رفتن به محتوای اصلی

تصفیه گسترده اساتید از دانشگاه علامه طباطبایی کلید خورد
20.01.2010 - 15:10

قلع وقمع اساتیدمشهوراقتصاد دانشگاه علامه: دیروز حميدرضا برادران شرکا معاون رئيس جمهور سابق کشور، محمد ستاري فر رئيس سازمان منحل شده مديريت و برنامه ريزي، علي صادق تهراني، بهروز هادي زنوز، محمود ختايي، صادق بختياري، رضا عاصي و دکتر جهرمي از اعضاي هيات علمي دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه بازنشسته شدند.

گفتني است به جز ستاري فر مابقي اين استادان به جز بازنشستگي ممنوع التدريس نيز شده اند. همچنين بنا بر اخبار واصله حقوق دکتر طائي و دکتر شريف آزاده رئيس گروه کشاورزي دانشگاه علامه نيز قطع شده است. در اين ميان تنها «علي عرب مازار» معاون کميته برنامه ريزي ستاد ميرحسين موسوي و عضو هيات علمي دانشگاه علامه بازداشت شده است و مابقي استادان با بازنشستگي روبه رو شده اند. در خبري ديگر «گروه توسعه» دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه نيز ديروز رسماً منحل شد.رئیس دانشگاه علامه طباطبایی از آنچه عملکرد سیاسی برخی از اساتید نامید انتقاد کرد و گفت: تمام اعضای این گروه در یک جریان خاص سیاسی حرکت می کردند و به دنبال اخلال در امتحانات بودند.

دور جدید بازنشستگی استادان دانشگاه این مرتبه گریبان استادان اقتصادی را گرفت. بر این اساس دیروز حمیدرضا برادران شركا معاون رئیس جمهور سابق كشور، محمد ستاری فر رئیس سازمان منحل شده مدیریت و برنامه ریزی، علی صادق تهرانی، بهروز هادی زنوز، محمود ختایی، صادق بختیاری، رضا عاصی و دكتر جهرمی از اعضای هیات علمی دانشكده اقتصاد دانشگاه علامه به تازگی بازنشسته شده اند.

گفتنی است به جز ستاری فر مابقی این استادان به جز بازنشستگی ممنوع التدریس نیز شده اند.

همچنین بنا بر اخبار واصله حقوق دكتر طائی و دكتر شریف آزاده رئیس گروه اقتصاد كشاورزی دانشگاه علامه نیز قطع شده است. در این میان تنها «علی عرب مازار» معاون كمیته برنامه ریزی ستاد میرحسین موسوی و عضو هیات علمی دانشگاه علامه بازداشت شده است و مابقی استادان با بازنشستگی روبه رو شده اند. در خبری دیگر «گروه توسعه» دانشكده اقتصاد دانشگاه علامه نیز دیروز رسماً منحل شد.

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال
برگرفته از:
atynews

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.