رفتن به محتوای اصلی

بيانيه جبهه دموكراتيك ايران در محكوميت اعدام ريحانه جبارى
28.10.2014 - 17:11

اعدام رذيلانه ريحانه جبارى را محكوم ميكنيم
شبح شوم مرگ بر فراز كشورمان سايه افكنده است، قوه قضاييه جمهورى اسلامى كه در راس كشورهايى با قوانين ضد انسانى و ضد حقوق بشرى، ركورد دار اعدام در سراسر جهان شده است، امروز دختر جوان ديگرى از كشورمان را بجرم پر ابهام قتل، اعدام كرده است. اقدامى كه قلب ميليونها هموطن و غير هموطن ما را بدرد آورده است. جمهورى اسلامى در تمام سالهاى حكومت نكبت بارش به همه ملتهاى جهان ثابت كرده است كه از قتل و كشتار بنام قانون و بى نام قانون اجتناب نمى كند، حكومتى كه بجز درس انسان كشى به فرمانبرانش نياموخته است، صادق لاريجانى به همراه دو برادر خيانتكار ديگرش در مجلس ضد مردمى تبه كارترين عناصر اين نظام فرتوت و در حال فروپاشى لقب گرفته اند. از اين غارتگران اموال ملى به همراه رهبر زيانكارشان و كليت دستگاه حكومتى بجز جنايت و خيانت به كشور بر نمى خيزد.
ريحانه جبارى قربانى فرهنگ و روابط نامتجانسى است كه از راس هرم قدرت به تمام عرض جامعه و كشور رسوخ كرده و آسيب هاى دهشتناكى به بدنه جامعه وارد كرده است. ريحانه جبارى در دفاع از خود در مقابل عنصر وزارت اطلاعات وابسته به دستگاه حكومت دفاع كرده است، اما جمهورى اسلامى كه خود مجرم بزرگ بزهكارى در كشور است، حق نداشته است ريحانه را به اعدام محكوم نمايد، جمهورى اسلامى بعنوان، يك حكومت سركوبگر، تجاوزكار و فاسد در تمام كشور است و داراى مشروعيت و صلاحيت تعيين سرنوشت براى هيچ يك از مردمان كشورما نيست.
جبهه دموكراتيك ايران از تمامى سازمانها و نهادهاى حقوق بشرى ميخواهد كه سكوت نكنند و در مقابل اقدامات شنيع جمهورى اسلامى از خود واكنش نشان دهند. جبهه دموكراتيك از مردم ايران ميخواهد كه در مقابل حكم ضد بشرى اعدام سكوت نكنند و از هر فرصتى براى اعتراض به احكام غير قضايى استفاده نمايند. ما ضمن محكوم كردن اعدام رذيلانه دختر بى دفاع ريحانه جبارى، تداوم حكم اعدام در كشورمان را بر عليه مصالح ملى كشورمان ميدانيم و خواهان توقف كامل آن هستيم.
زنده باد آزادى
گسسته باد زنجير استبداد
بر قرار باد دموكراسى
جبهه دموكراتيك ايران برون مرز

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

محمد زمانی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.