رفتن به محتوای اصلی

یورش به سلول نگار حائری در زندان قرچک ورامین
19.09.2014 - 22:06

در طی چند روزگذشته زندانبانان در زندان قرچک ورامین به سلول زندانی سیاسی نگار حائری یورش وحشیانه  بردند و با برخوردهای غیر انسانی و وحشیانه اقدام به بازرسی سلول وی نمودند. زندانبانان اقدام به جمع آوری دست نوشته های وی نمودند و او را مورد بازرسی توهین آمیز بدنی قرار دادند. در یورش وحشیانه به سلول این زندانی سیاسی زن زندانبانان مرد را بکار برده بودند و این در حالی است که این زندان محل نگهداری زنان زندانی است. زندانبانان همچنین او را تهدید کردند که در صورت انعکاس خبر یورش به سلولش و برخوردها با وی، او را تحت فشارهای بیشتری قرار خواهند  داد.

به گزارش فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، زندانی سیاسی نگار حائری توسط باندهای مافیایی زندان که در پخش مواد مخدر و سرکوب زندانیان نقش دارند و توسط رئیس و اطلاعات زندان هدایت می شوند دائما مورد اذیت و آزار قرار دارد.

این زندانی سیاسی زن در اثر وضعیت بد بهداشتی و عدم درمان چشمان وی دچار  عفونت شدید شده است و بازجویان وزارت اطلاعات مانع درمان او هستند .زندانبانان در جواب به اعتراضات وی نسبت به عدم درمان و شرایط غیر انسانی به وی گفته اند :کاری خواهیم کرد که تو عین سگ اینجا بمیری.

 وضعیت اسفبار زندان قرچک ورامین و ظلم و رفتارهای غیر انسانی در این زندان هر روز در حال افزایش است و زندانیان زن ازامکانات اولیه انسانی محروم هستند و دائما از طرف مأمورین زندان مورد آزار و اذیت و رفتارهای غیر انسانی و وحشیگری قرار می گیرند. و به گفته تعداد زیادی از زندانیان عادی زن که می گویند  در زندان و در زمان بازداشت دائما مورد تعرض جنسی قرار گرفته اند .

 وضعیت بهداشتی زندان قرچک ورامین :

۱ـ آب شرب زندانیان از چاه تامین می شود و غیر بهداشتی است و مقدار زیادی کلر در آن بکار برده می شود که عملا غیر قابل استفاده می باشد و زندانیانی که ناچار به نوشیدن این آب هستند دچار بیماریهای مختلفی می شوند..

۲ـ بهداشت فردی زندانیان به علت نبود امکانات بهداشتی در وضعیت فاجعه باری است

۳ـ مسئولین زندان  رفتارهایی به غایت غیر انسانی با زندانیان زن  دارند.

۴ـ وضعیت تغذیه در این زندان بسیار بد و اکثر زندانیان زن دچار سوء تغذیه هستند

لازم به یادآوری است که پدر این زندانی سیاسی، زندانی سیاسی ماشالله حائری که در وضعیت و خیم جسمی است چند سالی است که در زندان گوهردشت کرج زندانی است.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

لاله موذن

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.