رفتن به محتوای اصلی

فلکه صادقیه، جبهه دوم
11.02.2010 - 12:19

مهدی کروبی با اعلام حضورش در فلکه دوم صادقیه در صبح 22 بهمن و شروع راهپیمائی از آن نقطه، در حقیقت جبهه دومی را بر علیه کودتاچیان باز نمود تا وحشت و نگرانی آنها را بیشتر کند. هدف اصلی جنبش سبز اما همچنان میدان آزادی و خیابان آزادی است و قطعاً جبهه دوم در شمال میدان آزادی، کمک بسیار زیادی برای تسهیل در گشودن خیابان آزادی و ورود به آن و حرکت بسمت میدان آزادی خواهد بود.

سبزهای شمال و شمالغرب تهران مهدی کروبی را چون نگینی در بر گرفته و بسوی میدان آزادی حرکت خواهند کرد، ولی پیشاپیش باید این آمادگی را داشته باشند که دشوارترین رویارویی را پیش روی خواهند داشت. آنها در مسیر بزرگراه محمدعلی جناح، در عرضی باندازه 30 متر با نیروهای گارد مواجه خواهند شد و در حقیقت باید بر سر میخ فشار بیاورند، در حالیکه سبزهای شرق و جنوب تهران در طول خیابان آزادی بر کمر میخ فشار خواهند آورد که براحتی خم شدنی و شکست پذیر است.

نیروهای سرکوبگر در تقاطع بزرگراه شیخ فضل الله نوری آرایش سنگینی خواهند داشت و بدلیل مسطح بودن مساحت زیادی از این منطقه و عدم وجود موانع، امیدوار به متوقف نمودن سبزها خواهند بود. البته سبزهای منطقه از طریق خیابانهای بایندریها و صالحی، به پهلوی سرکوبگران فشار آورده و راه را برای عزیزانی که از فلکه صادقیه می آیند باز خواهند کرد.

همه باید تلاش کنیم تا از فیض سخنرانی تاریخی رئیس دولت کودتا در میدان آزادی محروم نمانده و به هر طریق ممکن از صبح زود در میدان آزادی حضور داشته باشیم.

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال
برگرفته از:
سهرابستان

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.