رفتن به محتوای اصلی

رژیم فیلترینگ بالاترین را برداشت تا کاربران فعال داخل را شناسایی کند
07.01.2010 - 19:13

اگر داخل ایران هستید برای لاگین شدن ( وارد شدن) از یک فیلتر شکن مناسب استفاده کنید، تور بهترین و امن ترین در تمام جهان است ، اولتراسورف ، فری گیت و پاپ هم امنیت خوبی دارند تونل با آنکه فیلتر را رد می کند آی پی شما را عوض نمی کند. همینطور سی پروکسی لذا برای عبور از فیلترینگ مناسبند اما برای وبلاگ نویسی یا ورود به بالاترین امن نیستند. وی پی ان هم در صورتیکه که از منابع خارج از ایران تهیه کرده باشید می تواند امن باشد.

در پی آغاز جنبش سبز تحرک حکومت در فیلتر کردن هم با سرمایه گذاری فراوان تشدید شده است. روز گذشته هنگامیکه برخی از هوادارن جنبش سبز در سنگاپور وبلاگی را برای انتشار رویدادهای بازی و تحرک سبز ها ایجاد کردند در کمتر از 2-3 ساعت فیلتر شد و لحظاتی بعد هم پرشین بلاگ آنرا بدستور دولت حذف کرد.

اما چندی است که ادرس های آینه بالاترین فیلتر نمیشوند. از امروز هم فیلترینگ بالاترین از اساس لغو شد. احتمالا رژیم با درک بالاترین بعنوان یکی از مهمترین رسانه های جنبش برای تبادل اخبار و تحلیل پیرامون جنبش تلاش جدی را برای شناسایی فعالان آغاز کرده است.

اگر داخل ایران هستید برای لاگین شدن ( وارد شدن) از یک فیلتر شکن مناسب استفاده کنید، تور بهترین و امن ترین در تمام جهان است ، اولتراسورف ، فری گیت و پاپ هم امنیت خوبی دارند ، تونل با آنکه فیلتر را رد می کند آی پی شما را عوض نمی کند. همینطور سی پروکسی لذا برای عبور از فیلترینگ مناسبند اما برای وبلاگ نویسی یا ورود به بالاترین امن نیستند. وی پی ان هم در صورتیکه که از منابع خارج از ایران تهیه کرده باشید می تواند امن باشد.

به سایر بالاترینی ها هم هشدار بدهید که رژیم ریسک دیده شدن وبسایت بالاترین برای صدها ایرانی را بی دلیل نپذیرفته و حتما هدفی مهمی از این کار دارد.

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال
برگرفته از:
بالاترین

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.