رفتن به محتوای اصلی

فرماندهی ی.پ.گ: نابودی داعش از کوبانی آغاز خواهد شد
05.10.2014 - 11:48
تفسیر از:
اقبال اقبالی

فرماندهی ی.پ.گ اعلام کرد که کوبانی هیچگاه سقوط نخواهد کرد و افزود:«در کوبانی مقاومت قرن صورت می‌گیرد. نابودی داعش از کوبانی آغاز خواهد شد. هر کوچه و هر خانه کوبانی را برای تبهکاران به گور مبدل می‌سازیم». فرماندهی قرارگاه واحدهای مدافع خلق, ی.پ.گ در موردمقاومت کوبانی بیانیه‌ای منتشر و گفت ورود تبهکاران به کوبانی غیرممکن است

فرماندهی قرارگاه مرکزی ی.پ.گ یادآور شد که حملات تبهکاران داعش که از 15 سپتامبر به منظور اشغال کوبانی آغاز شده, در هجدهمین روز ادامه دارد و افزود که گروه‌های تبهکار در هر سه جبهه کوبانی با سلاح‌های سنگین به حمله دست می‌زنند و درصدد پیشروی هستند. این فرماندهی افزود همانطور که ی.پ.گ سه سال است در غرب کردستان از عفرین گرفته تا جزعه از خلق‌ها وارزش‌های آنها دفاع کرده, از این پس هم تحت هرشرایطی که باشد, به وظایف تاریخی خود عمل خواهد کرد.

کوبانی گورستان داعش خواهد شد

در بیانیه فرماندهی آمده:«خلق کرد و دوستان ما آسوده‌خاطر باشند که کوبانی هیچگاه سقوط نخواهد کرد. سقوط کوبانی غیرممکن است. مقاومت قرن در کوبانی در جریان است و برای داعش به گورستان مبدل خواهد شد. نابودی داعش از کوبانی آغاز خواهد شد. هر کوچه, خیابان و هر خانه کوبانی برای داعش به گور مبدل خواهد شد. مقاومت در حومه کوبانی گسترش می‌یابد و مسلما داعش بشدت شکست خواهد خورد».

برخی دشمنان به آرزویشان نخواهند رسید

فرماندهی ی.پ.گ در بیانیه خود ضمن اشاره به ادعاها و اخبار دروغین برخی رسانه‌ها مبنی بر اشغال کوبانی از سوی داعش, آن ادعاهای کذب را محکوم کرد. همچنین افزود:«این ادعاها کذب است. آرزوهای برخی‌ها به حقیقت نخواهد پیوست. ما همچو ی.پ.گ برای شکست داعش و کسب پیروزی هر آنچه لازم باشد, انجام می‌دهیم.

باید همگان بدانند که ما داعش را در دشت کوبانی به شکست دچار خواهیم ساخت و پیروزی غرب کردستان و سوریه دموکراتیک و آزاد به جهانیان اعلام خواهیم کرد.»

فرماندهی قرارگاه مرکزی ی.پ.گ خطاب به همه جوانان کردستان, جوانان آزادیخواه و برابری‌طلب گفت:«بیایید و به صفوف نیروی ما بپیوندید. به مسئولیت تاریخی خود عمل کنید و در رویارویی با حملات وحشیانه داعش به مبارزه در راه انسانیت بپیوندید».

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

اقبال اقبالی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.