد برایتان پولی نیست که پشت قباله همسرتان بیندازید.

شما هم شنیده اید که مراسم عقد این خانم و همسرش در کجا برگزار شده؟

بله. البته این را هم بگویم که آن آقا اصلا نمی دانست داماد کیست وگرنه قبول نمی کرد صیغه عقدشان را بخواند. شنیدم بعد از اینکه فهمیده اند هم خیلی ناراحت شده اند. حالا بگذریم. دیگر کشش ندهید.

خبرها خوب به شما می رسد خانم برومند.

ولش کنید دیگر. کشش ندهید.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کاوه جویا
برگرفته از:
تارنمای تیک

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.