رفتن به محتوای اصلی

گزارش محسنی‌اژه‌ای از پیگیری اسیدپاشی
برای دستگیری اسیدپاشان، باید از سد آمران گذشت
30.10.2014 - 09:43
تفسیر از:
اقبال اقبالی
رسانه حکومتی ایسنا گزارش داد؛ غلامحسین محسنی‌اژه‌ای معاون اول قوه قضاییه که هفته گذشته با حکم آیت الله آملی لاریجانی مأمور رسیدگی به پرونده اسیدپاشی‌های اخیر در شهر اصفهان شده بود، گزارشی از سفر به این شهر و اقدامات انجام شده ارائه کرد.
 
محسنی‌اژه‌ای در ابتدای گزارش خود در باره سابقه تاریخی شکل‌گیری این اقدام مجرمانه روضه خوانی کرد تا این جنایت هدفمند و سازمانیافته اسلامگرایان برای تحمیل پوشش اسلامی عربی به ایرانیان را از بستر تهاجم آئینی - فرهنگی، سیاست سرکوب و ایجاد رعب و وحشت جدا کند و اظهار داشت: نخستین اقدام به اسیدپاشی در کشور در سال 1334 رخ داده و نخستین قانون برای مقابله با این اقدام در سال 1337 به تصویب رسیده است. او گفت: همه دستگاه‌ها مجدانه به دنبال شناسایی مجرم یا مجرمین هستند و زحمات زیادی را متحمل شده‌اند و از افراد زیادی نیز تحقیق و افرادی را به عنوان مظنون دستگیر کرده‌اند، اما تاکنون عامل اصلی شناسایی و دستگیر نشده است ولی دستگاه‌های ذیربط امیدوارند با تشدید اقدامات در آینده نزدیک مجرم را دستگیر کنند.
اظهارات اژه ای تکرار روضه ها و نمایش های رسوا شده دیرینه در حکومت اسلامی است که برای وقت کشی، ساختن سوژه و متهم نمودن تعدادی ازمدافعان حقوق زنان بعنوان اسیدپاش انجام می گیرد. تجربه نشان داده است که برای رسیدن به جنایتکاران "امر به معروف و نهی از منکر" باید از سد آمران گذشت که در سنگر دولت در سایه پنهان شده اند.
دولت روحانی که چهره بزک شده دولت در سایه می باشد، همان سیاست هائی را در پیش گرفته است که محمد خاتمی در ارتباط با قتل های زنجیره ای اتخاذ کرده بود و آدرس ستاد مرکزی آمرین جنایات را از مردم پنهان کرد. روحانی هم به اصل کور کردن سرنخ ها به آمران (بیت رهبری) و نهادهای سرکوب حکومت اسلامی وفادار می ماند، چون خود متعلق به آن گروه از حاکمان است که در ظاهر به مردم لبخند می زند و در خفا خون فرزندان ایران را می آشامد.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

اقبال اقبالی

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.