رفتن به محتوای اصلی

زنان ضد زن در کابینه متجاوزین به حقوق زنان چه می خواهند؟
16.08.2009 - 18:27

زنانی بعنوان وزیر اما نماد زن ستیزی در کابینه کودتائی وخونین احمدی نژاد ،کاریکاتوری از مدافعان حقوق از دست رفته زنان جامعه ایران را می خواهند به نمایش بگذارند. حکومت اسلامی در 30 ساله گذشته بدرستی تاکنون در جهان بعنوان یکی از حکومت های زن ستیز به افکار عمومی معرفی شده است.نظام ضدزن حاکم بر ایران می خواهد با حربه ائی تازه ،صفت زن ستیزی اش را از پیشانی دولت اسلامی پاک کند.آیا صفت زن آزاری جمهوری اسلامی از آغاز تاکنون که یکی از صفات شناخته شده حاکمان اسلامی به شمار می آید ،پاک شدنیست؟

25 مرداد » احمدی نژاد در سخنان تلویزیونی اش از معرفی سه وزیر زن در کابینه خبر داد!خبرنامه گویا ــــ

ظلمی که در 30 ساله گذشته به جامعه زنان ایران رفته است بسیار دهشتناک بوده است. به زنان اسیر در زندانهای جمهوری اسلامی برابر احکام شرعی در واپسین لحظات اعدام تجاوز شده است. آنها آخرین دقایق زندگی خود را در این جهان با تجاوز وداع می کنند.در این لحظه دیگر توان نوشتن ندارم و اشک در چشمانم حلقه زده است ،نمی خواهم باصدای بلند گریه کنم اما با کمال اکراه این جملات را می نویسم تادر تاریخ ایران ثبت گردد .اینک دولت اسلامی وکودتائی احمدی نژاد با تجاوز به پسران اسیر و بی گناه به نو آوروی تازه ائی روی آورده است.

برای بعضی ها معرفی سه زن در کابینه کودتائی و خونین احمدی نژاد شاید بسیار خوش آیند باشد. شاید آن خوش بینان بگویند بالاخره در تاریخ دولت های روی کار آمده در ایران، سه زن همزمان توانستند در دولت به وزرات برسند.

دولت ضد زن احمدی نژاد با این مانور در حکومت اسلامی می خواهد به افکار عمومی داخلی و خارجی این پیام را بدهد که بسیار طرفدار حقوق زنان جامعه ایران است.اما گزمه های بی رحم همین دولت احمدی نژاد تا کنون به دختران بی گناه مردم ایران پس از تجاوز بی رحمانه ، آنها را ابتدا به قتل رسانده و سپس سوزنداه اند. از شگرد های شناخته شده جمهوری اسلامی در 30 ساله گذشته این بوده است که از میان زنان برای سرکوب جامعه زنان ایران ،عناصری را بظاهر زن برگزیده است تا به افکار داخلی وخارجی ثابت نماید که حقوق زنان توسط خود زنان اجراء می شود.برای مثال فاطمه رجبی همسر محسن الهام یکی از آنهاست که ید طولانی در سرکوب جامعه زنان ایران داشته است.رژیم اسلامی همواره در 30 ساله گذشته ،خواسته است همه قوانین زن ستیزی را توسط زنان اجیر شده پیش ببرد تا به به افکار داخلی و خارجی نشان دهد که همه قوانین ضد زن برابر خواست اکثریت زنان به اجراء در آمده است و جای هیچ اعتراضی و جود ندارد .زنان جامعه ایران از سرکوب سیستماتیک حکومت اسلامی چه در عرصه حجاب اجباری ،ازدواج های اجباری ،حق تعدد ازدواج مردان بطور همزمان حداقل با چهار زن و عدم حقوق مساوی زنان با مردان در بسیاری از زمینه های قضائی ،شغلی ، اداری و نابرابری در حقوق سر پرستی مادران بر کودکان پس از طلاق که همواره در جامعه کنونی ایران به فجایع دلخراشی منتهی می گردد.

آری دولت کودتائی احمدی نژاد با شکلک فمنیستی می خواهد بر سر جامعه زنان ایران کلاه گشادی دیگر بگذارد.دولتی که نداها ،ترانه ها و بسیاری دیگر از زنان جامعه ایران را در خیابانها ،زندان ها شکنجه و کشته است ، حالا می خواهد خود را طرفدار حقوق زنان نشان دهد.دولت زن ستیز احمدی نژاد می خواهد اینک با ترفند تازه ائی ،زنان گزمه اش را بنام وزیر که صد برابربیشتر از مردان زن ستیز مقامات جمهوری اسلامی تاکنون علیه زنان مبارزه کرده اند اینک به آنها ماموریت بدهد تا خود را بعنوان وزیران کابینه کودتائی ـ برای سرکوب زنان جامعه ایران ـ خود را آماده سا زند.

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.