رفتن به محتوای اصلی

با ما بیشتر آشنا شوید!
11.01.2010 - 16:13

ژانویه 2010 آغاز دهیمن سال شروع فعالیت « کمون فرهنگ گفتگو »است .گروه اینترنتی ما ، شامل ایران گلوبال ، سایت فرهنگ گفتگو و اتاق پال تاکی فرهنگ گفتگو می باشد . در طی این سالها ما دهها هزار مخاطب پیدا کرده ایم، اکثر کاربران اطلاعات کمی در باره گروه ما ، ¨چگونگی کار ، حجم و میزان تاثیر گذاری ما در فضای سایبر دارند .حوادث 6 ماه گذشته وزن، اهمیت و نقش گروههای اینترنتی در تحولات سیاسی ایران را به روشنی به جهانانیان نشان داد ه است؛ بی جهت نیست که حکومت تمام توجه خود را صرف مقابله با گروههای اینترنتی نموده است؛ با این وجود هنوز کاربران ایرانی ارزیابی درستی از وزن و نقش چنین گروههایی ندارند و داده و اطلاعات آنان در این باره کهنه شده است .

شروع فعالیت گروه ما از اتاق فرهنگ گفتگو در سال 2001 شروع شد، ایران گلوبال در دسامبر 2004 ایجاد گردید و سایت فرهنگ گفتگو در سال 2006 تاسیس شد که به مسایل فرهنگی _ هنری اختصاص داشت که سپس با ایران گلوبال در هم آمیخت و هم اکنون بعنوان سایت موازای ، فعالیت خود را ادامه میدهد. شایان ذکر است که اعضای گروه ماهمزمان عضو فعال شبکه های اجتماعی نظیر بالاترین ، فیس بوک ، دنباله ، پال تاک و...می باشد که تا ثیر گذاری کمون مارا چند برابر کرده است .

مانیفست موقت سایت جدید ایران گلوبال

چکیده خط مشی ما

Missing media item.

Missing media item.

Missing media item.

این مجموعه « کمون اینترنتی فرهنگ گفتگو » نام گرفته است ؛ تا کنون از همکاری دهها نفر برخوردار بوده است و اعضای مدیریت این مجموعه علیرغم کار حرفه ای، دستمزدی در یافت نمی کنند .ما کاملا مستقل از دولت ها و احزاب سیاسی عمل می کنیم و نگاهی نقادانه به موضوع سیاست داریم ؛یکی از دلایل اصلی حضور ما درفضای سایبر ، مبارزه با سانسور در جامعه سیاسی ایران می باشد و در این ارتباط همواره تابو شکن بوده ایم .

گردش کار در گروه ما:

ما آگاهانه از همان ابتدا در جهت ایجاد یک حزب دیجتالی اقدام نمودیم ، گروه ما،همکاران بسیاری به خود دیده است . افرادی مستقل و با انگیزههای دمکراسی خواهی که از احزاب موجود خسته و دلسرد شده بودند و نا خواسته در جستجوی حزبی دیجتالی و با روحیه دمکراتیک ، بدون اقا بالا سر وبر اساس «سر دبیر خودم »سازمان یافته باشد . دلیل بحران زایی آن عدم سیستم هرمی احزاب سنتی آن است می توان اکنون ادعا کرد که گروه اینترنتی فرهنگ گفتگو ، اولین حزب دیجتالی ایرانی است .

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.