رفتن به محتوای اصلی

پادگانهای کشور نیز مانند مخابرات به تیول سپاه در آمد!
05.10.2009 - 19:07

در روزهای گذشته مخابرات کشور که ظرف نیم ساعت به چنگ سپاه پاسداران در آمد تا هرچه بیشتر به گفتگوها، اس ام اس، ای میل، فاکس ها و خلاصه همه ارتباطات مردم ایران زیر کنترل حکومت کودتائی در آید. همانطور که به خاطر داریم اولین ارگانی که در کودتای انتخاباتی 22 خرداد بسته و به شدت کنترل وفیلتر شد، مخابرات کشور بود تا از خبر رسانی داخلی و خارجی جلوگیری شود.

شرکت مخابرات ایران پس از آنکه زیر نظر سپاه قرار گرفت از تاریخ 20 آبان به بعد به تمام کسانی که از یاهو در ایران استفاده می کنند یک ایمیل ارسال میکند. عنوان ایمیل "کارت اینترنت مجانی" میباشد، وقتی این ایمیل رو باز می کنید، یک KEY logger ، با حجم 32 کیلوبایت ، در PC شما نصب می شود و از آن به بعد تمام چیزهایی که تایپ می کنید هر 20 دقیقه به آدرس ایمیل research@irantelecom.ir فرستاده میشود و به این چنین ترفندی از تمام مطالبی که تایپ می کنید باخبر می شوند.

سپاه بر تمام شالوده کشور چنگ انداخته است و می رود تا همه اقتصاد ایران را مانند کره شمالی و عراق در دوره صدام در اختیار خود قرار دهد. این در حالیست که تورم 35 درصدی و ورشکستگی اقتصاد در بیشتر حوزه ها و تعطیلی کارخانجات و بیکاری کارگران وفقر 30 درصد جامعه که با هیولای فقر در حال ستیزند. سپاه در یک ابتکار امنیتی می خواهد همه پادگان ها و اماکن نظامی در مراکز شهرهای ایران را به خارج از شهر انتقال دهد.پس از انتقال پادگانها و اماکن نظامی به خارج از شهرها ـ اراضی بسیار گران قیمتی در اختیار دولت کودتائی در خواهد آمد تا به اصطلاح بفروش برسد اما از هم اکنون روشن و آشکار است که اولین خریداران این اراضی پر ارزش ابتدا بدست اطرافیان دولت کودتائی مورد لطف ولایت فقیه در خواهد آمد!سئوال اساسی در اینجاست چرا اراضی متروکه پادگانها واماکن نظامی کشور که اینک به دولت تعلق دارد به شهرداری ها واگذار نمی گردد تا به فضای سبز ، پارک های تفریحی،آموزشگاههای جوانان ،مهدکودک و بیمارستان تبدیل گردد؟چرا دولتیان می خواهند با زمین های ملی متعلق به مردم باردیگر سوداگری نمایند؟صادق محصولی ها ودیگر وابستگان دولت از کجا به ثروت های افسانه ائی دست یافتند؟آیا خبر زیر تکان دهند نیست؟

آفتاب: رييس‌جمهور قانون فروش و انتقال پادگان‌ها و ساير اماکن نيروهای مسلح به خارج از حريم شهرها که در جلسه مجلس شورای اسلامی تصويب و به تأييد شورای نگهبان رسيده را برای اجراء ابلاغ کرد.

«با ابلاغ قانونی به وزارت دفاع؛ پادگان‌ها و اماکن نظامی به خارج از شهرها می‌روند«

خبرفوق در سکوت کامل مخابره شد و متاسفانه هیچ نیرو و شخصیت سیاسی تاکنون بدان اعتراضی نکرده است!

http://aftabnews.ir/vdca0ino.49nu015kk4.html

«بر این اساس، به وزارت مسکن و شهرسازی، شهرداری‌ها و سایر دستگاه‌های اجرائی اجازه داده می‌شود با هماهنگی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و نیروهای مسلح کشور، عرصه و اعیان پادگان‌ها و سایر اماکن موضوع این قانون را به قیمت کارشناسی روز خریداری و یا برای جابه‌جایی توافق نمایند«.

مدتهاست که همه مملکت ایران به تیول سپاه تبدیل شده است.اول دولت را گرفتند و بعد رفتند به سراغ واردات کالاهای بنجل و بی مصرف و نابودی و ورشکستگی کارخانجات کشور و سپس صادرات وفروش نفت و غیره که هیچگاه علیرغم تقاضای مکرر نیروهای سیاسی تا کنون در آمد حساب فروش نفت را به مردم ایران و دیوان محاسبات نشان نداده اند.سازمان برنامه وبودجه کشور چون دست و پاگیر سپاهیان بود ،بطور برق آسا و یک شبه منحل گردید. همه آنها کم بود و بنادر خصوصی و فرودگاه ها راه انداختند تا بدون گمرگ جنس وارد وخارج کنند.حالا هم سپاهیان به سراغ زمین های پر قیمت پادگان ها و اماکن نظامی در مراکز شهری ایران رفته اند تا از یک طرف سپاهیان مال اندوز از فروش اراضی مرغوب وگرانقیمت پادگان ها واماکن نظامی شهرهای مختلف ایران پول هنگفتی به جیب بزنند و از طرف دیگر در بردن پادگان ها واماکن نظامی به خارج از شهرها باردیگر در همه مناقصه های پادگان سازی به نام شرکت های ساختمانی تحت نظر سپاه تمام شود تا به سرمایه های افسانه ائی دست یابند!چرا نیروهای سیاسی بدین کلاهبرداری بزرگ اعتراض نمی کنند؟مدتهاست که به دوره یکه تازی دوره آیت الله شفتی روحانی پر نفوذ عصرملوک الطوایفی با شصت هزار چوب بدست و چماقداردردوره سیاه قاجار برگشته ایم و خود خبر نداریم!آری سپاهیان حاکم بر کشور مانند موریانه در حال نابود کردن کشورند وهیچ اعتراض جدی بدان غارتگری ها که توسط سپاه انجام گرفته است تاکنون از سوی اپوزیسیون و نیروهای آگاه سیاسی صورت نگرفته است! همه اعمال غیر قانونی سپاه پاسداران را می توان به لحاظ قانونی در مراجع بین المللی پیگیری نمود تا هیچ کنسرن خارجی با شرکت های تحت نظر سپاه وارد معامله و انعقاد مالی قرار نگیرند.

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.