رفتن به محتوای اصلی

خرسندی پایوران نظام ازعنایات نتانیاهو به رژیم اسلامی!
27.07.2014 - 10:35

 

در ایران نیز همه جناح های حاکمیت بیشتر دعواهای خویش را به کنار گذاشته اند و خود را درمیان مردم بازیافته ومتحد ساخته اند.
گاهی اوقات فکر می کنم همواره درطول تاریخ نشان داده شده است که دولت های راستگری حاکم بر اسرائیل با اعمال غیر انسانی خود از منفور شدن قوم یهود لذت می برند !
همزادی دولت راستگرای اسرائیل و جمهوری اسلامی ونیاز هریک از آنها به یک دیگر به تفصیل می توان سخن گفت!
تامین نیاز های نظامی حکومت اسلامی در جنگ ایران و عراق از جانب اسرائیل که فقط در راه شعله ور شدن آن جنگ بیهوده صورت گرفت اتحاد اعراب علیه اسرائیل فراموش گردید وهمدلی آنها علیه پیشروی شیعه صفوی حاکم بر تهران را در الویت قرار گرفت!

پس از حملات اسرائیل علیه مردم غزه ـ رژیم اسلامی حاکم بر ایران که شدیدا در انزوا و اختلافات درونی خود بسر می برد ،باردیگر میدان دار صحنه سیاست در منطقه شد . جمهوری اسلامی که پس از روی کار آوردن شیخ حسن روحانی با جهت گیری سازش با غرب و بیرون آمدن از گزند تحریم ها ی کمرشکن از شعار "محو اسرائیل " توبه کرده بود (ظریف: مردی که هولوکاست را انکار می‌کرد رفت. http://fararu.com/fa/news/161571/ )! اما باردیگر در سایه جنگ ضد انسانی غزه به محور سابق بازگشت تا پرچمداری مبارزه با اسرائیل در دستان خود حفظ کند!
دوران صدرات شیخ حسن روحانی که مصادف با سازش با شیطان بزرگ مقارن شده است،حاکمان جمهوری اسلامی همه زمینه های سازش را با امریکا مهیا کرده اند و اسرائیل از این بابت بسیار دلتنگ بوده است و آغاز جنگ کنونی غزه که به بهانه کشته شدن سه نوجوان یهودی آغاز گردیده است تا به امروز بیش از 800 کشته داده شده است و بهترین خرسندی را خامنه ای و سپاه به وجود آورده است که باردیگرشعار «در مساله فلسطین، آنچه که هدف است، استنقاذ فلسطین است؛ یعنی محو دولت اسرائیل.» http://www.aftabir.com/news/article/view/2014/07/…
از جانب خامنه ای در راه تحکیم نهاد های آبرو باخته همچون سپاه از سرگرفته شود!
این در حالیست که اپوزیسیون واقعگرا باید از سازش امریکا و جمهوری اسلامی خرسند شود تا همه بهانه ها ضد امپریالیستی فریب کارانه از دست رهبران حاکمان اسلامی خارج گردد!
درذیل بخوبی مشاهده می کنید که رژیم اسلامی چگونه در سایه جنگ غزه به بسیج مردم متنفر از حکومت اسلامی موفق شده است.
تصاویر تکان دهنده جنگ غزه که بیش از 200 کودک را به کشتن داده است هر انسانی را به تفکر وادار می نماید و تنفر به جنگ ضد بشری مردم را تحریک می نماید. رژیم در مانده در همه زمینه ها باردیگرمردم ناراضی ایران را در سایه جنگ غزه به فراموشی سپردن مشکلات خویش تشویق می کند و آنها را علیه اسرائیل متحد ساخته است!
مجتبی خامنه‌ای در تظاهرات روز قدس. نوه آیت‌الله خامنه‌ای، تی‌شرت حزب‌الله به تن دارد و عکسی از حسن نصرالله در دست.
https://twitter.com/Parpanchi/status/492653712884…
یکی از سخنگویان دولت اسلامی در روزهای اخیر گفته است : تنفر از دولت راستگرای اسرائیل در دنیا به جائی رسیده است که اگر هر دولتی به اسرائیل حمله کند همه جهانیان به یاری آن دولت خواهند شتافت!
یک کارشناس سیاسی در روزهای گذشته نیز چنین گفته بود : اسرائیل حمله خود را علیه غزه در دورانی آغاز کرد که اعراب در پهنه جهان در پراکندگی ،جنگ داخلی و بحران بسر می برند و نمی توانند هیچ واکنش جدی علیه اسرائیل نشان دهند!
در همین راستا یک خواننده نکته سنج کامنتی این چنین نوشت :
اعراب در دوران اتحاد ، شکوفائی اقتصاد و عدم بحران هیچ غلطی علیه اسرائیل نکردند چون اسرائیل مجهز به سلاح اتمی هست و بدین خاطر جمهوری اسلامی خواهان کسب بمب اتمی می باشد تا از عربده کشی به مرحله عملی دست یابد. برو قوی شو اگر راحت جهان طلبی که در نظام طبیعت ضعیف پامال است ...!

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کیانوش توکلی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.